Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki przyrost mocy i o ile większy moment obrotowy przy wprowadzeniu chipa.

może ktoś zna dane.

druga rzecz........spotkałem się z tematem tuning gazowy........co to takiego jest.....robi to Godula w krakowie.

czy to jest zwykłe dostrojenie gazu na hamowni czy coś innego.

kosztuje to 1000 zł

czasami się mylę
Opublikowano
odpusc temat, duzo zachodu a malo pozytku z tego, nie jestes nawet w stanie odzczuc roznicy...to nie turbodiesel

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

w 2.5 tds przyrost mocy ze 150 do 190 i zrobiła sie rakieta.

myślałem,że tutaj też ze 30 dojdzie.ale jak tak mało to rzeczywiście niewarte zachodu.

czasami się mylę
Opublikowano
w 2.5 tds przyrost mocy ze 150 do 190 i zrobiła sie rakieta.

 

tak ale to tak na prawde zasługa obecnosci turbiny a nie samego dyzla. Zreszta moim zdaniem to co oferuje fabryka to pewnien zloty srodek miedzy osiagami, zuzyciem, trwaloscia, spalaniem, etc. Zmnieniajac pewne parametry silnika zawsze odbywa sie to kosztem czegos - max mocy, przebiegu momentu, spalania lub trwalosci. Nie ma nic za darmo ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Ja mam zchipowane auto. Najbardziej odczuwalny jest wzrost momentu. Biegi w automacie ciągną od samego początku. No i mierzyłem przyśpieszenia na Gtechu i wyszły lepiej niż fabryka. Mi udało się kupić czipa tanio, np jeśli miałbym za to samo zapłacić 1500-2000zł to napewno bym odpuścił.
Opublikowano

rozumiem, że masz chipa w 740i.

zauważyłem jedną sprawę , na manualu biegi ciągną od dołu a w automacie następuje opuźnienie.

czasami się mylę
Opublikowano

Thomas i Panowie, takiego chipa nie ma się co obawiać.

przyrost 15-19 KM przy takiej mopcy to nic specjalnego.

 

Ja osobiście myślę, na razie bez skutku niestety, żeby zrobienie chipa połączyć z odelżeniem układu wydechowego i wyrzuceniem katalizatorów.

Wtedy można ECU wsytroić pod pracę bez katów, co daje samo z siebie ok. 9KM w przypadku 735 (211KM i 220 KM bez kata).

 

Sądze że przy swobodnym wydechu robionym na zamówienie - bez katów, specjalny tłumik środkowy - taka pucha, i końcowy tłumik i wystrojeniu tego pod pracę bez katalizatorów moglibyśmy celować w oklice 320-315 KM.

Uważam że dało by to znaczący - widoczny wzrost osiagów.

 

Pomijam już frajde jazdy silnikiem odelżonym z katów, jak on sobie swobodnie oddycha...... :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.