Skocz do zawartości

[E46] Czy to uszcz. wału korbowego? FOTO


hbreakerB

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka , to chyba jakis paradoks albo slaby zart, oddaje do trzeciego mechanika samochod na wycieki oleju i trzeci mechanik wymienia mi dziesiec innych rzeczy a olej dalej cieknie , po czym wracajac do domu wjezdzam na kanał i widze jak sie kropla zbiera w jednym i tym samym miejscu od 2 miesiecy oO czy oni sa slepi ? czy to jakas parodia ze oni tego nie widza ? ;O

 

prosze powiedzcie mi dokladnie co to za miejsca ktore oznaczylem na czerwono na zdjeciu , kupie uszczelki odpowiednie i OSTATNI RAZ POjadE i zazycze sobie ich wymiane i jak mi znowu powiedza ZE TAM NIE CIEKNIE TO ich rozniose.

 

kropla zbiera sie głownie w oznaczonym po LEWO czerw kolku , dwa po prawej to raczej pocenie sie ale tez sa wilgotne dosc widocznie.

 

http://img707.imageshack.us/img707/3827/y8id.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym powinienes rządać gwarancji i gqwno cie obchodzi ... zapłaciłes za usuniecie wycieku a wyciek dalej jest jaki był ...co to ma byc ? albo znika usterka albo oddaja kase

 

Racja wyżej zawsze uwawiaj sie z mechanikiem że wymienione części mają byc w kartoniku ci oddane. Niekiedy sprytnie jest oznaczyć podzespoły markerem UV bo cwaniaczki sie zdarzają że wymienią ci uszczelke ale i pomienią np. poppowtryskiwacz czy przepływomierz na taki z kubła a twój bedzie dla innego klienta. A ty po tym znowu przyjdziesz i zapłacisz za kolejną wymiane

"moja bmka ostatnio zaczeła co chwila sie psuć ..co naprawie to co innego pada ale naszczescie mam dobrego mechanika od razu wie jak naprawic" -ilu z was słyszało tą śpiewke

 

perpetum mobile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej za darmo to mi nikt tego nie wymieni w ramach GWARANCJI bo takich speców i ludzi w polsce nie ma.. ewentualnie pewnie taniej mnie policzy.. mam w pon oddac znowu auto.. tym razem wjade na kanał i mu KU%@($@ palcem pokaze GDZIE I CO I JAK ! ja amator widze jak sie kropla zbiera i spada a oni mechanicy nie widza o_O

 

czyli nie umiecie jedno znacznie powiedzieć co to za uszczelka ? bo jak mu pokaze to on sam pewnie nie bedzie wiedział co to znajac zycie , chciałbym być o jeden krok przed nim i miec te wiedze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam jak zrobic wiecej zdjec... ;/

 

mam tu jeszcze jedno ale tez duzo na nim nie widac..

 

http://imageshack.us/photo/my-images/202/kj0z.jpg/

 

to po lewej to chyba ta sruba z ktorej cieknie.. ogolnie nie musze szukac skad cieknie i spływa bo widze to na 100% ze na zdjeciu w pierwszym poscie ze sruby po lewo cieknie , zbiera sie tam kropla i leci jedna na minute (jak jade to moze wiecej) , nie ma opcji ze gdzies jeszcze cieknie , jest to tylko to jedno miejsce alke nie wiem CO TO ZA MIEJSCE bo sie nie znam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kup ze dwa zmywacze do hamulców i umyj cały ten syf z oleju na silniku który widać na zdjęciach, olej ma to do siebie, że zbiera się tam gdzie mu wygodnie spłynąć, a nie tam gdzie wypływa. Jak już będziesz miał czysty silnik przejedz tyle ile potrzeba żeby ciekło, im krócej tym lepiej bo się nie rozleje za bardzo.

 

Mycia nie polecam robić na gorącym silniku, najwyżej ciepłym bo będzie chlapać więc po co się poparzyć, a i zapach nie będzie za ciekawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółta kontrolka oleju wyświetla się, bo masz mały stan oleju w silniku.

Jak ubywa to wiadomo, że trzeba dolewać. Jeśli nie dolewałeś to dolej.

Ja na początek tak jak koledzy radzą, dokładnie wymyłbym silnik i jeśli jest mocny wyciek to od razu pojawi się miejsce z którego się leje olej.

Ja obstawiam uszczelkę obudowy rozrządu, lub jak ktoś dokręcał obudowę rozrządu to mogła się obudowa minimalnie nadłamać w okolicach tej śruby i teraz puszcza olej.

Jeśli cieknie ewidentnie spod tej śruby, ściagnąłbym obudowę rozrządu i jej się dokładnie przyjrzal, wymienił uszczelkę na nową i poskręcał wszystko zgodnie ze sztuką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy piszecie? Przecież koledze pali się kontrolka silnika, a nie oleju :duh:

 

 

no własnie.. tymbardziej ,ze sprawdzalem wlasnie olej godzine po jezdzeniu , i mam go za duzo o_O bo jak jest wcięcie pierwsze na bagnecie to mam olej do prawie drugiego wcięcia o_O

 

ta kontrolka to pewnie moze byc miliard powodów , moze cos z przepustnica ? zreszta co tu gdybac , podlaczy go w pon do kompa to bedzei wiadomo.. pytanie tylko czy moge jutro jescze nim do pracy jechac czy jest to zbyt ryzykowne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody mogą być różne, zgadzam się. Choć najczęściej problemy z sondami.

Masz rację, żeby zacząć w tym przypadku od diagnostyki.

Ja bym do pracy jechał bez strachu, ale to twoje auto i twoja decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody mogą być różne, zgadzam się. Choć najczęściej problemy z sondami.

Masz rację, żeby zacząć w tym przypadku od diagnostyki.

Ja bym do pracy jechał bez strachu, ale to twoje auto i twoja decyzja.

 

 

nie no skoro olej jest na MAXIMUM i samochod chodzi rowno bez zadnych jaj to chyba pojade nim jutro , a dopiero w pon oddam do mechaniora.

 

czyli stawiacie , ze to uszczelka pokrywy rozrzadu , ok zobaczymy , jak mieliscie racje to stawiam kebaby na wysylke ! : DDD

 

jeszcze jedno pytanie , moze jest ktos z WWA z kanalem i chcialby sprobowac to zdiagnozowac ? ; P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz w wwa warsztaty na godziny. Kup jakis metal cleaner w sprayu, wez jakies lusterka, lampe i dzialaj, w koncu dojdziesz skad cieknie. Mozesz tez na realoem ogarnac co jest odkrecane i gdzie moze byc uszczelka. Moze byc jeszcze tak, ze pekl blok silnika, skoro wczesniej miales problemy z uszczelka pod glowica. Chociaz to raczej malo mozilwe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega uparcie fotografuje krople na samym dole zamiast szukać źródła ...

 

 

tak jak myslelismy , to ta kropla która uparcie fotografowałem , pokrywa rozrzadu cieknie + rolka piszczy + mozliwe ze pasek do wymiany (co do kontrolki silnika to prawdopodobnie sonda), na te chwile tyle wiem , jak odbiore auto bede wiedział wiecej i napisze dokladniej co to bylo za scierwix

 

dzieki za wszystkie rady , bardzo mi pomogliscie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.