Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ten wątek to taka miła wieczorna lektura w odróżnieniu od większości postów o zerwanych łańcuchach, padniętych turbinach i innych jazdach na kropelce klekotem. :cool2:
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ten wątek to taka miła wieczorna lektura w odróżnieniu od większości postów o zerwanych łańcuchach, padniętych turbinach i innych jazdach na kropelce klekotem. :cool2:

Zgadzam się w zupełności, bardzo ciekawy wątek :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Haha olo zniszczyl !! Zgadzam sie w 100% :mrgreen:
Opublikowano

dzięki panowie :)

 

Dziś zrobiłem nowy pomiar i kolejne rekordy:

0-100: 4.5s

100-200: 8.3s (na letnich oponach przy 12 stopniach (!))

100-250: 17.3

1/4: [email protected]/h

1609: [email protected]/h (limiter - bo mam swoj soft teraz wgrany:P - 4.5 do setki i 8.6 100-200 podczas pomiaru)

 

generalnie co zrobiłem:

- odkręciłem pokrywe filtra powietrza

- dokręciłem kilka śrubek przy kolekektorze bo było tam luźno jak w jajcach.....

 

efekt: jest szybko :)

 

Wstawił bym zdjęcia i filmy no ale telefon mi się popsuł i zaraz daje go do naprawy więc może w pon coś tam zgram :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Biedne 444,5 KM, współczuję :(

Dobrze, że ja u siebie tego nie zamontowałem, bo wstyd :cry:

Opublikowano

hahaha :) no widzisz, dobrze zrobiłeś, sprzedaj te badziewie tak jak ja sprzedałem iPhone...;)

nie no żartuje, niech sobie ma 444,5 konia, jeśli tak jadą 444 konne auta... to podoba mi się to :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nikt tego syfu nie chce :D

Może jak dopłacę to ktoś weźmie.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ehh do n47 nie założy :(
Opublikowano
szczerze jakby nie wyniki z RL to ja bym sie trzymal z daleka od GPower... nie kazdy ma RL , najczesciej ludzie (co w 100% zrozumiale) po takich modyfikacjach jada na hamownie i sprawdzaja w co zainwestowali 30k , patrza i placza . ja caly czas obstawiam ze jest jakis problem z pomiarem na hamowni bo nie mozliwe zeby ta moc tak jezdzila...Wg mnie to auto musi miec kolo 470-480 koni , bo w zasadzie jakby na kompresorze mialo 520 to takie m6 V10 objezdzaloby w kazdych warunkach .Mimo wszystko ...skoro Gpower obiecal 520koni ja bym nie odpuszczal wyslal im dane ktore potrzebuja i niech glowkuja o co kaman . Bo jesli by tu doszlo 80 koni , to chyba schodzilbys 100-200 do okolicy 7s ... Z tego co tam przegladalem na szybko projekty sa projekty 600 koni, mierzone na hamowni i tyle faktycznie wychodzi , pytanie czy to hamownia strojona pod Gpowera :wink:
Opublikowano

mi pasuje ze mam 444 konie jak juz pisalem jest to punkt wyjscia do rozmow z gpowerem ;)

 

wczoraj zrobilem czas na mile 30.3s przy predkosci koncowej 275.5 km/h

to szybciej niz np SLS AMG coupe. (571 koni), czy M6 F12 (cabrio)

 

ale przyznaje, ze gdyby nie te pomiary to zalamal bym sie ;)

Opublikowano

to ze seryjne auta nie trzymaja mocy to raczej standart ale roznica miedzy 444 a 520 jest zbyt duza jak dla mnie nadaje sie to do reklamacji ...

wg. mnie 10 % roznicy jest akceptowalne w jedna lub w druga strone ( ciekawe czy zdarzyly sie takie przypadki ze bez dodatkowych modow wyszlo wiecej niz 520 km ) ..

radze poswiecic jeszcze kilka stowek i zrobic drugi pomiar na innej hamowni .. da to jakis obraz sytuacji ..

bo rzeczywiscie po czasach 0-200 wyglada jakoby miala wiecej kucy ....

