Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie Temat wałkowany ale nie znalazłem dla mojego nic ciekawego

Na wiosne przymierzam się na zmianę sprężyn z serii na eibach pro kit obniżenie 30/25 Czytając na forach takie rozwiązanie może pracowac z seryjnymi amortyzatorami Eibach też tak twierdzi Moje pytanie jest takie czy po zmianie muszę robić pełną geometrie zaraz po założeniu czy dopiero po np 5tys km Dużo sie pisze o e46 e36 a jesli chodzi o e90 lci lipa Może ktoś posiada zdjęcia po takich przeróbkach Z góry dziekuje

Opublikowano

cześć

ja załozyłem pro kita i oczywiście trzeba robić pelna geometrie

z seryjnymi amorkami wspolpracuja bardzo dobrze i nie wplywaja na ich szybsze zuzycie (sprawdzilem to)

Opublikowano
ogolnie polecam prokity - jest dobrze :-) co do geometrii to wg mojego mechanika nalezy zrobic od razu po zalozeniu a potem po jakims czasie (1-3 tys km?) znowu, jak zawieszenie sie ulozy.
Opublikowano
Ja też na wiosnę planuję. Jak jest z większą ilością bagażu -nie ciągnie się [bAD] po ziemi?

 

wahaczami szuruasz po asfalcie :cry:

kolego nic z tych rzeczy przeciez to tylko ok.30mm ;)

zakładaj nie zastanawiaj sie

Opublikowano
Ja też na wiosnę planuję. Jak jest z większą ilością bagażu -nie ciągnie się [bAD] po ziemi?

 

wahaczami szuruasz po asfalcie :cry:

kolego nic z tych rzeczy przeciez to tylko ok.30mm ;)

zakładaj nie zastanawiaj sie

 

po glebie nie ciagnie ale na krawezniki trzeba juz uwazac.

Opublikowano
A jaka jest różnica w przeswicie pomiedzy m-pakietowym zawiasem a kitem?

 

ja mam na prokicie z przodu od gleby do progu 12 cm przeswitu.

Opublikowano
Pro-kit- Lowering front by around 30mm (M-Sport by 15mm)

Lowering rear by around 25mm (M-Sport by 10mm)

Może tak być. Odległość od gleby zależy jeszcze na jakich felgach stoi.

Opublikowano

po pierwsze to chcę podziękować wszystkim za udział i chęc przedstawienia swojej opini (bo piszą różnie typu po co pro kit lepszy gwint itd )

Myśłe ze jak na nasze drogi to pro kit i takie obniżenie jest max co można zrobić żeby autko mogło sie poruszac swobodnie Ja auto zostawiam na fabrycznyvh fegach 17 i oponach o profilu 45 Nie chce taczki tylko troche komfortu Mysłalem o 18 ale dałem sobie spokój Co do geometri to wywnioskowalem ze zrobie 2x Zaraz po zalożeniu a potem po np 3tys km jak sie wszystko ułoży Koszty nie są jakies wielkie Ma móze ktoś zdjęcia jakie są różnice przed i po ?

Opublikowano

Jeśli mogę się wtrącić to powiem tyle:

Sam mam einbachy - ale zdemontowane :) dlaczego - ponieważ z tyłu jak zamontujesz i oryginalne bałwanki (odboje) to jak opuścisz autko automatycznie nie masz ruchu amorka i siedzi na odbojach. Jak pojeździsz chwile to z bałwanów nie ma nic. Zaś jak nie będziesz miał odbojów to będzie amorek walił o kielich i w taki sposób rozwalą się amorki. Piszę to bo taką kolej rzeczy miałem.

Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć tyle, że bez odpowiednich amorków (o dłuższym skoku a za razem krótszym - jeśli chodzi o długość rurki) nie ma co podchodzić (przynajmniej na kaszubskie drogi).

W moim przypadku zdrowy rozsądek mówił mi aby zrezygnować z lansu.

Sprężyny od swojego zachowałem. Jak uzbieram sobie na amorki KONI FSD to zamontuje je ponownie.

Ponowne ustawienie zbieżności mija się z celem, wystarczy tyko raz ale w 3d. Kasę sobie zostaw na później jak np. rozwali się jakaś tuleja tylnego wahacza i po jej wymianie również trzeba robić geometrie.

Opublikowano
wczesiej miałem e46 Zawieszenie mts obniżenie 40 i nic sie nie działo oprócz tego ze po naszych koleinach szorowalem spodem a jadąc w 4 osoby niestety przy podjeżdzie nawtet na zwalniaczu w osiedlu musieli wychodzic dlatego w tym aucie chce zrabić ale nie przesadzić Co do odboi to w e46 masz racje bywalo ze dobijały i fakt mialem zniszczone ale amory byly oki
Opublikowano
Odboje to jeden problem, ale jeśli masz 18cali lub więcej przy rozwalonym odboju to zaczyna się harcore. Poza strzałami amorkiem to jak dobije i nie będzie mógł zamortyzować i felgi będziesz krzywić - ja ekstremalnie nawet raz w tygodniu.
Opublikowano
na stronie eibacha podaja ze przy takim obnizeniu mozliwe jest pozostanie na seryjnych amortyzatorach Wiec kto tu ma racje czy to tylko sciema marketingowa Czyli co amorki zakladac sportowe Wiem ze bem lubi orginaly Ja mam serie sachs i juz seryjne sa drogie a co dopiero sportowe o ile takie wystepuja Bilstein tez z gornej polki a co myslicie o ta technix Cena przystepna a ja nie chce robic gleby tylko lekko obnizyc
Opublikowano

Nie wiem co pisze na stronie einbacha, ani mnie to nie interesuje. Napisałem swoje spostrzeżenia, które ktoś potwierdził. Mechanik jak zamontował mi nowe odboje zawołał mnie abym zobaczył jaki jest efekt. Widziałem felgi prostowałem, po pewnym czasie wymieniłem sprężyny amorki łożyska amorków i odboje. Kup te sprężyny przejedź Polskę na 18 z Gda do zakopanego, oraz oceń czy było warto :).

Lans jest jak się stanie obok serii + super felga cieszy oko :) stąd napisałem jak kupie KONI to posadzę moją bestie.

 

M-pakietowe amorki są ciut krótsze więc jeśli masz to będzie to dłużej funkcjonowało.

Zobacz na allegro ile kosztują koni STR lub Sport.

Wybacz, że staram się zagasić Twoje zapały, ale robić trzeba tak aby były ręce i nogi - tak uważam.

Pozdrawiam

Opublikowano
Do krótszych sprężyn trzeba zakładać krótsze odboje (bałwanki) dedykowane do zawieszenia "M-podwozie sportowe". Amortyzatory dedykowane do podwozia M-sportowego mają tą samą długość i skok co amortyzatory standardowe, mają za to twardszą charakterystykę pracy (mowa o oryginalnych amortyzatorach).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.