Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Wczoraj byłem już założyć zimówki żeby uniknąć kolejek.

Jak koła były zdjęte pomyślałem , że wymienię od razu żarniki skoro już są kupione i te stare słabo świecą.

Założyłem nowe i jest tak samo. Słabo świeci . Dziś byłem na stacji diagnostycznej na ustawieniu lamp. Gość powiedział , że w moim aucie jest autoregulacja ale tak czy siak posprawdzał itp.

Powiedział , że światła są idealnie ustawione i nie wie dlaczego nie świecą jak należy.

 

Szczerze mówiąc to świecą krótko , widoczność jak o zmroku pomoże ktoś i podpowie co to może być? mam e90 z 2005 2.0d

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano

auto kupilem ze 2 miesiace temu.

od tego czasu jak jeżdżę nie mrugają ani nic, jedyne to bardzo słabo świecą. kupiłem żarniki po 118 zł sztuka chyba philips.

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano

Panowie to proste uszkodzony czujnik poziomowania, a gdy jest takie uszkodzenie z automatu lampy opadają w najniższe położenie .

odpalić Inpa i zobaczyć błędy , Gdy jest uszkodzenie czujnika auto po włączeniu świateł nie ustawia poziomu , gdy wszystko jest sprawne wyraźnie widać jak po włączeniu świateł bujnie i ustawi wysokość .

Opublikowano

Zgadzam się . U mnie przy wymianie łożyska w tylnym kole nie podpięli kostki od czujnika poziomowania na tylnym wahaczu i objawy były takie same .

Lampy świeciły pod samochód . Można taką przypadłość wyregulować ręcznie śrubą przy lampie jak zrobili mi to na stacji diagnostycznej ale na drugi dzień pojechałem do warsztatu gdzie robili łożysko i sprawa się wyjaśniła . Ustawienie ponowne lamp i po problemie .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Zgadzam się . U mnie przy wymianie łożyska w tylnym kole nie podpięli kostki od czujnika poziomowania na tylnym wahaczu i objawy były takie same .

Lampy świeciły pod samochód . Można taką przypadłość wyregulować ręcznie śrubą przy lampie jak zrobili mi to na stacji diagnostycznej ale na drugi dzień pojechałem do warsztatu gdzie robili łożysko i sprawa się wyjaśniła . Ustawienie ponowne lamp i po problemie .

 

Panowie, ale autorowi wątku powiedzieli że lampy ma ustawione prawidłowo, więc problem jak rozumiem leży nie w braku poziomowania tylko w słabym świeceniu.

Opublikowano

Tak .

Lampy świecą słabo..

Gość na stacji diagnostycznej ręcznie bujał autem / usiadł na silnik i sprawdzał czy autoregulacja działa. wszystko ok

Lampy ustawione w 100%

Słabo swieci ;/ strach jezdzic jak ciemno

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano

nie no lampy są oryginalne nic nie było składane. auto nie stukane itp.

 

Moze pomogłoby czyszczenie soczewki?

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano
Zapukaj do kolegi dziqsek pamiętam ,że on kiedyś coś wymieniał w takich lampach bo słabo świeciły .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Nic nie zrobisz. Tylko wymiana lampy. Soczewki nie wyjdą z lampy na zewnątrz bez rozklejania szkła.

Jedynie można spróbować wyczyścić odbłyśnik kawałkiem suchej szmaty na odpowiednio wygiętym drucie.

Mam takie soczewki w domu to przy weekendzie mogę porobić zdjęcia jak to wygląda na zewnątrz -jak ktoś jest zainteresowany.

Na pewno lampy trzeba wyjąć do takiego zabiegu.

Płukanie wodą kończy się wymianą lampy także nie polecam.

Opublikowano

Jeździłem 3-ma e90 pre lci i każda włącznie z moją świeciła jak pasztet.

Porównując mercedesa w245 rok starszego od e90 to światło z bmw to pasztet.

Problem słabych ksenonów to nie tylko BMW 3 ale q7 z 2008 roku nic nie jest lepsze, mercedesy w211 przed liftem również mają ten problem.

