Skocz do zawartości

jacki78

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i

Osiągnięcia jacki78

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Auto jest w serwisie już trzeci dzień ;( Dzwoniłem powiedziano mi , że problem z komputerem . Faktycznie nie ma tam żadnych przekaźników . Poszczególne elementy (urządzenia) silnika sterowane są za pomocą masy z komputera . Podobno plus jest podpięty na stałe do tego silniczka krokowego . Kompletnie się nie znam , ale to co gadał koleś w serwisie ma jakiś tam sens . Eeeeeee miałem kiedyś e36 coupe i życie było znacznie łatwiejsze ;)
  2. Nie ma żadnych błędów . tylko jakieś pierdoły typu spadek napięcia w różnych miejscach np. przy ABS .ale to normalne jak słabł akumulator przez noc to zanotował spadki Odpinałem już IBS i nic . Moim zdaniem usypianie zaczyna się uaktywniać po zamknięciu centralnego , a w moim przypadku silniczek krokowy chodzi cały czas i przy otwartych drzwiach i przy zamkniętych z kluczyka . Domniemam , że jakiś przekaźnik nie wyłącza s. krokowego .
  3. Tak o to właśnie chodzi . Mam sąsiada z podobnym autem i u niego też po około 30 sek. po wyłączeniu zapłonu silniczek krokowy przestaje pracować . U mnie kręci się 24 godziny na dobę ;( co skutkuje pustym aku na drugi dzień . Może ktoś z Was wie który przekaźnik jest odpowiedzialny za jego wyłączenie po zgaszeniu auta ?
  4. Witam wszystkich Problem dotyczy silnika krokowego w mojej e60 525i, który po wyłączeniu zapłonu nadal pracuje czego konsekwencją jest rozładowany akumulator następnego dnia . Pytanie jest następujące : gdzie znajduje się przekaźnik lub moduł sterujący tym silniczkiem? Czy posiada ktoś z was taką wiedzę ? z góry dziękuję pozdrawiam Jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.