Skocz do zawartości

520d vs 520xd - ktory wybrac?


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

Sie zaczyna :D otwórzcie działalnosć konsultingową "jakie BMW kupić - porady gotowe od ręki" ;)

 

Jeśli jeździmy po górach i dolinach, to X będzie wręcz wymagany. Oczywiście każdy ma swoje preferencje, opinie i wybierze to, co według NIEGO spełnia potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, czy takie samochody kupują dzieci, bo właśnie kolejny temat o niczym. Epopeja narodowa na temat czy warto 520d została zamknięta a teraz kolejny się szykuje.

Zastanówcie się zanim otworzycie kolejny temat bo to świadczy o was, jak potrzebujecie porady co kupić dla siebie to nie pytajcie się forumowiczów a najlepiej PSYCHOLOGA!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek, to jest kolejny luźny temat, do pośmiana sie przy kawie w pracy :D

 

Pośmiania: ze spinających się posiadaczy silników mniejszych czy większych, bo różni swoje opinie tutaj wrzucają. To przyjdzie jakiś z kosiarka i zacznie piszczeć że on ma lepszy motor, mocniejszy niż 2.0 i dzięki temu czuje się lepszy niż plebs z 2.0d. Albo ktoś z silnikiem z jachtu i wrzuci swoje 5 groszy, że 2.0d w życiu nie kupiłby nawet do kosiarki, bo to nie ma prawa jechać. Słowem worek kompleksów, ale czasami jest zabawnie i można się co nieco o ludziach dowiedzieć :)

 

Jesli o zakup idzie, to każdy i tak biorąc auto za 200-300k, przetestuje je na własnej skórze i wyda werdykt osobiście. Dyskusje różnych mniej lub bardziej dziwnych ludzi na forum tego nie zmienią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak golas tylko dodatki sa jakos drogie np. skora

 

W ogole bmw ma ciekawa polityke cenowa ze te same dodatki w tym samym nadwoziu sa drozsze w drozszych wersjach silnikowych. Np taki komfortowy dostep - rzecz strasznie powiazana z silnikiem

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja sprowadza sie do tego, ze 99% posiadaczy 520d jest zadowolonych, a 100% posiadaczy "mocniejszych" wersji ma za złe BMW ze wypuściło taki silnik.

 

Dyskusja tak jak kilka lat temu miedzy posiadaczami 911 a cayenne, ze niby to już nie porsche tylko wieśwagen i inne dyrdymały.

Ogólnie, tak jak napisał Zodiac - można poczytać przy kawie dyskusje internetowych napinaczy :8) Wiesz, taka ambiwalencja

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak golas tylko dodatki sa jakos drogie np. skora

 

W ogole bmw ma ciekawa polityke cenowa ze te same dodatki w tym samym nadwoziu sa drozsze w drozszych wersjach silnikowych. Np taki komfortowy dostep - rzecz strasznie powiazana z silnikiem

 

Habzimierz, jeżeli coś bedzie taniej kosztować, to juz nie bedzie premium :mrgreen:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak golas tylko dodatki sa jakos drogie np. skora

 

W ogole bmw ma ciekawa polityke cenowa ze te same dodatki w tym samym nadwoziu sa drozsze w drozszych wersjach silnikowych. Np taki komfortowy dostep - rzecz strasznie powiazana z silnikiem

 

Kwestia wyższej akcyzy na modele z silnikiem ponad 2l. Dodatek jest częścią takiego auta, tylko sztucznie wyodrębnioną na potrzeby marketingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prze absurdalna dyskusja, tak jak ta 70 stronicowa o 520d która jedynie co może zrobić, to utrwalić u czytających stereotyp o posiadaczach bmw :duh:

 

a co do tego:

a 100% posiadaczy "mocniejszych" wersji ma za złe BMW ze wypuściło taki silnik.

 

to żal komentować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, masz na mysli stereotyp "dresa"? Mentalnie na pewno co poniektorzy sie o takie postrzeganie przez ewentualnych czytajacych otarli, ale akurat thestructor robi sobie jawnie "jaja" i nie wiem jak slepym na aluzje i ironie trzeba byc czlowiekiem, aby tego nie zauwazyc :)

 

Nie pije do Ciebie, to taka luzna mysl podsumowujaca dyskusje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że mamy demokrację, jest wolność słowa i swoboda, ale 99% użytkowników forum składa petycję na twoje ręce o usunięcie z podpisu tego infantylnego hipcia...
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Przed zakupem xd testowałem 520d i różnice w dynamice jazdy raczej niezauważalne. Jeśli chodzi o spalanie to mój samochód na trasie 1500km przy średniej prędkości 135km/h spalał średnio 7.8l. Ostatnie 700 km było po mieście i przy umiarkowanej jeździe spalanie wahało się w granicach 8.2-8.4l. A jak raz się "skatowałem" wyjątkowo ekonomiczną jazdą to na odcinku 200 km spalał 5.9 więc źle nie jest:)

Pozdrawiam,


Patgor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak golas tylko dodatki sa jakos drogie np. skora

 

W ogole bmw ma ciekawa polityke cenowa ze te same dodatki w tym samym nadwoziu sa drozsze w drozszych wersjach silnikowych. Np taki komfortowy dostep - rzecz strasznie powiazana z silnikiem

 

Kwestia wyższej akcyzy na modele z silnikiem ponad 2l. Dodatek jest częścią takiego auta, tylko sztucznie wyodrębnioną na potrzeby marketingu.

 

Poważnie? Przecież droższa o akcyzę powinna być po prostu cena bazowa za daną wersję silnikową, zróżnicowanie cen za dodatki bardzo słabo wygląda, choćby PR-owo.. Szczerze mówiąc, to wcześniej nie zauważyłem nawet tych różnic, będę musiał się dokładniej przyjrzeć cennikowi dodatków i cenom wersji podstawowych w zależności od silnika. Bo jeśli np. bazowe 535i jest droższe od bazowego 528i o więcej niż różnicę w akcyzie i ewentualne dodatki w standardzie 535i których nie ma w 528i, to do mnie ten argument nie trafia i negocjowałbym zniżkę za wyższe ceny dodatków..

 

BTW, nie wypowiadałem się wcześniej w dziale F10, więc chciałbym się przywitać, mam na imię Jacek i póki co "badam rynek" F10, hej :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena wszystkich opcji dodatkowych w modelach powyżej dwóch litrów pojemności silnika, jest wyższa o 15,5% względem ceny tej samej opcji dla modelu do 2ch litrów ( różnica między 3,1% a 18,6% ). Przecież importer płaci akcyzę od wartości całego auta, razem z dodatkami. A nie tylko samej ceny podstawowej. :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, no przecież. Jakoś ubzdurałem sobie że chodzi o cenę samego silnika. Dzięki za sprostowanie i sorry za niepotrzebny off-topic.
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.