Skocz do zawartości

E90 - jaki benzynowy silnik R4?


prezesek87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Przed liftem to jedynie N46 150KM, był też 127KM, ale to trochę za mało do tego auta. Po lifcie N43 - 143 lub 170 KM. N43 jest trochę kapryśny ze względu na większe "oczujnikowanie" i bardziej rygorystyczne normy spalin, ale mniej pali od poprzednika i jest jakby żwawszy. Ze względu na wtryskiwacze także jakość paliwa ma tu istotne znaczenie. To co nie zaszkodziło w N46, w N43 może być problemem (czujnik tlenku azotu, katalizator itp). Niestety N46 z małym przebiegiem już raczej nie spotkasz - a szkoda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie moje pierwsze BMW, więc zaczne od R4. Na R6 przyjdzie czas :)

6,5 w trasie to rewelacyjny wynik. Chciałbym, żebym średnio nie przekraczał 9l.

 

Tylko teraz jak znaleźć pewny samochód... pośród tego złomu, co po komisach i nie tylko stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam średnią teraz 10.1 z jakis 2500km z czego wiekszosć to dość spokojna trasa :).

 

Ale na ukrytym menu, ( z ostatnich 100km ) w zależności jak jadę to jest 8.4 - 12-13 :).

 

ja bym przemyślał, ja jadąc moim setką na 6 w trasie kręci się spalanie koło 7-7.5.

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przy 90-110 pali praktycznie jak moj może minimalnie mniej, no ale mój przy 150 to już chłepta 10 :), ale tak 120-130 to z 8.5. No miasto 12 to raczej minimum przy lekkiej nodze, choć jak jest sporo prostych w mieście, to trzeba rozpędzić sie do 70-80 wbić tempomat na 5-6 i tak jadąc pali 6-7 :), no ale rozpędzanie trochę pochłania więc tak jak piszę 12 miasto to MINIMUM lekko śmigając :), ale dla 12k rocznie ja wiem czy jest sens brać 2.0 :).

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczeze nie wiem mam jeszcze gwarancje

a na gwarancji zrobili mi juz

1. valvetronic

2. oba klucze nie zamykaly auta tylko otwieraly ( dosyc czesty problem z tymi kluczami jak wyczytalem na forach )

3. siadla mata w siedzeniu pasazera

4. i ostatnio poduszka/kurtyna a dokladnie jej sterownik wiec wymienili calosc i jeszcze wstawili nowy ecu ( niewiem czemu ecu ale powiedzieli ze musieli to zrobic jak powymieniali poduchy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek Valvetronic padł równo po 150 tys. Nie było żadnych objawów awarii, wyskoczył tylko błąd z ikonką silnika i tyle. Koszt z wymainą ok 900 zł. Kosztu odmy z wymianą nie znam, bo zrobię ją w sierpniu, ale po cenach części liczę, że to ok 400 zł. Jak ktoś zna kwotę to proszę o informacje.

 

Jak ktoś robi małe przebiegi, to nie polecam diesli z serii M lub N tylko prostą R4 N46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.