Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . prosze o porade kupilem niedawno 524 td 1991 i nie wiem czy tak ma byc . auto z wielkim mozołem wchodzi na obroty od 1000 1200 obr na 2 biegu lub przy predkości 80-90 na 5 biegu przez chwile nie ma zadnej reakcji a potem baaaaaardzo powoli sie rozpędza . dopiero jak ma 2200 2400 obr/min to jakos leci . czy to jest normalne ? turbo jest chyba ok. wszystkie filtry nowe . prosze o pomoc . sprawa nr 2 przy obrotach 1500 z komory silnika wydobywa sie jakies dziwne przytłumione dudnienie .cos jakby pękniety wydech.ale on jest ok.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Sprawdż przewody powietrzne które idą do kolektora ssącego - pewnie masz nie założony ten przewód lub duuużą dziurę.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
to normlane zachowanie - 100 koni w takiej kobyle i osiagi niestety mizerne ... :(

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Może kolega wcześniej jeździł jakąś rakietą i teraz się przesiadł do słabszego auta , trzebaby żeby porównał swoje wrażenia przesiadając się do innego 2,4 td
Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano

Kumpel mial to samo w swojej bryce i jemu padl komputer, zalozyl new i teraz sie nie zastanawia czy jechac czy zwalniac ale idzie jak burza od 90 w zwyz. Jezeli nie chodzi ci obortomierz to polecam zajrzec do elektryka i najprawdopodobniej on potwierdzi to co na pisalem.

PS. Ja teraz tez mam dokladnie to samo.

Opublikowano

witam

padł komputer i autko jezdzi w trybie awaryjnym .

ja miałem to co chwile po wizycie w wiejskich warsztatach ( podmiana komputerków ) niekoniecznie brak obrotomierza wskazuje uszkodzenie . działa ci wskaznik spalania ?? ;) komputery robiłem u pewnego speca w sosnowcu troche sie cenił ale auto nie do poznania tak poustawił ze zamykałem cały licznik i jeszcze był duzy zapas ;) ale niestety autko poszło na rozbiórke jak bys przejezdzał przez gliwice to sie odezwij bo 1 komputer mi jeszcze został ;) [email protected]

Opublikowano
witam

padł komputer i autko jezdzi w trybie awaryjnym .

ja miałem to co chwile po wizycie w wiejskich warsztatach ( podmiana komputerków ) niekoniecznie brak obrotomierza wskazuje uszkodzenie . działa ci wskaznik spalania ?? ;) komputery robiłem u pewnego speca w sosnowcu troche sie cenił ale auto nie do poznania tak poustawił ze zamykałem cały licznik i jeszcze był duzy zapas ;) ale niestety autko poszło na rozbiórke jak bys przejezdzał przez gliwice to sie odezwij bo 1 komputer mi jeszcze został ;) [email protected]

 

w poniedziałek bede podłczał sie pod komputer w aso wiec powinno cos wykazac . dam znac co było.

Opublikowano
hehe tajniej chyba wyjdzie kupic kable i zrobic tos mamemu mój ojciec wydał majątek a nic mu nie powiedzieli ;) jedynie jakis spec co robi elektronike do innych aut z 3 komputerków zmontował 1 sprawny podobno poda jakis układ który jest taki sam w 2 komputerach
Opublikowano
witam

padł komputer i autko jezdzi w trybie awaryjnym .

ja miałem to co chwile po wizycie w wiejskich warsztatach ( podmiana komputerków ) niekoniecznie brak obrotomierza wskazuje uszkodzenie . działa ci wskaznik spalania ?? ;) komputery robiłem u pewnego speca w sosnowcu troche sie cenił ale auto nie do poznania tak poustawił ze zamykałem cały licznik i jeszcze był duzy zapas ;) ale niestety autko poszło na rozbiórke jak bys przejezdzał przez gliwice to sie odezwij bo 1 komputer mi jeszcze został ;) [email protected]

Witam!Mam podobny problem ze swoim 324TD tzn jest zamulony nie dziala obrotomierz i ekonomizer nie mozna sie polaczyc z komputerem,mysle ze jest padniety! Zineq chetnie bym z Toba pogadal na ten temat na priwie moj numer GG 4907054 zapraszam!

Opublikowano

Jeden koles z Myslenic ma takie komputerki ale ceni sobie 800 zl/szt, ja znalazlem za granica za 60 EU, do tego mowi tez ze lepiej wsadzic juz nowy licznik bo te stare "krecone" psuja kompy. Licznik ok 260 zl/szt.

PS. Ekonomizer tez mi nie dziala.

Opublikowano

@ Centrino:

Ja tez niewiem co ma licznik do kompa :] Nie znam sie na tym ale ten koles co ma te komputerki mowil ze to przez to.

