Skocz do zawartości

sprawdzajcie temperature silnika!!! WYMIANA TERMOSTATÓW


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 603
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jest po chipie moze dlatego ale silnik chodzi ladnie rowno :roll:

zadzownilem do znajomego ma 535 i ma 600 tak jak u mnie a wiec chyba tak musi byc :cool2:

Mój też jest po chipie i ma powyżej 800 ale to 2.0d , może w r6 tak jest, musisz popytać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie macie 90 to wymieniajacie termostaty i po temacie .Ciekawe ile osob jeszcze napisz - mam temperature 66 czy musze wymienic termostat :mad2: :duh:

 

Wymieniajcie nie duzy koszt a spokoj na pare lat

i bedzie wymarzone 90 :cool2:

 

Tak jak od niedawna u mnie

 

http://images63.fotosik.pl/806/cd12d92cf6e7bd44med.jpg

 

po 15 stronach wątku o termostatach za 300 zł (komplet) w końcu ktoś napisał rzecz oczywistą :mrgreen: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciał bym poprosić szanownych forumowiczów o pomoc, ponieważ w moim przypadku przy stałej prędkości 140km/h temperatura silnika cały czas rośnie i spada od około 85st. do 95st.i znowu do 85st., natomiast gdy np jadę z stalą prędkością 60km/h to temperatura się waha w okolicach 105-110st.

Tak więc się zastanawiam, czy 85-95st nie jest za mało?

W związku z powyższym wymieniłem termostat, ale to nie rozwiązało problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak logicznie myslac jesli komp nie wyrzuca bledu o za wysokiej temperaturze to czemu mialo by byc cos nie tak.

 

W moim e60 jak temp byla wyzsza o 1 stopien pokazywal mi juz blad w inpie.

 

Troche dziwne to a jutro mam trase 500km a rano nie zdaze wymienic termostatow.

Czemu komp nie pokazuje bledu o za wysokiej temp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Kolegów

 

Coż myslałem że mnie to nie dotyczy ale łącze sie z Wami w bólu ;-)

Kilka dni temu udało mi się w końcu nauczyć sprawie obsługiwać ukryte menu i wniosek jest jeden moje termostaty pewnie tez padły.

Na trasie jadać dość dynamicznie po około 250 km temp nie przekracza 71 stopni ;-(

Tylko nie rozumiem czemu oba węże prowadzące płyn są gorące ??

Jedynie w korku temp podnosi się do 83 stopni.

Czyli wymieniamy ten główny ? Albo oba .

Czy może ktoś sie pokusił żeby zrobić fotorelacje z takiej wymiany -fajnie by było jak by było napisane jakie narzedzia są potrzebne ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem poczekałbym z tą wymianą?.Zobacz czy ogrzewanie kabiny działa prawidłowo?temp pomiędzy 75-83 jest prawidłowa.Na temp silnika ma wpływ temperatura zewnętrzna otoczenia.Po powrocie sprawdź temp dolnej części chłodnicy?Jeśli dolna część jest chłodna jest OK(termostat trzyma).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowa temperatura to 88 stopni. Moze sie wachac w niektórych sytuacjach ale przez większość czasu powinna byc na tym poziomie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów

 

Coż myslałem że mnie to nie dotyczy ale łącze sie z Wami w bólu ;-)

Kilka dni temu udało mi się w końcu nauczyć sprawie obsługiwać ukryte menu i wniosek jest jeden moje termostaty pewnie tez padły.

Na trasie jadać dość dynamicznie po około 250 km temp nie przekracza 71 stopni ;-(

Tylko nie rozumiem czemu oba węże prowadzące płyn są gorące ??

Jedynie w korku temp podnosi się do 83 stopni.

Czyli wymieniamy ten główny ? Albo oba .

Czy może ktoś sie pokusił żeby zrobić fotorelacje z takiej wymiany -fajnie by było jak by było napisane jakie narzedzia są potrzebne ;-)

 

 

 

viewtopic.php?f=70&t=241602

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac, caly ten watek, przylaczam sie do waszego bolu, bo samego mnie to dopadlo, tylko sie zastanwiam co to musial byc za wspanialy inzynier w BMW ktory wpadl na pomysl aby zlikwidowac wskaznik temperatury w tym modelu, naprawde geniusz na miare 21 wieku, wcale nie zdzil bym sie jakby cos takiego zrobili francuzi, ale niemcy, poprostu nie ogarniam tego!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co by ci dał wskaźnik który przy zakresie 80-100 stopni pokazuje i tak 90 jak to sie dzieje w większości aut? Temperaturę da sie sprawdzić na milion sposobów jesli ktoś chce z dokładnością do 1 stopnia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...włącznie z kierownicą performance albo zwykłym wskaźnikiem zewnętrznym. Oczywiście jeśli nie chcesz wydawać kasy to masz możliwość podglądu w ukrytym menu które pokazuje dokładną temperaturę :P
A co by ci dał wskaźnik który przy zakresie 80-100 stopni pokazuje i tak 90 jak to sie dzieje w większości aut? Temperaturę da sie sprawdzić na milion sposobów jesli ktoś chce z dokładnością do 1 stopnia.

Daje duzo, mozna dosc szybko stwierdzic ze silnik sie dlugo rozgrzewa,noo i dlaczego starsze i nowsze modele maja wskaznik temperatury ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.