Skocz do zawartości

F10/11 geometria


Lassar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

poza tym pozmieniały Ci się trochę poglądy :

 

 

 

Re: Przegląd przedsprzedażowy - cennik warszawskich ASO

 

Postprzez mmw » 05 Mar 2010, 19:31

Najlepsze jest to:

 

-> Pomiar geometrii (bez regulacji) - 192,00 pln netto

 

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

 

W jakimś byle jakim Feuvert za 80 zł zrobią pomiar geometrii i zbieżności (i to na naprawdę nowoczesnym sprzęcie), hamulców, amortyzatorów, ogólny przegląd itd. Wiem, bo jak ostatnio sprzedawałem auto to tam z klientem pojechałem. W tym ASO ktoś kto ustalał te ceny ma chyba coś z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Po pierwsze jak mogłem podawać ceny z warszawskich ASO skoro jestem z Łodzi? Coś Ci się pomyliło. Po drugie w każdym ASO mogą być inne ceny, pewnie napiszesz, że to niemożliwe. Zdziwiłbyś się że jednak możliwe i to bardzo. Po trzecie pisałem ogólnie o tym badaniu w ASO, czy dociążają itd. to się dowiem. Może mają taki sprzęt, że nie muszą. Wiem, że używają więcej "czujników" niż cztery założone na koła. Jeżeli uważasz, że BMW wprowadziło standardy wg których geometria i zbieżność wykonywana jest źle, to ok, czepiaj się dalej i baw się dobrze. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

standardy standardami, sumienność wykonania usługi to już inna para kaloszy, a tu twój temat :

viewtopic.php?f=19&t=123452 chodziło o to że kiedyś polecałeś Feuvert, a teraz aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A to cytuj jakoś precyzyjnie i czytelnie, bo myślałem że o tym Feuvert to teraz napisałeś a nie, że to cytat mój, a że ja polecałem za 192 zł w ASO. :)

 

Kolega robił już w dwóch miejscach i nadal nie jest pewny jakości, to mu polecam ASO, żeby był pewny, że zrobiono wg norm BMW i tyle. Niech wybierze takie ASO, żeby był pewny, że tam jest wysoki standard usług. Ja mam pod nosem ASO, które takie standard zapewnia, może dlatego polecam, szczególnie, że to F10 a nie E46, więc wydaje mi się, że dla właściciela auta ważniejszy w tym miejscu jest końcowy sukces, niż zaoszczędzenie 200 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
daj znać w którym aso za 300 (brutto - netto) będę tam wysyłał klientów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zajrzałem do rachunku (2015r.), który mam z Inchcape z Wawy - kiedys miałem uszkodzoną felgę i była wymiana wraz z pomiarem geometrii.

Może kogoś zainteresuje wycinek z faktury:

 

R O B O C I Z N A BAZA CZASOWA 12 JC=1 RBG CENA/KL 1 =170.00 PLN/RBG

CENA/KL 2 =170.00 PLN/RBG

CENA/KL 3 =170.00 PLN/RBG

 

NR POZ CENNIK PRACE NAPRAWCZE /POJEDYNCZE /SCALONE KL JC OPER. KOD CZ CENA

 

BRAK NR CZAS DOD DO OPERACJKI PODSTAWOWEJ 1 2 28.33zł

32 00 590 ELEKTRONICZNE POMIARY GEOMETRII PODWOZIA 1 16 226.67zł

(BEZ NASTAW PRZED NAPRAWA)

36 10 800) KOLO PRZ L WYB/WBUD 1 1 14.17zł

36 12 506 OPONA/FELGA PRZ L DEM/MONTAZ 1 6 85.00zł

36 11 500 WSKAŻNIK USZKODZ OPONY INICJALIZOWAĆ 1 1 14.17zł

7227 OPONA P L SPRAWDZENIE 1 2* 28.33zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Witam, Czy ktoś wie może w jaki sposób ustawia się kąty pochylenia kół w F10 ? W poprzednich modelach zakładało się na kielich specjalne narzędzie które można kupić wszędzie a do F10 nie mogę znaleźć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
seria f kupujesz wahacze - lub + 30 minut http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/31_0824-wsp-przedn-osi-wah-poprzkrzyzulec/i52150/kL/sN#part13 , już się nie odkręca bolca na górnym mocowaniu za tanio było ;)

 

Dzieki za info. A czy taki kąt prawego koła jaki widać na fotce poniżej kwalifikuje się do korekty czy można zostawić tak na pograniczu ?

 

http://i67.tinypic.com/14ihhc6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
30 min jak nic potrzebne, poza tym ja ma się prowadzić powinno być na minusie, jeśli chodzi o różnice między prawą a lewą stroną jest na końcu tolerancji, auto dociążone, pełny bak, właściwe ciśnienie w kołach ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
30 min jak nic potrzebne, poza tym ja ma się prowadzić powinno być na minusie, jeśli chodzi o różnice między prawą a lewą stroną jest na końcu tolerancji, auto dociążone, pełny bak, właściwe ciśnienie w kołach ?

 

No właśnie w tym problem że mechanik nie dociążył samochodu, pół baku paliwa i ciśnienie 2,2 przód i 2,2 tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wygląda sensownie, choć jestem wyznawcą Lemfordera

 

W sumie ja też wolę Lemfordera ale nie widzę od nich takiego wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie POMOCY,

Poszukuję sprawdzonego zakładu na terenie Warszawy lub okolic gdzie mógłbym zrobić geometrię w (świeżo zakupionym) F10.

Byłem na diagnostyce zero luzów, auto bezwypadkowe a objawy takie: w koleinach trzeba ostro kierownicę trzymać a po prostej "myszkuje", trzeba kontrować kierownicą.

Opony 245/45/18 Run Flut po przebiegu ok. 8 tyś.

Proszę o pomoc lub sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Co to były za opony?

Ja w trzecim już aucie użytkuję ROF i nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem.

Co innego komfort - tu faktycznie może być twardziej, ale to zupełnie inna kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to były za opony?

Ja w trzecim już aucie użytkuję ROF i nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem.

Co innego komfort - tu faktycznie może być twardziej, ale to zupełnie inna kwestia.

To były dunlopy z 2015 Winter sport. Zakupione jako nowe przez poprzedniego właściciela.

Po zmianie teraz opon na nowe również dunlop lecz już nie runflat jest diametralnia różnica. Przez te runfluty tak się źle prowadził.

Dodatkowo jeżeli chodzi o geometrię to po założeniu nowych dunlopow maxx sport rt2 zrobiłem u Zawsuwika w Piasecznie.

Teraz jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.