 

@ zimeq:

Chyba jade zaraz do elektryka i jak mam kompa zepsutego to sobie qpie ;)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

I znow powracam do tego tematu, bylem u fachowca w autoryzowanym serwisie BOSCHa podpiaac komputer ale co sie okazalonie chce sie polaczyc, jedyne co zauwazylem to podczas proby laczenia w okolicy pompy wtryskowej cos "buczalo" ze zmienna czestotliwoscia. Teraz pyatnie: silnik byl remontowany, wg mechanika wszystko jest dobrze ustawione, a auto dalej jezdzi zbyt mulowato, ktory sterownik probowac wymienic, silnika, pompy wtryskowej? Czy to wogole wina sterownika?

PS. sterownik 0 281 001 077 steruje sielnikiem czy ten z koncowka 078? Przeczytalem juz tyle postow na forum ze niewiem co mam robic bo objawy mam podobne do wielu ludzi, a przewaznie wina sa sterowniki.

Opublikowano
Witam!Byc moze zauwazyles ze tez bralem udzial w tym temacie tzn ze mialem ten sam problem w tej chwili wymienilem u siebie sterownik pompy wtryskowej i wszystko sie ustabilizowalo tzn nie kopci,ozyl obrotomierz i ekonomizer i wreszcie jest czym jechac,probowales podmieniac u siebie te sterowniki??A moze zauwazyles ze samochod pali tyle samo jak go gnieciesz i jak jezdzisz oszczednie u mnie palil 10,teraz apetyt troche sie zmniejszyl a jak u ciebie??
Opublikowano
Dokladnie, autko pali ciagle tyle samo, tzn roznica niewielka podczas szybszej jazdy a oczszednoscia, kopcic kopci na niezbyt wysokich (jak dla ucha bo licznik nie dziala) obrotach. Co do podmiany to nie mam za bardzo gdzie, niewiem czy sie zgodzi jakis koles w sklepie wlozc mi ten sterownik. jeszcze takie pytanko - sterownik pompy jaki ma numer? 0 281 001 077 czy ...078? A jeszcze dla mnie to dosc dziwne ze obrotomierz zaczal dzialac... A czy teraz laczy ci sie z komputerem?
Opublikowano
Jeszcze nie podlanczalem go pod komputer wiec nie wiem czy mozna sie polaczyc,jak byl uszkodzony ten sterownik to probowalem no i nie mozna bylo!Nie wiem ktory to jest sterownik pompy bo te numery nic mi nie mówia,koncowka jest inna ale to pewnie dlatego ze ty masz 524 a ja 324,wiem ze sterownik pompy ma mniejsza wtyczke i po tym mozna je rozroznic,ja mialem sterownik o numerze koncowym 090 a wlozylem 088 i jest ok wszystko dziala koles ktory mi to sprzedawal powiedzial ze auto z ktorego pochodzi ten sterownik moglo byc w innej opcji!Dziwne jest ze obrotomierz Ci czasem dziala u mnie byl calkiem martwy!Ja kupilem uzywany sterownik u chlopaka w Belchatowie za 250zl on ma sporo czesci do tego diesla ale warto pofatygowac sie osobiscie na podmiane on sie zgodzi i wtedy bedziesz pewny co bierzesz!Pozdrawiam!
Opublikowano
Dzieki za wskazowki, co do obortomierza to jest on martwy, podnosil sie lekko tylko wtedy gdy odpiolem jedna z wtyczek z tylu licznika i to na jakies 2 sekundy a potem bezruch. Ja mam jeden problem bo w mojej okolicy nie ma nikogo juz z 524td, ale dogadalem sie z jednym kolesiem, ze jak wezme od niego sterownik i nie bedzie dziala to zabierze go spowrotem, a ja mu nie zaplace. Jesli ktos z czesci Polski miedzy Krakowem a Katowicami ma 524td i jest chetny do pomocy to pisac.
Opublikowano

Od początku:

Jeżeli auto jest mułowate a do tego obrotomierz i ekonomizer nie dziala to padl komp odpowiadają cy za prace pompy+licznika+kilka innych rzeczy. samochod przełącza się wtedy w tryb awaryjny i ma około 60 % mocy. wystarczy wymienić kompa

SPRAWDZONE bo miałem to samo jakies 4 lata temu:)

Co do pomocy to nie ma sprawy malpa84 - mogę pomóc jak wpadniesz w okolice bytomia, chorzowa albo katowic.

 

a powód dlaczego te kompy padają?? to napewno nie liczniki a stan akumulatora - bardzo ważne jest aby mieć dobry aku. w innym przypadku dzieje się tak:

Wiadomo ze do odpalenia silnika potrzebna jest spora ilość energii jezeli aku jest słaby to komp przekazuje pomimo tego cała dostępną energie na odpalenie a potem do chodzi do powrotu prądu i przebicia na kondensatorach kompa. Z czasem kondensatory nie wytrzymują i przepalają się i do chodzi do spalenia układu.

pozdrawiam i powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.