Skocz do zawartości

[E39] NIE DZIALAJA NAWIEWY!


herbatkowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odkad kupilem auto mialem problemy z nawiewami (528i 1997 dwustrefowa klima), sterowanie nie dzialalo czego by nie ustawil to i tak nawiewy wialy tak jak chcialy czyli wszedzie po trochu (bardzo slabo dmuchalo dopiero na max czuc bylo powiew), dzis ustaly na amen nic juz nie dmucha. Czytalem ze czesto wysiada "jeż" ale nie wiem czy to napewno to. Aha na komputerze miesiac temu wyskoczyly 3 bledy nadmuchow (jeszcze zanim ustaly na amen).
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej będzie "jeż", u mnie było to samo, wymieniłem "jeża" i dmucha. Natomiast mam problem jeszcze z temperaturą nawiewów bo na nogi dmucha tylko gorącym ale to już chyba elektrozaworki winne są. Tak, że zacznij od "jeża".

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dla mnie to nie jest jeż. Bardziej bym stawiał na siłowniczki kratek nawiewowych. Wcześniej jak dmuchało słabo to pewnie już były zacięte w pozycji prawie zamkniętej a teraz zacięły się na amen.

Trzeba by rozbierać deskę rozdzielczą bo nie wiem czy przez kratki nawiewowe albo od spodu da się jakoś dojść do nich i je nasmarować albo rozruszać ręcznie. Problemy z jeżem dotyczą raczej dziwnych temperatur powietrza nie do końca związanych z nastawioną temperaturą. Także ja bym szedł w tym kierunku...

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem dawce, E39 kolegi wiec wszystko przekladalismy i jeż jest okej, panel jest okej, z nawiewow czasem delikatnie cos leci, ale przewaznie nic czasem przy skrecaniu dmuchawa sie zalacza, poprostu silnik dmuchawy sie skonczyl, no bo co innego? Wiatrak sie zacina, bo silnik nie ma sily nim krecic ewidentnie to slychac.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam pytanie bo u mnie tez dmuchawa przestała działać, myślałem ze wina "jeża" ale jak włożę łapę w rękach i ruszę ręcznie to wentylator działa.. i pytanie. czy szczotki padają w silniku czy łożyska? jak naprawić bez wymiany i jak sama wymiana silniczka wygląda?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A spróbuj tak, zdejmij tą zakrzywioną rurę która idzie od filtra kabinowego do środka auta, i będziesz widział łopatki dmuchawy.

Jak masz małe dłonie, to powinieneś ich dosięgnąć, i sprawdzić czy kręci się luźno, czy z oporem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.