Skocz do zawartości

E9X Silniki diesla - różnice i zestawienie awaryjności


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

Ty znowu nic nie rozumiesz i masz klapki na oczach - daj się ludziom wypowiedzieć a nie ciągle piszesz czy kogoś stać czy nie i te same teksty o oponach itp.

Stajesz się monotematyczny .

 

Nie wszystkich stać jak zapewne Ciebie na wymianę na nowe opony , łańcuchy itp. i inne wodotryski .

Nie bądź taki metroseksualny .

 

Szkoda pisać z takimi ludźmi .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ty znowu nic nie rozumiesz i masz klapki na oczach - daj się ludziom wypowiedzieć a nie ciągle piszesz czy kogoś stać czy nie i te same teksty o oponach itp.

Stajesz się monotematyczny .

 

Nie wszystkich stać jak zapewne Ciebie na wymianę na nowe opony , łańcuchy itp. i inne wodotryski .

Nie bądź taki metroseksualny .

 

Szkoda pisać z takimi ludźmi .

:cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nie bronię się wypowiadać. Zwracam uwagę, że wymiana łańcucha poza ASO to nie jest jakiś kosmiczny koszt, tylko całkowicie porównywalny z nakładami typowo eksploatacyjnymi które są co rusz wymagane w kilkuletnim aucie. Cudów nie ma. Mogę Ci znaleźć bez trudu na tym forum przykłady wydatków na silnik M47 dwu a nawet 3 razy większych i ludzie Ci nie płakali w rękaw, że teraz na chleb nie mają. Jeśli ktoś się boi wydatków na auto po zakupie to kupuje z gwarancją. Gwarancja na 3 lata do 200 tys km kosztuje 8 tys PLN. Jest święty spokój i bez druciarstwa wszystko pokrywa ASO. Można kupić jeszcze bez problemu z E91 z taką gwarancją. Niestety opony trzeba i tak kupić za swoje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupuję auto to ma jeździć a nie kupuję i jeżdżę ze świadomością , że mi coś szura i jak się urwie to wymiana silnika za 1/2 wartości auta :mad2:

Jeżdzić bombą zegarową mi się nie uśmiecha . Wyobraż sobie ,że kupujesz auto za ciężko zarobione pieniądze po 2 latach składania i przy zakupie sprzedający Ci mówi ,że wszystko fajnie ale tyko ten łańcuch Pan wymień bo już zaczyna szurać lub zaraz po kupnie ci po prostu pęka . I co robisz - wymieniasz jak już się spłukałeś z kasy :wink:

 

A skad pewność ze w F31 nie będzie szurac łańcuch ? Tam tez jest N47 podobno poprawiony... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupuję auto to ma jeździć a nie kupuję i jeżdżę ze świadomością , że mi coś szura i jak się urwie to wymiana silnika za 1/2 wartości auta :mad2:

Jeżdzić bombą zegarową mi się nie uśmiecha . Wyobraż sobie ,że kupujesz auto za ciężko zarobione pieniądze po 2 latach składania i przy zakupie sprzedający Ci mówi ,że wszystko fajnie ale tyko ten łańcuch Pan wymień bo już zaczyna szurać lub zaraz po kupnie ci po prostu pęka . I co robisz - wymieniasz jak już się spłukałeś z kasy :wink:

 

A skad pewność ze w F31 nie będzie szurac łańcuch ? Tam tez jest N47 podobno poprawiony... :)

I też czasem szura. Jest troche takich przypadków.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nie bronię się wypowiadać. Zwracam uwagę, że wymiana łańcucha poza ASO to nie jest jakiś kosmiczny koszt, tylko całkowicie porównywalny z nakładami typowo eksploatacyjnymi które są co rusz wymagane w kilkuletnim aucie. Cudów nie ma. Mogę Ci znaleźć bez trudu na tym forum przykłady wydatków na silnik M47 dwu a nawet 3 razy większych i ludzie Ci nie płakali w rękaw, że teraz na chleb nie mają. Jeśli ktoś się boi wydatków na auto po zakupie to kupuje z gwarancją. Gwarancja na 3 lata do 200 tys km kosztuje 8 tys PLN. Jest święty spokój i bez druciarstwa wszystko pokrywa ASO. Można kupić jeszcze bez problemu z E91 z taką gwarancją. Niestety opony trzeba i tak kupić za swoje.

 

Czytam,czytam i myślę sobie że nic nie powie o silniku M47 ,a tu zonk :x K8v8M czy ty nic nie potrafisz napisać żeby się nie dojeb.ac do innego silnika?

Amsat dobrze napisał ,a Ty i tak swojej treści się trzymasz :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska czy wy nie widzicie, że silnik autora tego postu jest idealny i najlepszy pod słońcem. Cel porównawczy był na drugim planie.