Sprzedam intercooler WAGNER 335I

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=249350


http://images63.fotosik.pl/299/c6bade351e384628.jpg

Opublikowano

Tak wyglada, robilem pomiar na dwoch hamownia, z czego jedna mierzyla M3 ESS VT 625 i wyszlo tam 610 koni.

na jednej hamowni mialem 462,5, na drugiej 459,5 i potem po "modach" 444,5. no i tyle jest:)

 

skoro na mile jest szybszy niz np SLS to nie mam co plakac.

100-200 robi tyle co F430, 490 konne, 300kg lzejsze auto.

Opublikowano

mowie wyniki szokuja ... moc na hamowni zalamuje... cos tu jest nie teges...

p.s zapomnialem dodac... zazdroszcze AUTA !! :cool2: :cool2:

 

, tu jest okolo 7s 100-200 :shock: :shock: , fakt to licznik jest wiec ciezko o weryfikacje.
Opublikowano

Waldek tak do końca na serio nie bierz tych wyników z dragtimes, gdyż często wyniki uzyskane tam są bardzo słabe, znacznie słabsze niż wyniki uzyskane w innych testach. Zwłaszcza w testach przeprowadzanych kontrolowanych warunkach.

 

 

Wyniki przypsieszeń zwłaszcza w zakresie 100-200 i 100-250 w przypadku G-powera Waldka są po prostu zbyt dobre jak na 440 koni i tą masę :)...to auto powinno mieć z 520 koni żeby robić takie czasy przy tej masie :) .

Opublikowano
mowie wyniki szokuja ... moc na hamowni zalamuje... cos tu jest nie teges...

dokładnie...

 

wyniki z race tez można naciagnac, wystarczy pomiar np. na zjezdzie z wzniesienia...

 

wujek napisal, jak ma pasazera to wynik 100-200 idzie w gore o prawie 1s wspomnial tez: mocniejsze f430, ktore jest lzejsze o 300kg (3 meskich pasazerow) i ma szybsza skrzynie jest wolniejsze wiec jak rl jest dobry to jedyny wniosek: wujek jako kierownik od wajchowania jest dużo lepszy niz najlepsze skrzynie...

 

zazdroscic auta to jedno a zazdroscic umiejetnosci kierownika :cool2: to drugie...

 

dla mnie jedak tak jak dla mmcv: "... cos nie teges..."

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Czasy z dragtimes widzisz czesto na filmach, ja czasow tez nie robie w kontrolowanych warunkach jak np: robia czesto w usa, gdzie BARDZO CZESTO dodaja sobie do pomiarow tzw: 1 feet rollout. Ruscy mają kawałek prostej i mierzą, ja mam podobne warunki. więc czasy można porównywać :)

dziś też na mile miałem prędkość 278.5 km/h, 100 metrów przed końcem włączył mi się limiter (stary soft mam wgrany)

 

dlatego ja nagrywam swoje pomiary aby nie bylo ze z gorki w tunelu aerodynamicznym czy cos, dzis pobilem kolejne rekordy.

 

film: https://www.youtube.com/watch?v=Si3n-_LexQo

 

http://s13.postimg.org/j4heq3caf/mila.png

 

w skrocie:

M3 SK1:

0-100: 4.4s

100-200: 8.1s

200-250: 8.3s

1/4: [email protected]/h (najlepsza predkosc na koncu to: 197 km/h)

1609: 30.4@274km/h (0-100: 4.4s, 100-200: 8.6s)

 

(na fotce widac moje czasy zmiany biegow, 0.2-0.3s)

 

ps: ten filmik z DKG 100-300 to oszustwo :) koles jedzie albo z gorki albo ma sk2, tez sie jaralem tym filmem... zanim mialem gpowera :)

 

tak apropo...

