Skocz do zawartości

zakup używanego konwertera e60 530d, wymiana konwertera


mistrz

Rekomendowane odpowiedzi

kolego ZŁOTY ,ale Ty masz e60? W podpisie masz wpisane e39 ,a tam jak dobrze pamiętam nie ma miski zintegrowanej z filtrem tylko oddzielnie więc i koszty mniejsze. Jakbyś chciał kupić części to na forum sprzedaje je kolega gorlik79 w przystępnych cenach. Na pewno tak tanio oryginalnych części czy też dobrych zamienników żaden serwis ASB Ci nie załatwi.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego mam E39 530dA z 2001 r. no właśnie byłem u Pana Hukałowicza i za wymianę konwertera na regenerowany i wymianę oleju krzyknął 2600zl :shock: kurde mi coś się wydaję że się ceni bo jak policzyłem części same to sprzęgło regenerowane 700zł filtr 100zl uszczelka pod miskę 50zł olej LT71141 10l. 238zl qurde to co tam jeszcze oni robią że chcą 1500zł za robociznę :shock: ps.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy regeneracja mialaby sie odbywac w tym zakladzie ? Moze poprostu tyle sobie zycza za regeneracje. Podczas rozmowy z tym czlowiekiem popros o sprecyzowanie zakresu pracy i okreslenie ceny. Jesli mialoby to byc 1500zl za robocizne to wg mnie stanowczo za duzo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

niedawno miałem ten sam problem falujące obroty i sam się zastanawiałe nad naprawą samemu i ewentualnie co by wymienić czy sam konwenter czy wymieniać olej w skrzyni itp. Ale w końcu zdecydowałem się na profesjonalny zakład pod Poznaniem TEO MOTORS zaprowadziłem auto oni zdiagnozowali co się nadaje do wymiany wymienili co trzeba zapłaciłem za to 6tys zł no niby dużo ale co mnie przekonało do wydania takich pieniędzy a nie grzebania samemu to to, że dali mi gwarancje czasową bez limitu kilometrów na cała skrzynie i mam spokojna głowę o skrzynie. A robiąc to samemu czy u Pana Miecia niestety gwarancji nie mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zaproponował mi wymianę za 1700zl jest róznica :lol:

Jesli ktos chce tyle za sama wymiane to poszukaj innego warsztatu. Nie musi to byc warsztat specjalizujacy sie w ASB ale wystarczy ktos kto wie o co chodzi i cos takiego juz robil

Wymiana konwertera nie jest zbyt skomplikowana ale wiadomo nie mozna dac auta komus kto to mialby robic pierwszy raz. Poszukaj np. polecanych warsztatow na forum i popytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam !!!

Konwerterek wymieniony 2 tys zrobione i wszystko narazie działa aż miło :D , może się komuś przyda koszt całkowity to regeneracja konwertera 780zł z przesyłkami , 390 zł olej 10l. texaco texmatic 7040E + uszczelki i filtr , 450zl wymiana oleju i konwertera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Jestem świeżo po regeneracji konwertera, objawy jakie wystąpiły po wyjechaniu z serwisu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów są takie same tj. szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu.

Dodam, że początkowe niepokojące objawy zaczęły występować przy płynnej jeździe przy prędkości ok 80-100km/h, a dopiero po jakimś czasie przy niższych prędkościach (a teraz dokładnie tak samo jak przed regeneracją konwertera)

Czy może ktoś ma pojęcie, gdzie leży przyczyna? czy to może się wiązać z nieprawidłowo zregenerowanym konwerterem, czy jednak przyczyną może być układ sterujący tj. elektrozawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz na myśli tak zwany " efekt tarki "to ja stawiam na konwerter ... u mnie też występowało , zregenerowałem konwerter i jest gitarka .

Olej zmieniony w skrzyni ??? I P.S w jakiej firmie regenerowałeś ?

