Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak zmienic kierownice na sportowa?tzn chodzi mi o system poduszki powietrznej?jak sciagne to bedzie sie caly czas palic kontrolka od poduszki czy jak?co zrobic z ta tasma?pytam bo tego nie robilem nigdy w aucie z poduszka.wiem zeby klemy odlaczyc ale co potem?

Opublikowano

lezy i sie kurzy w garazu...a ta z airbagiem jest wielkosci mojej poduszki do spania...

 

brewki hmm rzecz gustu...troche siatex...a ladna kierownica jest ok no i przyjemniej sie smiga...jestem zwolennikiem minimalizmu w przerobkach aut... w e30 tego tak nie widac ale w e36 brewki to masakra...

Opublikowano

Weź tylko pod uwagę, że jeżeli średnica tej sportowej kierownicy będzie się różniła wymiarem od oryginału, to policjant przy kontroli poprosi Cię o homologację tej kierownicy do tego pojazdu, albo o dokument potwierdzający zmianę przełożenia w układzie kierowniczym, a z tym czasami jest problem, chyba że kupiłeś nową u producenta który Ci taką homologację wystawił.

Ja trzy razy uniknąłem zabrania dowodu rejestracyjnego, aż w końcu zmieniłem ją bo nie chciałem mieć więcej nieprzyjemności i tłumaczenia się.

Możesz zawsze usunąć ,,usterkę,, na drodzę jak będziesz miał oryginalną w bagażniku, ale jak im zmienisz na drodzę to Ci dadzą mandat za co innego.

Pozdrawiam
Opublikowano
hmm nigdy sie z tym nie spotkalem...ta ma srednice 350mm wiec nie jest jakas malutka... co do homologacji to nie niemcy :) chyba ze bym mial jakas 280mm malutka.jaka ty miales srednice?
Opublikowano
Jeżeli nie będzie skrajnie mała to nie powinieneś mieć problemów, są przecież kierownicę sportowe w nominalnym wymiarze, a to 350 mm wydaje mi się zbliżone do oryginału. Moja z tego co pamiętam miała 300 mm, ale jutro dokładnie zmierzę to Ci napiszę. A ile dokładnie ma oryginał?
Pozdrawiam
Opublikowano
hmm nigdy sie z tym nie spotkalem...ta ma srednice 350mm wiec nie jest jakas malutka... co do homologacji to nie niemcy :) chyba ze bym mial jakas 280mm malutka.jaka ty miales srednice?

nie życzę źle,ale się ździwisz że nie Niemcy a dowodzik zabrali...........

Opublikowano

mecik mialem juz w kilku autach takiue kierownice i przy kontroli nikt nigdy najmniejszej uwagi nie zwrocil na to...ale moze dlatego ze kierownice byly wieksze niz spodek do herbaty...

 

tyszkanin a druga sprawa skad policjant przy kontroli ma wiedziec jaka jest srednica oryginalnej kierownicy?samochodow sa tysiace i jeszcze maja rozne modele kierownic...przesadzacie z tymi policjantami...ja rozumiem ze jak ktos ma kierownice mniejsza niz 30cm (bo taka jest najmniejsza srednica kierownicy dopuszczona do ruchu w PL) to moga zabrac dowod bo sam bym zabral bo z tym sie nie da bezpiecznie prowadzic auta...

Opublikowano

a ja kupiłem auto z kierką sportową, skórzano-aluminiową i chętnie zamieniłbym się na zwykłą :)

 

a cała skórzana od ///M byłaby wogóle super!!!

 

pozdrowienia :arrow:

Opublikowano

Spoko, spoko...

Pisząc o różnicy w wymiarze między sportową, a oryginalną w pierwszym moim poście, to nie miałem na myśli, że ktoś będzie wiedział jaka dokładnie powinna być, albo mierzył Ci kierownicę (chociaż to akurat może zrobić), chodziło o oględziny wzrokowe, bo tak jak piszesz jeżeli jest za mała to każdego myślącego policjanta to zainteresuje.

Pozdrawiam
Opublikowano

jak chcesz wsadzić sportową kierownice a masz airbag to poprostu trzeba oszukać centralke zmież oporność poduszki od kierowcy i do taśmy co idzie do niej wsadż opornik z taką samą rezystancją co poduszka jedyny sposób a tak pozatym to moja kiera ma 320mm i już były 3 kontrole i jeden przegląd i nikt się doniej nie doczepił

pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
Kornelio, czyli masz że tak powiem oryginalna fabryczna kierownice, pytanie co Ci w niej przeszkadza :lol: , to nic osobistego, wiesz, ale przecież ja i wiele osób jeżdzi własnie z takimi kierownicami, któe były w tych autach od nowości i do tego jeszcze kombinacje z airbagiem, nie jest taka duża i bez problemówsie z nią jeździ, nie kombinuj, pozdro...no ale to kwestia gustu
Opublikowano

hmm z ta zwykla srednia sie jezdzi a dwa ze jest mega wielka...

 

a na moje pytanko w sumie nikt nie odpowiedzial.jak prawidlowo sciagnac ta kierownice a raczej airbag?

Opublikowano

odepnij alumulator (dla bezpieczenstwa), ztylu za kierownica sa 4 srobki torx mosisz je odkrecic wcelu zdemotowania airbagu, jak juz airbag odkrecony to odpinasz wtyczke od niego, bierzesz klucz nasadowy i odkrecasz srube cetralna kierownicy.

To wszystko , moim zdaniem nie ma sensu oszukiwac kompa od poduszek poprzez montaz opornika przeciez poduchy nie bedzie wiec jaknajbardziej zasadne jest to zeby swiecila sie lampka awari airbagu :-) no chyba ze kogos lampka razi :-)

A tak na marginesie to wg mnie to taka nieorginalna kierownica to dopiero siatex no chyba ze orginalna kierownica bmw z mpakietu najlepiej z poducha to co innego. no ale wszystko rzecz gustu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.