Skocz do zawartości

wojteks86

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojteks86

  • Urodziny 31.07.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i '03
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Osiągnięcia wojteks86

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Niekiedy pisza, zeby przytrzymac max na dol przez 10 sekund, u mnie (tez rocznik 2003) trzeba bylo trzymac 17 sekund - znalezione na jakims amerykanskim forum... Jak puscisz po 17 sekundach to szyba pojdzie gore i potem spowrotem w dol. Aha, wszystko robisz na zaplonie (nie na wlaczonym silniku) i na wyswietlaczu wejdz w informacje o bledzie. Jesli wszystko pojdzie dobrze, to error zniknie od razu i tak jak pisalem, szyba pojdzie w gore i w dol. Powodzenia!
  2. na bimmerforums wyczytalem, ze czujnik dziala tylko w systemie 0-1, czyli albo styka albo nie
  3. jak posiedzisz jakis czas w aucie po wylaczeniu silnika, to uslyszysz ciche buczenie - zamykajacy sie uklad nadmuchu
  4. siema, juz drugi raz okazalo sie ze mam za malo plynu chlodniczego z tego co wiem, to w zbiorniczku wyrownawczym jest czujnik poziomu plynu, wiec czy nie powinien on wyswietlic informacji/ostrzezenia na ekranie? jak sie zajrzy do zbiorniczka to widac plywak, ktory raczej dziala poprawnie, unosi sie i opada w zaleznosci od ilosci plynu dzieki!
  5. to jest to specyficzne brzeczenie pod maska? konczy sie charakterystycznym cykiem :D
  6. Ale to silniczek by wydawał takie dźwięki?
  7. U mnie jest tak, ze silniczek przestaje dzialac po zlozeniu, nic nie slychac, a dopiero po chwili jest ten dzwiek.
  8. Witam, irytujacy problem polega na tym, ze po zlozeniu lusterek (obojetnie czy na wlaczonym czy wylaczonym silniku) jedno z nich wydaje dziwne piski chwilke po zlozeniu, nigdy oba na raz. Trwa to od 1 do 3 sekund, po czym cisza. Grzeja OK, nie dzieje sie to przy rozkladaniu lusterek. Ktos moze cos poradzic? Dzieki!
  9. jakos na pewno da sie to sciagnac i dokupic tu masz linka do realoem: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=41_0938&hg=41&fg=45 element nr 7
  10. Dzieki bardzo! wentylator mozna zatrzymac w czasie pracy silnika nawet w temperaturze w pionie.
  11. Witam, nie bede zakladac nowego tematu o tym samym wiec pisze tutaj :) Moje autko tez 316 z 94 roku grzeje sie wg mnie w dobry czasie - ani za szybko ani za dlugo. Wskazowka jest w czasie jazdy ok. 1-2 mm przed pionem, chyba zawsze tak bylo, nawet jak wymienilem termostat na nowy (Febi). Plyn nigdzie nie ucieka, ale po jakichs 10 minutach stania w korku juz temperatura rosnie. Wlaczanie ogrzewania na max nawiew daje efekt i temperatura spadnie powoli do pionu, nie rosnie juz. Dzisiaj wlasnie mi sie to stalo i dojechalem do domu - wskazowka w pionie, podnosze maske i gorny waz do chlodnicy twardy, a dolny troche mniej, dalo sie troche scisnac. Odkrecilem troszke odpowietrznik i troche tego poszlo, poczekalem az przestanie sie pienic. Zrobilem to na pracujacym silniku i temperatura nie wzrosla, tyle ze nie trwalo to wiecej niz 5 minut. Wentylatora nigdy nie slyszalem zeby chodzil glosniej w tym aucie ani teraz nie pracowal jakos szybciej. Nie wiem czy mam visco czy elektryczny, ale zakladam ze ten drugi. Poradzcie prosze czy mam cos dzialac, czy to normalne? Martwi mnie ten gorny waz do chlodnicy i to ze wentylatora w srodku nie slychac jak temperatura wychodzi poza pion. Z gory dzieki za pomoc!
  12. jak znajdziesz bezpiecznik to zobaczysz czy jest przerwany drucik czy nie jakby po wymianie bezpiecznikow znowu sie spalily, to mozliwe ze jakies kable za radiem sa uszkodzone (moglo sie to stac przy wpychaniu go tam na sile)
  13. mi tez sie to przydazylo - po zmianie radia nowe nie dzialalo po pierwszym rozruchu, nie bylo swiatla w srodku rzeczywiscie spalilo sie kilka bezpiecznikow ale po ich wymianie na takie jakie mialy byc wszystko dziala od 3 lat :) poszukaj na necie rozpiske bezpiecznikow do twojej wersji E36 i sprawdz gdzie masz przepalone a jak nie czujesz sie na silach to popros kogos o pomoc
  14. caly ten plastik to obudowa glosnika firmy nokia :) kayaba to dobra firma, niektorzy polecaja to zamiast sachsa
  15. zeby wymontowac puszke pod glosnikiem, musisz najpierw sciagnac oslone glosnika wewnatrz auta i odkrecic chyba 2 srubki, potem srubokretem podwazyc musisz taki zaczep puszki (tez wewnatrz auta) i ta puszka opadnie na dol, odczepiasz kabelek i puszka jest osobno :) tapicerka w srodku jest sztywna wiec moze sie z nia troche posilujesz, ale nie bedzie wiekszego problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.