Skocz do zawartości

E39 530d - Regeneracja Wtryskiwaczy.


gbocz334

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Koledzy pomóżcie ponieważ mam takie wyniki z INPA:

 

http://www.krosniak.pl/s1a.jpg

http://www.krosniak.pl/s1b.jpg

 

Powiedzcie mi czy te wtryski co mają za dużo na + i na - są do regeneracji czy to jakoś inaczej się robi??

 

Czy nie zaszkodzi użyć środka STP do czyszczenia??

 

Pozdrawiam!

gbocz334

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STP możesz użyć, zrobić z ćwierć baku kilometrów, zrobić reset wtrysków przez INPA.

Ale generalnie nie spodziewaj się cudów. Coś jest nie tak i to niekoniecznie mogą być wtryski.

 

Jedyny sposób na ich sprawdzenie, to zrobienie testu przelewowego. Jeżeli będzie w niektórych sporo odstawać od normy, to regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski 2,4 i 5 juz kwalifikuja sie do regeneracji. Pierwszy jest na granicy tolerancji, ale tez bym go robil. Plyny typu stp nie naprawia Ci zuzytych wtryskow. Kiedys podlaczalem kolege, ktory mial jeden wtrysk na prawde tragiczny, korekty wychodzily poza skale, telepalo silnikiem jak w starym traktorze. On uzyl akurat Liqui Moly, najpierw czyszczacego a potem "uzdrawiacza". Przyznam ze troche sie poprawilo ale wymiana go nie ominela. IMO tylko wydal kase na prozno. Wtryski mozna wziasc z systemu BX albo naprawic u kogos doswiadczonego i zaufanego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj na początek środka do czyszczenia, przelataj cały bak.

Później znów teścik, korekty i przelewy.

 

Tu masz fajnie opisane, sam ostatnio robiłem teścik.

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=214487

 

Z korektami nie ma tragedii,

jeśli nie masz objawów typu nierównomierna praca, problemy z odpalaniem, czarny dymek z wydechu, no i test przelewowy pozytywny

osobiście bym się wstrzymał z regeneracją/wymianą,

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedii nie ma (sam widzialem auta z gorszymi wtryskami, ktore pracowaly rowno i zwawo jezdzily) ale nie czarujmy sie ze sa sprawne. Przy korektach rzedu 3,5 to juz jest ostatni dzwonek i jesli myslisz jezdzic tym autem to nie czekaj na to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie sugerujcie się tak do końca tymi korektami, wystarczy że 1 wtrysk nawala, a sterownik musi to korygować innymi, stąd właśnie korekty, i nie zawsze korekta musi oznaczać uszkodzenie/zużycie wtrysku.

Test przelewowy (czyli zabawa z menzurkami) pomaga określić dokładniej czy wtryski sa dobre, czy raczej na padnięciu.

Jesli silnik chodzi dobrze, to narazie bym nawet nie ruszał.

O ojca rok temu jak patrzyłem to też było sporo ponad 2, a auto chodzi dobrze do dzisiaj i nic nie musiałem robić.

Ogólnie uważam że jak coś działa, to nie trzeba na siłę próbować tego naprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam czy to dotyczy wtryskiwaczy i czy te wartości są ok :shock:

http://i.imgur.com/U9LYKaQ.png

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki sprawdzę F5, a w takim razie co to jest za parametr?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiecie co to za test wkleiłem na foto skoro to nie korekcje wtrysków?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.