 

M5 560 km 80-250 - 19.93s a po hartge na 642 km to 17.73s

 

a moj czas 80-250: 17.2, szybciej niz 642 konne M5 F10.... nieźle jak na 444 konie ;)

a sorry... 444.5 :)

Opublikowano

nie no teraz to juz wogole abstrakcja Nam sie zrobila... Nie mam zastrzezen do pomiarow z RL , ale... o 200 koni mocniejsze m5 , majce podwojnie uturbiony motor , moment na poziomie (po hartage ) > 800nm (gdzie Ty osiagasz > 500). Nieco mniejszy zakres obrotow , lepsza skrzynie (generalnie juz DKG jest szybsze niz Ty machniesz reka) i osiaga gorszy czas... :roll: . Dla mnie to juz archiwum X sie robi.

Auto bylo hamowane i moc wyszla max przy 6500 , gdzie ta moc powinna byc osiagana kolo 1500+ dalej . Czy tuner mowil czemu tak to wyszlo ? Dlaczego max moc osiagana w serii jest przy 8200 a tu wykres przestaje rosnac przy 6500 ? (1700 obrotow to dosc spore przesuniecie). Ja juz nic z tego nie kumam :D :D :D

Opublikowano

no to ja Ci powiem gdzie jest Archiwum X.

 

Jadac na pierwszy pomiar uzyskalem 462,5 konia (dawno dawno temu) nastepnie jakos 3 tygodnie temu 459,5 (co by sie potwierdzilo) no ale wykres dochodzil do 6400 i potem plasko. Zatem rozmowa z kilkoma osobami no i diagnoza: wadliwe cewki (przedliftowe) oraz wyciac przednie katalizatory. Tak zrobilem no i jade na hamownie a tu 15 koni mniej ;)

Drugi pomiar byl chyba w 15 stopni wiekszej temperaturze.

 

Potem szybka analiza tego wszystkiego, poczytalem w necie i okazalo sie ze po prostu dolot grzal sie wczesniej i odcinal moc juz wczesniej. Dodatkowo padla diagnoza ze "moze gdzies ucieka powietrze z kolektora przy wysokim doladowaniu" (to powiedzial mi Jan z PMS) mysle sobie ze to logiczne,

Wzialem sobie schemat tego Gpowera i zaczalem patrzec we wszystkie mozliwe miejsca gdzie sa obejmy gumowych elementow no i tak wyczailem ze sa w okolicy dolotu

 

 

Tak wyglada seryjnie obudowany dolot

http://s3.postimg.org/5xrmc5uub/IMAG0007.jpg

 

Zdjalem ta metalowa klapke i tam gdzie czerwono zaznaczylem to te wszystkie obejmy lataly jak psu jajca - byly luzne, dokrecilem je, pojechalem na pomiar i czasy na RL o sekunde lepsze (100-200) i dwie sek (100-250) (nawet na mile poprawa o 0.6s) wiec niedlugo pojade na powtorny pomiar. szczerze to wole aby bylo 444,5 konia bo wtedy gpower bedzie dzialal, jesli wyjdzie 500+ no to nici z moich negocjacji :)

 

http://s3.postimg.org/s8fhc4s4j/IMAG0014.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie wujek, może umów się z kimś na Dynomet ? Wtedy odpadną problemy z nawiewem / temperaturą.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Opis fajny jak zwykle :cool2:

Wujek popraw dane bo wpisałeś 100-250 w 8.3s

Swoją drogą reklama dźwignią handlu a ostatnio na każdym kanale lecą reklamy białej BMW M3.

Opublikowano

wlasnie juz nie da sie poprawic.... :(

 

wystawione raczej 4 fun :) przeciez za tydzien jade nim do monaco na positive ways ;)

Ale gdyby sie sprzedal to prawdopodobnie jedno z tych co widac z ogloszeniu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.