Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak myslicie ile wyciaga 335i E92 N54 po sciagnieciu blokady elektronicznej na 250 km/h?

Nie sprawdzilem tego przed zainstalowaniem jb4, a ostatnio mnie zainteresowalo ile takie stock 335i ma zapasu.

Jak myslicie? Ktos sprawdzal moze?

 

I zeby nie zakladac nowego tematu, jesli kontrolka dsc sie swieci i dtc rowniez to oznacza, ze sa wlaczone czy wylaczone?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ja u siebie mam ogranicznik na 280 km/h i spokojnie licznik zamyka, natomiast kolega wujekwaldus miał zdjęty ogranicznik i licznikowe ~303 km/h jechał. Myślę, że jest to już max możliwości tego silnika.

I zeby nie zakladac nowego tematu, jesli kontrolka dsc sie swieci i dtc rowniez to oznacza, ze sa wlaczone czy wylaczone?

Najlepiej sprawdzić na jakimś placu ;) Wyłączone :)

Opublikowano

Tylko wujekwaldus miał podkręconą 335i. :wink:

 

Co do kontrolki DTC to jest wyłączona dwuetapowo i jak się świeci to jest wyłączona.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No miał, ja też mam.

Zauważ, że kolega ma JB4 ...

Ciężko znaleźć 335i nie podkręcone :)

Opublikowano

304 liczikowie, gps:286 km/h.

ale obroty jeszcze byly, mysle ze jakby go podkrecic na 400+ to poleci liczikowe 315-320 tj: 295-300 gps.

 

335i to szybki pierun ;)

 

normalnie 264 km/h = 252 km/h gps (blokada)

nastepnie ///Michal mial blokade na licznikowe 280km/h natomiast w gps bylo to 272 km/h z tego co pamietam.

Opublikowano

Moim zdanie 335i powinien miec opcje zmiany tacho na 330 km/h,

Poniewaz dla wiekszosci nie starcza 280 km/h na liczniku :P

 

Znacie moze produkt od Hamanna? Jest to tacho na 330 km/h, ale chyba jest tylko mozliwosc instalacji w ich siedzibie.

http://www.hamann-me.com/bmw_3series_e_92coupe.html

 

Ja zainstalowalem mojej 335i jb4 stage 3, bms dual cone intake, bms n54 3" downpipes i trzeba przyznac, ze jest to rakieta :D

Opublikowano
Można zamontować też zegary od M3 i problem rozwiązany, raczej nie braknie skali ;)

Tez o tym myslalem :) lecz w M3 mamy 9,000 rpm, nie przeszkadza to w niczym?

Opublikowano
Poniewaz to moj pierwszy post, witam wszystkich.

 

Mam pytanie gdzie kupowaliscie JB4 ? Jest w PL ktos kto to sprzedaje ?

Na burgertuning.com masz

Zreszta maja kilka innych ciekawych produktow.

Opublikowano

Dzieki za info !

Bede sciagal JB4 + kabel, downpipe'y CPE i catch tank'a.

IC kupilem Wagnera mniejsza wersje, mam nadzieje ze wystarczy. Z tego co na razie czytalem srodkowego wydechu i koncowek nie ma sensu wymieniac.

Pytanie czy do dolotu wystarczy wkladka, czy dedykowane zestawy np aFE robia roznice ? Ktos to u nas testowal ?

Opublikowano
Dzieki za info !

Bede sciagal JB4 + kabel, downpipe'y CPE i catch tank'a.

IC kupilem Wagnera mniejsza wersje, mam nadzieje ze wystarczy. Z tego co na razie czytalem srodkowego wydechu i koncowek nie ma sensu wymieniac.

Pytanie czy do dolotu wystarczy wkladka, czy dedykowane zestawy np aFE robia roznice ? Ktos to u nas testowal ?

Pamietaj, ze po zalozeniu jb4 blokada do 250 km/h zostaje, mniej to na uwadze przy kupnie, oczywiscie, jesli lubisz predkosci rzedu 300 km/h :)

Opublikowano
aktualnie mam zrobiony sam soft w sportmile/masters i odblokowany v-max, czy przed zalozeniem JB4 powinienem wrocic do serii jezeli chodzi o soft ? Odblokowany v-max zakladam ze zostaje ?
Opublikowano
aktualnie mam zrobiony sam soft w sportmile/masters i odblokowany v-max, czy przed zalozeniem JB4 powinienem wrocic do serii jezeli chodzi o soft ? Odblokowany v-max zakladam ze zostaje ?

Napisalem do burgertuning wiadomosc opisujac w niej twoj przypadek.

Oto co mi odpisali: "The JB4 will not have any effect on that."

Wiec wyglada na to, ze nie trzeba wracac do serii, a i v-max bedzie odblokowany i bedziesz mogl cieszyc sie predkosciami powyzej 300 km/h i swietnym przyspieszeniem :)

Opublikowano
aktualnie mam zrobiony sam soft w sportmile/masters i odblokowany v-max, czy przed zalozeniem JB4 powinienem wrocic do serii jezeli chodzi o soft ? Odblokowany v-max zakladam ze zostaje ?

Napisalem do burgertuning wiadomosc opisujac w niej twoj przypadek.

Oto co mi odpisali: "The JB4 will not have any effect on that."

Wiec wyglada na to, ze nie trzeba wracac do serii, a i v-max bedzie odblokowany i bedziesz mogl cieszyc sie predkosciami powyzej 300 km/h i swietnym przyspieszeniem :)

bardzo dziekuje za sprawdzenie.

 

No to nie pozostaje nic innego jak tylko zamawiac czesci. Zdam relacje jak wszystko zamontuje i pomierze :)

Opublikowano
Poniewaz to moj pierwszy post, witam wszystkich.

 

Mam pytanie gdzie kupowaliscie JB4 ? Jest w PL ktos kto to sprzedaje ?

 

Będę miał COBB AP do silnika N54 do sprzedania, nieużywanego.

COBB niewiele ustępuje miejsca JB4, za to jest trywialny w obsłudze.

http://tiny.pl/hbjnv

 

Jak ktoś zainteresowany, to więcej na PW.

 

Więcej informacji na ten temat w poście kolegi duce74 z sąsiedniego forum:

http://tiny.pl/hbjn4

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
zaluje ze takich zabawek nie ma do m47... :-/ chip fajny ale po pewnym czasie chcialoby sie pokombinowac z czyms innym, niekoniecznie zmieniajac auto. A tu nic nie ma :-(
Opublikowano

A ja mam jeszcze takie pytanie odnosnie przyspieszenia.

Ogladalem filmiki na yt przyspieszen 335i i tych stock i tych po tuningu.

I widze, ze wiele osob wylacza dsc i rusza z wyzszych obrotow.

I tutaj jest moje pytanie. Jak ruszyc z wyzszych obrotow?

Czy uzywaja oni techniki wcisniecia pedalu gazu na wrzuconym biegu, pozniej gdy obroty wejda, puszczaja pedal i gazu i kickdown? Nie jest to dobre rozwiazanie.

A wy jakie macie sposoby na jak najszybsze przyspieszenie?

Ruszacie z drugiego biegu?

I jeszcze chcialbym sie zapytac czy jesli pojade na serwis i podlacza auto pod komputer moga tam zmienic, aby miedzy zegarami, gdzie pokazuje srednie spalanie, aktualne spalanie, itd, pokazywalo mi predkosc jaka w danej chwili jade? Pokazuje wtedy V=

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.