Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ciekawy jestem czy ktos załozył tarcze hamulcowe na pięć śrub. Jeżeli tak to od jakiego modelu pasują do e - 30. Chciałbym założyć schnitzery 16 a wszystkie są na pięć śrub. A wszystkie e -30 które miałem miały tarcze na cztery śruby. :?:

Freude am fahren

http://img481.imageshack.us/img481/483/img0050ek9.jpg

Opublikowano
Ciekawy jestem czy ktos załozył tarcze hamulcowe na pięć śrub. Jeżeli tak to od jakiego modelu pasują do e - 30. Chciałbym założyć schnitzery 16 a wszystkie są na pięć śrub. A wszystkie e -30 które miałem miały tarcze na cztery śruby. :?:

Musisz zamontować całą piaste na 5 szpilek, 5x120 np. idealnie pasuje od E36, i dopiero wtedy wstawić tarcze hamulcowe.

Opublikowano

Była e30 co miała na 5 otworów piaste ale to było M3.

 

No wlansie a ponoc tez pasuja cale golenia i wachacze od e36 ale compakt na www.e30.de jest opisane jak to zapodac do e30

Opublikowano
Wystarczy wymienić piaste na tą z E36? A średnica tarczy E36 odpowiada średnicy z E30?? Też się zastanawiam nad zmianą na 5 szpilek , i szukałem coś na www.e30.de ale nic nie kumam po niemiecku :( a niema tam tłumaczenia na angielski :mad2: , Wiecie może czym różni się amortyzator z rzędowej szóstki od czwórki??(nie chodzi o własciwości tylko np długość , średnica ..)
Opublikowano

A masz jakiś przykład albo kogoś kto to zrobił zmienił na piasty od e36?? Czy zostaja te same łożyska i tak dalej?? Mozesz to przybliżyż bardziej ze strony technicznej??

 

A co do amorow to tylko w 325 masz gróbsze golenie i amory na 51 mn a w modelach od 316 do 320 o rozmiarach 45 mn. Ponoż czasem w 320 były tez takie jak w 325 czyli 51 mn.

Opublikowano
nie wystarczy zmienic samej piasty.za latwe to by bylo i za duzo z nas by juz smigalo na 5 srub :8) nalezy zmienic cale zawieszenie od compacta .
Opublikowano

cale zawieszenie czyli przod i tyl wachacze plus amorki ??

 

wchodzi to wszystko bez problemow - nie ma zadnych przerobek a jedynie przekladka ?? bo jelsi jedynie przekladka to dalej nie jest to az tyle roboty ...

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
No własnie jesli to tylko przekładka to było by extra jest ktos z was w stanie powiedzieć ze tylko???
Opublikowano

zapytam inaczej: robil to ktos z forum i moze powiedziec dokladnie co trzeba i jak zrobic ??

 

tylko nie odsylajcie do e30.de - niestety nie wszyscy znaja niemiecki

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

No i temat umarł :roll: a szkoda bo widziałem fajne felgi MPower ale na 5 śrub :duh:

Zastanawia mnie czy może jednak wystarczy zmienić samą piaste :cry: oczywiście + tarcze z E36 :lol: tylko nie jestem pewien czy rozmiar tarczy w E30 odpowiada E36 :roll:

Przydałby sie jakiś poradnik w którym było by rozpisane :

-wymiary amortyzatorów dla wszystkich wersji silnikowych

-wymiary McPersonów dla wszystkich wersji silnikowych

-wymiary tarcz hamulcowych dla wszystkich wersji silnikowych

-średnica piasty dla wszystkich wersji silnikowych

 

Pisząc o różnych wersjach silnikowych niemam na myśli wersji M3 ponieważ one chyba mają seryjnie 5 śrub :modlitwa:

 

Sam chcę też zmienić na 5 śrub ale tak sie zastanawiam teraz czy jest to sensowen ?? przecież to będą duże koszty , a na dodatek felgi na 5 srub sa troche droższe :roll: (mówie o używanych)

Opublikowano

samej piasty nie da rady, trzeba cala noge

do tego co piszesz czy jest sens:

 

po pierwsze wiekszy wybor felg, ale bardziej chodzi tu u hamulce, do tych z e36 compact wchodza rozniaste tarcze i wtedy hamulce sa rewelacyjne

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
Pamitajcie o założeniach działu.... takie modyfikacje nie sprzyjaja orginalności naszych klasyków, ale przymykam oko... :wink:
Opublikowano
A jest też możliwość zamontowania 5 śrub w touringu?? Bo wydaje mi sie ze z e36 compact nie będą pasować :? A tak przy okazji jak już jesteśmy przy touringu to można w nim zamontować obniżane zawieszenie z sedana lub coupe?? przód pewnie bedzie pasował ale co do tyłu to nie jestem pewien , ale wg mnie chyba będzie :roll: no i czy stabilizator tylny z touringa podejdzie do sedana??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.