Skocz do zawartości

520i / wiatrak od klimatyzacji


tomgw

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie dla kogoś to już rozbierał lub wymieniał taki wentylator, z tego co zauważyłem są dwa wentylatory czyli różnią się obudową

czy ktoś z kolegów wie jaki jest w 530d i czy ta obudowa ma w ogóle znaczenie???

 

Pierwszy jest taki

http://i.imgur.com/0Qd2Cza.jpg

A drugi taki

http://i.imgur.com/awva5pv.jpg

 

A jeden i drugi to zamiennik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dla kogoś to już rozbierał lub wymieniał taki wentylator, z tego co zauważyłem są dwa wentylatory czyli różnią się obudową

czy ktoś z kolegów wie jaki jest w 530d i czy ta obudowa ma w ogóle znaczenie???

 

Pierwszy jest taki

http://i.imgur.com/0Qd2Cza.jpg

A drugi taki

http://i.imgur.com/awva5pv.jpg

 

Pierwszy jest do diesla 530d i innych,drugi do benzyny,taki mam w m54.Pierwszy ma numer 64546921396,drugi 64546921395.Wszystko pisze w REALOEM wpisz swój model,rocznik i będziesz miał problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisałem numer VIN i na zdjęciu wygląda tak, czyli jak ten z drugiego zdjęcia obudowa kwadratowa, a więc mam rozumieć że ten drugi z benzyny nie podejdzie do mojego???

Pytam dlatego że nie rozbierał jeszcze tego a muszę coś zamówić bo mój wyzionął ducha :mad2:

http://i.imgur.com/CZxWfMY.jpg

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisałem numer VIN i na zdjęciu wygląda tak, czyli jak ten z drugiego zdjęcia obudowa kwadratowa, a więc mam rozumieć że ten drugi z benzyny nie podejdzie do mojego???

Pytam dlatego że nie rozbierał jeszcze tego a muszę coś zamówić bo mój wyzionął ducha :mad2:

http://i.imgur.com/CZxWfMY.jpg

 

Nie patrz na rysunek,bo są takie same tylko na numer części.Jak twój vin się zgadza to masz pozycję nr 5 na rysunku z nr.64546921396 i to jest twój wentyl. z zdjęcia pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki http://www.karawanier.pl/images/smilies/cheers.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki :cool2: ale ja mam niestety 3 pinowy :mad2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jeszcze pomarudzę troszeczkę :mrgreen: jak wiadomo wentylatory różnią się obudową do diesla i do benzyny, ale czy

sam wentylator można swobodnie przekręcić z jednej obudowy do drugiej bo to ułatwiło by mi zakup nowego wentylatora,

nie będę po prostu zawracał sobie głowy tą obudową.

Dzięki za odpowiedź :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbup.gif, bo to dla mnie duże ułatwienie

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, czyli można wsadzić wentylator o innym numerze, nominalnie od innego silnika, tylko trzeba przełożyć obudowę? Oczywiście jeśli oba są trzypinowe. Pytam, bo z tego co pamiętam do benzyniaków jest więcej dostępnych i są tańsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w poniedziałek podłącze nowy wiatrak 3 piny z benzyniaka i zobaczę czy będzie działać, jeżeli tak to przekładka

w moją obudowę i montaż.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taki stelaz pod wentylator jest mozliwy do zdemontowania?

Czy jest mozliwe zeby jakies auto tego nie mialo?

http://pics.tinypic.pl/i/00401/u9l4cg9b159x.jpg

Zdjecie zapozyczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.

Czy potrzebne jest kodowanie jakiekolwiek nowego wiatraka, czy będzie działał od razu http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Mówię oczywiście o zamienniku.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.

Czy potrzebne jest kodowanie jakiekolwiek nowego wiatraka, czy będzie działał od razu http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Mówię oczywiście o zamienniku.

 

Nic nie trzeba kodować. Wpinasz wtyczkę i ma śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj oglądałem wiatrak ale wtyczka nie pasowała do mojej, a gość powiedział że jak przerobię to z gwarancji nici,

tak wiec odpuściłem chociaż jak go podpiął na krótko do akumulatora to wentylator zadziałał a czytałem że te 3 pinowe

nie działają po podpięciu na niego zasilania bo potrzebny jest jakiś sygnał sterujący http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Tak więc chyba kupię oryginał używany, bo co jeden to co innego mówi na temat tych wentylatorów. http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbdown.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w tym że co prawda gwarancje jest na nowe nawet dwa lata, ale ta wymiana jest czasochłonna :mad2:

zresztą jak używka padnie to oprócz tego że trzeba te rozkręcać wszystko to jeszcze nie ma gwarancji, już nie wiem http://www.karawanier.pl/images/smilies/niewiem.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się nad czym zastanawiać ! To tylko wentylator - kup zamiennik taki jak trzeba i będzie śmigał. Jeszcze raz powiem,że zakup "starego" nie ma większego sensu bo będzie w podobnym stanie i nietety wiele latek już hulał.:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wiatrak wymieniony, jak na razie wszystko działa http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbup.gif zdecydowałem się jednak

że założę oryginalny używany, zobaczymy czy była to dobra decyzja http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Wiatrak był z benzyny tak więc przełożony jest do mojej obudowy.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.