Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie, chodzi o tylne zawieszenie e 46 320d 99r, na większych nierównościach cos sie z tyłu tłucze,taki głuchy dzwięk jakby z bagażnika,na pewno nie jest to rura ani nic w bagażniku, ogladałem poduszki amortyzatorów i niby sa ok guma na nich wpożadku, oglądałem dzisiaj 4 największe tuleje(poduszki) na belce, jedna z dwóch blizej przodu jest uszkodzona, środkowa częśc metalowa jest oderwana ok części gumowej, jak myslicie czy ona moze byc przyczyna owych stukow??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro jest zerwana to i tak trzeba wymienić

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Moderatorzy
Opublikowano

To ja się podłączę pod temat, trochę czytałem o stukach, ale idealnie nic się nie wpasowuje w moje oznaki.

e46 1999 318i kombi

 

 

Gryby to były amory, wahacze, wał, dyfer, to jeszcze bym zrozumiał, ale sprawdzone i nie ma luzów. Amory były ok, więc wymienione gumy, osłony, sprężyny i jedno łożysko, bo wyło. Jest butla w kole świeżo założona, ale jest solidnie przymocowana, jakbym nie próbował to ani drgnie.

 

Dzieje się przy ruszaniu po nocy - coś jakby akumulator się w bagażniku wywracał, albo bardziej jakby spadał na podłogę z 20cm, ale dźwięk jest stłumiony jakby od dołu (coś w zawieszeniu, napędzie?).

Charakterystyczne jest to, że dzieje się to tylko po nocy przy mocniejszym ruszaniu - jedynka, dwójka kilka stuków i na tym koniec. Później dość sporadycznie, nieprzewidywalnie - jadę jednostajnie, cały dzień spokój a tu nagle (JEB) ale nie na wybojack, bo latałem po polnych drogach i nic...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
u mnie problem rozwiazany, problemem okazały sie amortyzatory ktorych w ogole nie brałem pod uwage, w tamtym roku w grudniu na przeglądzie sprawność wynosila ponad 70% a pare dni temu jeden 0, a drugi 48, dzisiaj wymienilem na bilsteiny i jak ręką odjął, w ogóle nie ten samochod;p
Opublikowano
Widzę, że przyczyn tych charakterystycznych stuków jest sporo. U mnie po diagnozie wszystkiego co było można NIC nie wykazało uszkodzenia :roll: Dopiero po wymianie szczęk hamulca postojowego oraz sprężynek tego układu problem stuków po prostu znikł! Byłem i nadal jestem w szoku, bo gdyby nie przymus naprawy hamulca ręcznego nigdy bym się nie dowiedział co było przyczyną i jeździłbym z wkurzającym łomotaniem z okolic tylnej zawiechy.
Opublikowano
przy recznym tez sie ostatnio bawilem, tam sporo rdzi sie zbiera a potem lubi sie zacinac i ocierac w moim przypadku o ta blache ktora osłania od wewnatrz, obstukałem mlotkiem ta rdze w kolo potem nakladka na szlifierke i wszystko ladnie zeszlo:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.