Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś się wie czy nadkole od M Pakietu będzie pasować do zderzaka i błotników od M5? Chodzi o model F10. Sprawdzałem na realoem i wychodzi że jest inny numer części, ale nie wiem czym się dokładnie różni. Nie chcę niespodzianek przy montażu zestawu :) Może uda się zrobić jakąś foto relację :)

 

Części które już są

 

Błotniki przód L+P

Zderzak przód

Wloty wszystkie+kratki

Dyfuzor tył

Koła 20" M

Tłumik Remus na dwie strony (zamówiony)

Oprócz tego zaciski hamulcowe na niebiesko. Może ktoś podpowie jaką farbę kupić ?

Czego jeszcze może brakować do tego zestawu? Może belka przednia też jest inna?

Z góry dziękuję za podpowiedzi

W przyszłym tygodniu ruszam z montażem :)

Opublikowano

Trzeba było inne felgi kupić, od m5 nie są za ciekawe, wzór jest od 10 lat i na rynku jest morze podróbek. Jeśli masz felgi ori to na tył załóż oponę 275 na 10" 295 tak jak w m5 będzie tarło. Wtedy przód wypadałoby 245 a nie 265.

Nadkole nie pasuje, od m5 jest szersze kilka cm. Wszystkie plastiki muszą być od m5, trzeba też zmienić lub przerobić mocowania zbiornika spryskiwacza.

Jeśli masz 535i/d to nie wiem czy nie będzie problemu z chłodnicą oleju, zwróć na to uwagę.

Dolna belka (ten drążek metalowy) też jest inny. On wchodzi w zderzak więc musi być idealnie dopasowany czyli od m5. Jeśli masz radar to dodatkowo trzeba nitować i kalibrować.

Każda farba do hamulców schodzi po roku, ja bym odpuścił albo kupił kit brembo, malowane hamulce to druciarstwo.

ps

a tak w ogóle to nie szkoda ci ładnego samochodu? F10 w m-pakiecie na ładnej 20" wcale nie wygląda gorzej niż m5, m5 tak naprawdę ma najfajniejszy kolor i silnik, stylistycznie wcale nie odstaje od m-pakietu.

Nigdy nie zrobisz tego tak jak fabryka, zawsze będzie widać, mało kto się tym zachwyci. A potem problemy z serwisem i duży problem przy sprzedaży. Takie rzeczy to robią raczej 18-letni właściciele e30 lub rice'y w usa.

Opublikowano
Wiem, wiem ale przeróbka będzie profesjonalnie wykonana . Jeżeli chodzi o zaciski to jeszcze kwestia przemyślenia. Co do kół to już są na aucie. Kolor czarny połysk i opony 245-275. Wszystko pasuje idealnie do czarnego lakieru. Wrzucę foty przed i po montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Jeżeli chodzi o odsprzedaż to raczej wszystko wróci oryginalne na auto przed sprzedażą bo wiem że może być z tym problem. Będę relacjonował wszystko na bieżąco.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Profesjonalnie wykonana przeróbka i pytasz się na forum czy części spasują? :mrgreen:

 

Maja ma racje, na dłuższą metę to jest drutowanie. Ja wiem że jak się kupi naruszoną lekko konstrukcyjnie F-ke, to można dopiąc parę rzeczy z M5, niemniej nawet w takim eksremalnym przypadku lepiej zrobić M-pakiet i nie drutować, bo bez tego się raczej nie obejdzie.

 

Mogę z ciekawości spytać skąd ten pomysł w ogóle i w jakim modelu zakładasz częsci od M5?

Opublikowano

Da się to zrobić profi, ale nie tanio. Samo dołożenie m-pakietu to ~12tys. bez felg, jak się chce dobrze. Błotniki od m5 + osprzęt to pewnie dodatkowe 4 tys.

W usa trochę ludzi dokłada przód bo im się bardziej podoba przedni zderzak od m5, ale wtedy ściągają znaczki m5 z nadkoli, nie doklejają m5 z tyłu, a i tak dostają baty na forach za fake.

Dla mnie też średnio to wygląda, wbrew pozorom m5 ma inną sylwetkę, jest wyższa, ma nadmuchane nadkola także z tyłu, jak zmieni się przednie to tracimy proporcje. Lusterka są bardzo trudne do zmiany bo coś tam nie gra ze sterowaniem.

Najlepiej mieć wzorowy stan techniczny, pełny m-pakiet + ładne koło (ewentualnie dobra gleba), od czasów e30 nic lepszego nie wymyślono w temacie stylizacji bmw.

Jak M-power to tylko oryginał.

@ gregorbmw Kit Remusa do zwykłego f10, nie wiem jaki masz motor, nie pasuje do dyfuzora m5. Musisz kupić albo tłumiki do m5 i rzeźbić albo założyć dyfuzor np 3D Design z dwoma otworami do zwykłej f10. Ten od 550i też nie będzie pasował bo ma trapezy.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze mnie dziwi skad ludzie biorą zajawke na takie przeróbki które nie dość że sa lekkim druciarstwem jak kolega wyzej napisal to jeszcze kosztuja sporo a w rezultacie obnizaja wartosc auta (bo nikt nie chce kupic takiego szczepana)..
Opublikowano

Najlepiej mieć wzorowy stan techniczny, pełny m-pakiet + ładne koło (ewentualnie dobra gleba), od czasów e30 nic lepszego nie wymyślono w temacie stylizacji bmw.

Jak M-power to tylko oryginał.

 

Święte słowa!!!!! :modlitwa:

Opublikowano
Zadałem pytanie i otrzymałem odpowiedz. Nie wiem w czym problem, przecież nie prosiłem o dofinansowanie. Może komentarze zostawmy na efekt końcowy. Co do dyfuzora to wiem że będzie wydech lekko na boki zachodził. O komentarze poproszę jak już będzie wszystko skończone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadałeś pytanie na forum dyskusyjnym i jak nazwa wskazuje, trzeba liczyć się z dyskusjami uczestników, jak doświadczenie wskazuje - nie zawsze rzeczowymi i na temat, ale na to już nic nie poradzisz :D

 

Czekamy więc na fotki finalne, na pewno ocenimy ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja widzę jeszcze jeden minus takiej przeróbki. Wygląd M5 bez osiągów M5 to jest porażka dopiero. Rozumiem mieć 500KM w aucie które wygląda jak 520d to jest coś, ale odwrotnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.