Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy mój X ma 1 czy więcej termostatów ? Mam problem, ponieważ niedogrzewa mi się silnik tzn temp wody nie osiąga 90C. Podejrzewam, że termostat jest otwarty. Zauważyłem, że można chyba kupić termostat bez plastikowej obudowy ??
Opublikowano
A wystarczajaco plynu masz w chlodnicy?? Jak w poprzednich postach bylo to zapewne ten mniejszy skoro czesto siada. Wpierw na Twoim miejscu sprawdzil bym glowny czy dobrze zamyka i otwiera jesli tak to bedzie wiadomo.
Opublikowano
Dzięki kolego. Czyli mam 2 termostaty i nie wiadomo, który padł.

 

Kolego smialo kupuj duzy.

Bo ten maly w zbiorniku wyrownawczym to chodzi tylko olej ze skrzyni,a on pada bardzo rzadko i by wywalalo ci plyn.

Opublikowano

Ale kolego jak juz pisalem w poich poprzednich linkach BMW X5 nigdy nie osiaga temp. 90c.

Mozesz sobie to sprawdzic na tescie zaegarow i dawac ostro muwskazowka stanie do pionu tak jak powinna a i tak temp. nie bedzie wyzsza niz 68c-max 72c.

Jest to wytlumaczalne bo auto ma bardzo duzy i skomplikowany obieg plynu nawet wspomagany elektryczna pompka.

I nawet uklad nagrzewania wnetrza auta tez jest nawet wspomagany dodatkowymi pompkami.

 

A wszystko jest to bardzo zmyslnie przemyslane bo te auta gdy ciagna Camping lub jakas przyczepe to dopiero osiagaja 90c.

A jest to wszystko zrobione zabezpieczeniem dla silnika by sie nie przegrza co jest zabojcze dla silnikow Diesela.

I gdy nawet wymienisz wszystkie termostaty i czujnik temp. plynu(ktory znajduje sie w glowicy)--sprawdz jego opornisc jesli bedzie spadac a temp. rosla to jest dobry bo zeby sie do niego dostac to trzeba bardzo duzo rozkrecac,przerabialem to z moim bylym autem ktory sprzedalem koledze i zaczol mu niedogrzewac uklad.sprawdzisz na tescie zegarow tem. robocza jaka masz na silniku to sam sie przekonasz ze nie osiagnie wiecej jak pisalem wyzej max-72c.

Opublikowano
Jeszcze raz wielkie dzięki. Jak go latem kupiłem to lekko nie dogrzewał, teraz jak się ochłodziło to wskazówka przekracza trochę ponad niebieską wskazówkę. Jutro udam się to motoryzacyjnego i jeśli różnica będzie np.50zł to zakupię w ASO. pozdr
  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie nie wiecie może co to za klucz jest potrzebny do odkręcenia termostatu?

 

http://bokka.pl/up/35b289591c78c00b528a01e222398db7.jpg

Opublikowano

termostaty BMW w silnikach M57 to tak dla zasady co 100 tys wypadało by wymienić na nowe .

teraz wymieniłem termostat z 2010 roku po przebiegu ok 100 tys już niedomagał silnik M57TU2

wczesniej wymienialem termostat bo mi tez X5 sie nie grzała oryginalny po przebiegu 200 tyś

w X3 po przebiegu 150 tys silnik M57 tez już nie dogrzewał sie .....

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.