Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Problem dotyczy silnika krokowego w mojej e60 525i, który po wyłączeniu zapłonu nadal pracuje czego konsekwencją jest rozładowany akumulator następnego dnia .

Pytanie jest następujące : gdzie znajduje się przekaźnik lub moduł sterujący tym silniczkiem?

Czy posiada ktoś z was taką wiedzę ? z góry dziękuję

pozdrawiam Jacek

Opublikowano

Tak o to właśnie chodzi . Mam sąsiada z podobnym autem i u niego też po około 30 sek. po wyłączeniu zapłonu

silniczek krokowy przestaje pracować . U mnie kręci się 24 godziny na dobę ;( co skutkuje pustym aku na drugi dzień .

Może ktoś z Was wie który przekaźnik jest odpowiedzialny za jego wyłączenie po zgaszeniu auta ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tam nie ma przekaznika, na poczatek podepnij pod iste, inpe ... i sprawdz bledy, moze masz walniety ibs i nie usypia auta, wtedy aku po nocy kaput
Krzysztof
Opublikowano

Nie ma żadnych błędów . tylko jakieś pierdoły typu spadek napięcia w różnych miejscach np. przy ABS .ale to normalne jak słabł akumulator przez noc to zanotował spadki

Odpinałem już IBS i nic . Moim zdaniem usypianie zaczyna się uaktywniać po zamknięciu centralnego , a w moim przypadku silniczek krokowy chodzi cały czas i przy otwartych drzwiach i przy zamkniętych z kluczyka . Domniemam , że jakiś przekaźnik nie wyłącza s. krokowego .

Opublikowano

Auto jest w serwisie już trzeci dzień ;(

Dzwoniłem powiedziano mi , że problem z komputerem .

Faktycznie nie ma tam żadnych przekaźników . Poszczególne elementy (urządzenia) silnika sterowane są za pomocą masy z komputera .

Podobno plus jest podpięty na stałe do tego silniczka krokowego . Kompletnie się nie znam , ale to co gadał koleś w serwisie ma jakiś tam sens .

Eeeeeee miałem kiedyś e36 coupe i życie było znacznie łatwiejsze ;)

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, mam to samo z tym silniczkiem krokowym i jak rozwiązała się sprawa ? akumulator rozładowuje do zera..
Opublikowano
Poszukałbym śladów po wodzie zarówno pod maską ( komputer) jak i w bagażniku przy modułach.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam ten sam problem z tym silniczkiem. Pomimo wyłączonego zapłonu i nawet zamkniętych drzwi silniczek chodzi i na drugi dzień akumulator padnięty. Jak rozwiązaliście problem? U mnie ściąganie klemy nic nie daje....
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Przepraszam, że odgrzewam temat. Czy ktoś rozwiązał ten problem? U mnie w e60 520i też nie wyłącza się co skutkuje rozładowanym akumulatorem. U niektórych użytkowników pomagało odpięcie IBS, u mnie niestety nie pomaga. Ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam.
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.