Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie sądzę że to wina nastawnika.

Nie masz problemów z paleniem ciepło-zimno?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak to nastawnik- przeważnie to on jest winny.Z czasem dojdzie jeszcze problem z chwilowym przymuleniem w czasie jazdy np. podczas wyprzedzania.Wtedy jeszcze zacznie wywalać błąd DDE.

Do póki nie jest to uciążliwe to nic z tym nie rób. Problem albo się nasili, albo zmniejszy(zdarzy się zgaśnięcie 1-2 razy na miesiąc) tak to już jest i nie ma co się zawczasu wpędzać w koszty.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można. Ale to często nic nie daje, ale spróbować można tylko trzeba wiedzieć jak. Nie polecam robić tego jak nie znasz się i nie masz sprzętu-trzeba potem ustawić dawkę paliwa.

Fachowcy nazywają to regeneracją :mrgreen: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Osobiście regulowałem dawkę paliwa, po podniesieniu ciśnienia doładowania w samochodach, gdzie występuje linka gazu, ale czy w pompie od BMW dawkę reguluje się też jedną śrubka?
Opublikowano

Dawkę w TDS-ie można sprawdzać i regulować tylko przez komputer. Teoretycznie można ruszyć nastawnikiem, ale bez komputera tylko pogorszysz.

Kiedyś miałem E34 i czyściłem nastawnik tylko że miałem starszy typ(potencjometryczny) i nic to nie dało.

U ciebie powinno pomóc, ale trochę roboty przy tym jest, no i bez kompa nie ustawisz później dawki.

viewtopic.php?f=15&t=44548&hilit=nastawnik

Opublikowano
A jaka ta dawka powinna być prawidłowa? ja mam na ciepłym około 4 mg/hub jak zimny po odpaleniu to w okolicach 8 mg/hub w która stronę zwiększa się dawkę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.