Cel tych wypowiedzi jest o kant du....... do rozbicia. Wiedza tego człowieka przewyższa każdego z tego forum :lol: .

Nie chce używać wulgaryzmów, ale silniki diesla które są normalnie eksploatowane przeznaczone są na więcej niż 100tkm, a w moim mniemaniu na 500tkm+. Jak przekręcę 500 to zrobię zestawienie aby mógł ten typ porównać różnice w awaryjności. Problem jest tylko jeden to że jego motorek do tego czasu 3 razy się "z.e.s.r.a i to na mięciutko" i nie będzie w jego posiadaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego K8v8M ogarnij się wkońcu :mrgreen: może ten link uświadomi tobie, że ten "wspaniały" N47 nie jest taki wspaniały jak tobie się wydaje, https://secure.avaaz.org/en/petition/BMW_N47_engine_recall/ <<<--- jakoś te 4000 osób nie bierze tego jako zwykłą usterkę, najwyraźniej dla nich koszt naprawy nie jest na poziomie zakupu nowych opon :mrgreen: :mrgreen:

Owszem na zachodzie to jest wyższy koszt. Tak czy inaczej 4 tysiące osób na grubo ponad milion wyprodukowanych silników to śmieszna liczba.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@K8v8M - Dramat z Tobą jest, co Ci takiego zrobił ten silnik M47 że mało się w gacie nie zwalisz żeby tylko coś napsioczyć? Ma wady jak każdy silnik diesla (dwumas, turbo) ale to nie są jakieś wady, których nie ma w innych autach z tych lat z silnikami diesla - nawet tych czołowych producentów aut.

I nie pisz że wymiana rozrządu w BMW jest czymś normalnym! bo nie jest! Ta czynność nijak się ma do wymiany opon więc przestań już gadać bzdury.

Mam swoje M47 - 247 tyś/km na blacie, wsiadam robie trasy po 2 tyś w jedną stronę i się nie boje, nie słucham czy szura czy nie, wsiadam i jadę. Nie wychwalam tego silnika bo w porównaniu z moim starym silnikiem (Honda Civic Type-R K20) zupełnie inny motor, ale nie jest też jak piszesz szrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka ,że zarówno N47 jak i M47 nie jest idealną jednostką ,każdy ma swoje plusy i minusy .Największym minusem N47 jest faktycznie rozrząd natomiast M47 ma ich trochę więcej ale nie ma już po co drążyć temat :] jeszcze dodam ,że nie tylko BMW dało dupy z rozrządem w audi 2,7 i 3.0 jest to samo a tam koszt wymiany jest sporo większy

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie o silniku M57T2 235 km ? W tym temacie najwięcej jest opinii o M47 i N47 czasami o N57 a mało jest o silnikach M57T2. Czy mają one jakieś potwierdzone wpadki producenta ? Czy zdarzyło się aby w takim silniku szurał czy zerwał się rozrząd ?

Osobiście nie słyszałem o problemach z tymi silnikami. Co nie znaczy, ze ich nie ma, rozrząd nawet jesli się zużyje to jest tani w naprawie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze mi też nie grzeje jedna świeca od tamtego roku ,ale przez mrozy odpalał bez problemu, muszę chociaż w te świeczkę zainwestować w moim M47 :norty:

 

a czy komp w mojej e91 z N47D20C zasygnalizuje ze jakas swieca jest uwalona, czy trzeba manualnie pod maska sprawdzac albo wpinac sie komputerem ?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze mi też nie grzeje jedna świeca od tamtego roku ,ale przez mrozy odpalał bez problemu, muszę chociaż w te świeczkę zainwestować w moim M47 :norty:

 

a czy komp w mojej e91 z N47D20C zasygnalizuje ze jakas swieca jest uwalona, czy trzeba manualnie pod maska sprawdzac albo wpinac sie komputerem ?

 

Pozdr

Kolego, komp poinformuje cię o uwalonej świecy, tylko broń boże nie wymieniaj sam tylko oddaj do fachowca te świece przy odkręcaniu to porażka jakich mało są tak delikatne że ukręcenie to nie problem :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem sam :D

Ja też wymieniałem sam u kolegi w aucie 2.0d N47 177 Km i w swoich poprzednich autach również ale akurat w N47 nie jest to takie proste bo te świece łatwo można ukręcić jak ktoś nie ma doswiadczenie w teamacie to lepiej niech się za to nie zabiera :nienie:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega przyjechal ostatnio e91... m47t2.... tyle akcji co on mial z tym silnikiem :> nikt na forum tyle nie miał :) 147 kkm olej fabryczny !! zatarty silnik... . wymiana.... 1000km... turbo stoi... kat z dpf zatkany ;) ale umówmy sie.... kto rozsądny nie zmienia oleju... a jednak zdarzaja sie mistrzowe sytuacji :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.