Miesiąc temu zamontowałem lampy od lci nieskrętne i jest przepaść do tego co było.

Wbrew opiniom fachowców mam pełną funkcjonalność lampy lci nie dokładając ani jednego kabla.

Wystarczy przeanalizować schemat i wszystko jasne. Frm2 xe wpełni obsłużył moje lampy.

Opublikowano
Ja wyciągnąłem soczewki bez rozklejania Lampy i jest to możliwe bezproblemu. Ale myć lampy nie polecam bo mi sie zluszczyl odblask jak tylko dostał wody. po umyciu i polerce kloszy lampy zaczęły świecić o 30% lepiej.
Opublikowano

Swoją drogą ciekawe jaki masz przebieg, skoro już ci tak soczewki wypaliło.

U mnie przy 220tys. było widać, że nie są idealne, ale świeciły i to w miarę dobrze

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Cała soczewka trzyma sie na trzech srubach chyba torxy. I wyciąga sie ja w całości ale ciężko wychodzi, trzeba sie sporo nabawic zeby wyciągnąć. I tak samo ciężko było wsadzić ale do zrobienia. Odblysnika nieda rady wyciągnąć.
Opublikowano

Obiecałem , że napiszę więc piszę.

 

Dopiero dziś byłem u faceta co się tym zajmuje i tak -

Cieli mi lampy żeby wyjąć soczewki , soczewki z zewnątrz polerka , od środka szmatka z płynem jakimś niebieskim.

Ogólnie soczewka od środka była cała szara i miejscami czarna.

Po sklejeniu lamp i spasowaniu wszystkiego wymieniłem jeszcze żarówki nad rejestracją i przeciwmgłowe

 

Wracając z pracy o 23 widać od razu , że różnica jest KOLOSALNA

Jestem zadowolony. Gościu skasował mnie za wszystko 300 zł (led nad tablice 30zł / halogeny 120 / 150 robocizna)

 

Jeśli ktoś z zachodniopomorskiergo ma problemy z lampami chętnie udzielę kontaktu

Pozdrawiam.

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano

Lampu nie były rozklejane tzn klosze są i były na miejscu. z tyłu lampy wycinali potem zaspawali.

No zobaczymy co to będzie.

 

 

Pozdrawiam i dziękuje za rady

http://i58.tinypic.com/23jl3fd.png
Opublikowano
Obiecałem , że napiszę więc piszę.

 

Dopiero dziś byłem u faceta co się tym zajmuje i tak -

Cieli mi lampy żeby wyjąć soczewki , soczewki z zewnątrz polerka , od środka szmatka z płynem jakimś niebieskim.

Ogólnie soczewka od środka była cała szara i miejscami czarna.

Po sklejeniu lamp i spasowaniu wszystkiego wymieniłem jeszcze żarówki nad rejestracją i przeciwmgłowe

 

Wracając z pracy o 23 widać od razu , że różnica jest KOLOSALNA

Jestem zadowolony. Gościu skasował mnie za wszystko 300 zł (led nad tablice 30zł / halogeny 120 / 150 robocizna)

 

Jeśli ktoś z zachodniopomorskiergo ma problemy z lampami chętnie udzielę kontaktu

Pozdrawiam.

 

i to jest podstawowy problem, czyli zwyczajnie zabrudzone soczewki. Żadne polerowanie lamp z zewnątrz czy soczewek tylko porządne umycie soczewki od środka i na zewnątrz (w lampie). Szkoda tylko, że bezinwazyjnie nie da sie wyciągnać soczewek i po prostu ich umyć.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Napisz gdzie jest to miejsce, w którym robiłeś czyszczenie i odnowienie lamp.

 

Ja natknąłem się na http://www.xenon-serwis.pl/ gdzie też ponoć mają doświadczenie z czyszczeniem lamp w E90. Też wyjmują soczewkę bez rozcinania lampy. Zastanawiam się czy nie zabrać się za temat. W prawdzie moje lampy nie świecą beznadziejnie ale mogłyby świecić na pewno lepiej. Widze na soczewce lekką mgiełkę brudu i wychodzę z założenia, że czyszczenie by im pomogło. Robił tam ktoś coś?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.