Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zakupiłem nie dawno e39 540ia (M62B44) ,po kilku dniach zauważyłem że gdzieś z silnika leci olej ,okazało się że to uszczelki pod pokrywami zaworów ,wymieniłem je na nowe ,przy okazji wszystkie uszczelki na kolektorze i odme ,myślałem że to załatwi sprawe a dzisiaj zauważyłem że olej dalej cieknie tyle że już nie z pod pokryw ,troche oleju wycieka gdzieś nad samym alternatorem ale to chyba nie jedyny wyciek lecz innych nie jestem w stanie zlokalizować bo olej ścieka jakoś po wahaczu itd. a dostęp jest beznadziejny .

Wie ktoś skąd nad tym alternatorem może ciec olej ? i ewentualnie może są jakieś typowe miejsca w M62 z których olej lubi ciec ??

z góry dzięki za pomoc

pzdr.

Opublikowano

Może być głowica, ale to czarny scenariusz.

Też odma może puszczać, ale to musiały by być węże źle złożone i dziwnie auto by pracowało.

 

Jesteś w stanie określić czy to olej silnikowy czy może wspomagania? Może z magla się leje i nacieka wyżej od pędu wiatru.

Opublikowano
Może z magla się leje i nacieka wyżej od pędu wiatru.

 

W V8 nie ma magla, bo się nie mieści.

 

A wyciek - sprawdź jeszcze raz uszczelki pod pokrywą zaworów - niektórzy zalecają dodatkowe uszczelnienie pastą/silikonem, bo to akurat newralgiczny punkt w M62.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W V8 nie ma magla, bo się nie mieści.

 

Ale przekładnia jest, i płyn tak samo, wiec jak będzie nieszczelny, to też będzie lało.

 

Dobrze było by umyć silnik, i patrzeć gdzie się wycieki pokazują, bo może delikatnie podciekać w jednym miejscu, a wentylator i pęd powietrza będzie rozbryzgiwało olej po całym silniku.

Opublikowano

vanosa nie ma bo to M62B44 bez TU

w V8 nie ma maglownicy a przekładnia ślimakowa ,płyn trochę kapie ale to na wężach czyli standard

przy zakładaniu uszczelek pod pokrywy zastosowałem mase uszczelniającaą Dirko ,ale te uszczelki są suche także to nie z pod pokryw

  • 11 lat później...
Opublikowano
W dniu 1.10.2013 o 08:52, skura napisał(a):

vanosa nie ma bo to M62B44 bez TU

w V8 nie ma maglownicy a przekładnia ślimakowa ,płyn trochę kapie ale to na wężach czyli standard

przy zakładaniu uszczelek pod pokrywy zastosowałem mase uszczelniającaą Dirko ,ale te uszczelki są suche także to nie z pod pokryw

Dekade pozniej ale czy pamietasz czy rozwiązałeś problem ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.