Skocz do zawartości

Kto ma największy przebieg?


Vinc3ntV3ga

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem BMW e30 e 36 e46 były lepiej zrobione i wytrzymają dłużej. Nie mówię że te najnowsze są złe bo BMW jako nieliczne utrzymuje wysokie standardy swoim wyrobów. Myślę, że jak masz nowy samochód i nie będziesz go piłował to wytrzyma tyle samo co porządna e30. Jeżeli możesz obejść się bez elektroniki, komputerów pokładowych, zamykania klapy automatycznie, aktywnych tempomatów to może warto było by kupić również e30. Jest to klasyk i ma to co to znaczy dusze. Jednak nie wydaje mi się to konieczne bo bardzo chwalę sobie f30 jest piękna nowoczesny wygląd. Jak będzie się sprawował silnik po 200k km, to zależy od dotarcia jest to wręcz kluczowe. Są przypadki np. że auto w katalogu ma 180km/h jedzie 195km/h.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

 

Czytało się, czytało. Ale jakoś nie widziałem żeby ktoś się wypowiadał na temat f30-ki po przejchaniu 100-150k lub więcej. Ty w swoim wątku chwaliłeś sie 29k, to niedużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

 

Czytało się, czytało. Ale jakoś nie widziałem żeby ktoś się wypowiadał na temat f30-ki po przejchaniu 100-150k lub więcej. Ty w swoim wątku chwaliłeś sie 29k, to niedużo.

 

Auto jest na rynku u nas od lutego 2012. Kiedy niby miałby ktoś zrobić te 100-150 k?

Ja mam obecnie 46,5 k, kolega WojtekA4 , który pierwszy na forum odebrał F3o ma chyba coś koło 65k

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

Ja mam obecnie coś pod 80tys i łapie się za głowę jakie ludzie mają problemy z F30. Ja pomimo tego, że stosuje się do komputera a nie do powszechnie przyjętych "dobrych" praktyk eksploatowania samochodu, nie mam z nim najmniejszych problemów. Coś tam na gwarancji było robione (przekładnia) i tyle.... Klocki przód i tył, opony, bieżące sprawy. Poza tym jak już wiele razy pisałem - pierwsze i na 100% nie ostatnie moje BMW. Poza tym Ty raczej pytasz o 320d, a ja pisze o 328i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

 

tak kupiłem w salonie , drugim razem nie kupił bym bmw ... jeszcze jest jedna rzecz przeklęte run flaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

Ja mam obecnie coś pod 80tys i łapie się za głowę jakie ludzie mają problemy z F30. Ja pomimo tego, że stosuje się do komputera a nie do powszechnie przyjętych "dobrych" praktyk eksploatowania samochodu, nie mam z nim najmniejszych problemów. Coś tam na gwarancji było robione (przekładnia) i tyle.... Klocki przód i tył, opony, bieżące sprawy. Poza tym jak już wiele razy pisałem - pierwsze i na 100% nie ostatnie moje BMW. Poza tym Ty raczej pytasz o 320d, a ja pisze o 328i :)

 

jakie były objawy padającej przekładni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

 

tak kupiłem w salonie , drugim razem nie kupił bym bmw ... jeszcze jest jedna rzecz przeklęte run flaty

 

 

a jaki jest problem z run flat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

W sumie nie wiem czemu zart, przeciez to nie Maybach? W wielu korporacjach w Polsce (najczesniej zachodnich jednak) podrzedny regionalny kierownik dostaje F30 czy A4 czy odpowiedni limit na sluzbowe auto ze na 318 czy 320 przecietnie wyposazone spokojnie starcza. Zwykli handlowcy czy pracownicy jezdza Passatami czy Insigniami to czym ma jezdzic ich kierownik jak nie premium o 20-30% drozszym? :)

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.