Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

  • Odpowiedzi 283
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

 

Jeżeli naprawdę takie wyniki to jestem w szoku, dla przykładu poniedziałek mierzone...e92 290ps 600nm 330d

4x4 0 100 6 sekund, 0 200 24,5.....

male-bmw-2.png
Opublikowano

Zmierzone RL..Skrzynia jest dużo szybsza niż w serii E.

No i 4x4 wazy swoje w tej e92

Ogolnie tez bylem zaskoczony ze o 1s do 100 km/h lepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmierzone RL..Skrzynia jest dużo szybsza niż w serii E.

No i 4x4 wazy swoje w tej e92

Ogolnie tez bylem zaskoczony ze o 1s do 100 km/h lepiej.

 


No to mega dobre czasy.....

Tylko pogratulować....

Sprawdź ile PS i nm :)

male-bmw-2.png
Opublikowano
Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

 

Jeżeli naprawdę takie wyniki to jestem w szoku, dla przykładu poniedziałek mierzone...e92 290ps 600nm 330d

4x4 0 100 6 sekund, 0 200 24,5.....

Kolego 4x4 spowalnia szczególnie 100-200 . mam e92 325d wiec taki silnik jak ty,manual, ośka,po chipie na 275 km i 520 nm 0-100 ciężko zejść poniżej6,5s bo głubi trakcje ale 100-200-15.7 sekundy czyli 0-200 jakieś 22s.Mierzone oczywiście racelogic

Opublikowano

Całkiem przyzwoity czas 100-200 w Twoim e92,porównywalny z 335D.

Niestety im większa moc tym trudniej złapać trakcję w szczególności jak opony nie są świeże.

Moim zdaniem kluczowe znaczenia w f30 ma skrzynia która zmienia biegi dużo lepiej niż ta w e92,dlatego do 100 jest tak fajny czas.

Moc zmierzyłem okolice 220km i 450 nm więc naprawdę super wyniki wychodzą jeśli chodzi o przyspieszenie.

Opublikowano
Jakie przyrosty macie w swoich 320d ? Bo widzę duże rozbieżności od 210 do ponad 230 km...

Po chipie w f21 1,6 wiem że nawet 20 km i 50 nm przyrostu jest zauważalne i odczuwalne...

 


Akurat ja mam zamontowany od dwóch lat DTE Power Control i nie ma źle, 219hp i 445Nm. Nie traci się gwarancji, a sprzęt już z wyższej półki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki sam przyrost jak po chipie..

Swoją drogą dobry masz box :cool2:

 


Mi się wydaje że np dobre boxy to np jb4.... I chciałem inna kwestie poruszyć.... Ze boxa założyć sekunda, ale boxa dobrze ustawić na podstawie logów danego silnika itd to jest różnica między wgrywaczem map a tunerem....

male-bmw-2.png
Opublikowano
Taki sam przyrost jak po chipie..

Swoją drogą dobry masz box :cool2:

 

Dzięki, już dwa lata ze mną i odpukać zero problemów ;)

 

Mi się wydaje że np dobre boxy to np jb4.... I chciałem inna kwestie poruszyć.... Ze boxa założyć sekunda, ale boxa dobrze ustawić na podstawie logów danego silnika itd to jest różnica między wgrywaczem map a tunerem....

 

Jak napisałem wyżej nie narzekam, zakładany był w autoryzowanym serwisie firmy DTE także wszystko mam wystrojone tak jak należy. Owszem jeżeli się zamówi gdzieś na allegro albo ebay i zakłada samemu.... to mogą być chocki klocki...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Hej

Ile można osiągnąć w bmw f30 320d 184 hp z większym intercoolerem oraz hybrydowa turbina zakładając że dpf zostaje

Edytowane przez xsebox
Opublikowano

Mam pytanko: ktoś może zakładał powerboxy od V-techa? - najważniejsze dla mnie jest zachowanie oryginalnej gwarancji więc wszelkie chip tuningi odpadają.

Widziałem, że mają w ofercie powerboxy które dostosowują indywidualne do auta....

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy w silniku 320d 190Km f30 tyle samo?

jak powinna wyglądać procedura chipowania w b47 czy b48?

tzn "pisania" programu pod konkretne auto nie wgrywania gotowca?

Wer "A"

1. Pomiar na rolkach, kreski się rysują wychodzi xxx KM i xxx Nm

2. Szczytnie mapy, wgranie mocniejszej mapy co może trwać 1-2h

3 kolejne rozpedzanie i wypuszczenie klienta?


Wer "B"

1. Pomiar

2. Szczytnie mapy

3.kilkukrotne pomiary i "poprawianie" fabryki ile da radę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedź do Heko...


wersja A, tyle że jeśli coś nie tak jest po remapie i teście drogowym to idą poprawki... i nie 1-2h tylko dłużej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy w silniku 320d 190Km f30 tyle samo?

jak powinna wyglądać procedura chipowania w b47 czy b48?

tzn "pisania" programu pod konkretne auto nie wgrywania gotowca?

Wer "A"

1. Pomiar na rolkach, kreski się rysują wychodzi xxx KM i xxx Nm

2. Szczytnie mapy, wgranie mocniejszej mapy co może trwać 1-2h

3 kolejne rozpedzanie i wypuszczenie klienta?


Wer "B"

1. Pomiar

2. Szczytnie mapy

3.kilkukrotne pomiary i "poprawianie" fabryki ile da radę

Na prawdę są ludzie którzy wgrywają 'gotowce' ? To chyba nie do końca tak to działa.


Problem jest gdy klient chce być mądrzejszy od sprzedawcy.


A to czy Wer A czy B to zależy jak sobie zażyczysz. Jeśli chcesz osiągnąć max to tuner po drugim hamowaniu auta, będzie widział jak się zachowało, będzie mógł dorzucić koksu, zmienić ciśnienie, kąty wtrysku, sprawdzi EGT i temperatury przy intercoolerze i DPF.

Jeśli tuner wgrywa Ci mape na 214,1221KM i widzi że jesteś szczęśliwy, a Ty nie możesz się doczekać aż wyjedziesz to.. wyjeźdzasz i tyle. Dalsze zmiany nie dadza większego przyrostu jak 5-10KM z reguły, chyba że ktoś prosił o łagodny program.


I dwa... 'gotowce'.... to ma każdy kto nie ma chipa. Później ECU i tak adaptuje warunki spalania pod silnik...

Zrobienie chipa w dwóch takich samych silnikach i ECU polega na tym samym. Tuner podciągnie dawki paliwa, podniesie limitery itp. Więc czy u Ciebie, czy u mnie, zacznie i zrobi 'to samo'.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam

Mam możliwosc zrobienia wirusa do mojej F320i 8HP ze 184KM na 238KM i 358nm.Chcialem sie upewnić czy taki mod bedzie bezpieczny dla auta ??


Z tego co juz wyczytałem to F 320i i 328i to te same silniki wiec juz jakies możliwosci sa ,ale zastanawia mnie czy skrzynia 8HP to tez to samo co w 328 i czy u mnie pozniej sie cos nie rozleci bo sie okaże zbyt wrażliwa na takie zabiegi ?

Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??

 


Polecam Rafała z Carro Szczecin

Robiłem swoją i wszystko

male-bmw-2.png
Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??

 


Ja mam w tym silniku ponad 300 i lata aż miło:-)


Codebymybimmer ogarnia temat idealnie.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
No właśnie czy ktoś sie wypowie czy warto do TC Performance jechac bo z tego co sie zorientowałem to u nich jest najdrożej. Warto dopłacać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.