 

nie bardzo rozumiem o czym piszesz... jestem właśnie po regeneracji konwertera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
złoty0 chłopaki mają skrzynie ZF a ty GM ani ty im nie pomożesz ani oni tobie (zresztą ty już jesteś po naprawie), objawy padniętego konw. w GM tak wogule są inaczej odczuwalne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Jestem świeżo po regeneracji konwertera, objawy jakie wystąpiły po wyjechaniu z serwisu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów są takie same tj. szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu.

Dodam, że początkowe niepokojące objawy zaczęły występować przy płynnej jeździe przy prędkości ok 80-100km/h, a dopiero po jakimś czasie przy niższych prędkościach (a teraz dokładnie tak samo jak przed regeneracją konwertera)

Czy może ktoś ma pojęcie, gdzie leży przyczyna? czy to może się wiązać z nieprawidłowo zregenerowanym konwerterem, czy jednak przyczyną może być układ sterujący tj. elektrozawory?

 

Bylo juz gdzies na tym forum o poszarpywaniu przy przyspieszaniu - prawdopodobnie przyczyna bedzie ... taki gumowy lacznik pomiedzy flansza skrzyni a walem - po tylu kilometrach moze sie wybic i robi takie wibracje :shock: tez przy okazji mozna wymienic podpore walu

 

Juz ktos opisywal podobna sytualacje ze zregenerowal cala skrzynie w midparts .. niepotrzebnie bo wystarczylo pare stowek na ten lacznik :mad2:

 

tu masz taki lacznik na alledrogo : http://allegro.pl/lemforder-lacznik-walu-bmw-e38-e39-e46-e60-e65-i3686009721.html

 

poczytaj tu: viewtopic.php?f=73&t=214480

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam

Z objawów jakie zauważylem w swoim aucie (e60 530d 2003) czyli falowanie obrowtow przy stalej predkosci (np 90km/h przy niskich obrotach i cisnieniu w skrzyni) wnioskuje ze do wymiany jest konwerter/sprzeglo hydrokinetyczne

Mam wiec do wyboru 2 opcje: regeneracja lub zakup uzywanego okreslanego przez sprzedawce na stan idealny

czy wie ktos z Was moze czy/w jaki sposob mozna sprawdzic, ze sprzeglo to jest bardzo dobrym stanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% pewnosci nie ma... ale moje auto dawalo wlasnie takie objawy

Doradzam udac sie na diagnostyke komputerowa w celu wykluczenia innych mozliwosci takiego zachowania

warto odwiedzic tez zaklad naprawiajacy automatyczne skrzynie jako kolejne źródło diagnozy

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradzam przesledzenie podobnych watkow na forum dot. konwertera

W moim aucie falowanie/spadki obrotow pojawialy sie gdy przy utrzymywaniu jednolitej predkosci np. 80km/h dodawalem lekko gazu, wygladalo to tak jakby byl spadek mocy po mocniejszym wcisnieciu gazu auto wkrecalo sie na obroty i objaw ten nie byl widoczny, tak to moge w skrocie opisac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradzam przesledzenie podobnych watkow na forum dot. konwertera

W moim aucie falowanie/spadki obrotow pojawialy sie gdy przy utrzymywaniu jednolitej predkosci np. 80km/h dodawalem lekko gazu, wygladalo to tak jakby byl spadek mocy po mocniejszym wcisnieciu gazu auto wkrecalo sie na obroty i objaw ten nie byl widoczny, tak to moge w skrocie opisac

 

Witam

W połowie grudnia wymieniałem konwerter bo miałem te same obiawy co kolega "mistrz" a do tego przy zmianie biegu przy predkości ok.80km/h rozpedzając się powolutku wydobywało mi się jakieś dziwne chrobotanie jakby skrzynia zastanawiała sie czy wrzucić wyższy bieg. Po wymianie konwertera jest wszystko w jak najlepszym porządku. Dodam jeszcze ze nie ruszalem mechatronika bo po adaptacji skrzyni z nowym konwerterem samochód plynnie zmienia biegi.

Jeżeli dojdzie u was do wymiany konwertera to polecam zakup u kolegi "gorik79" z naszego forum bo po rozmowach na temat ceny na pw. z kilkoma osobami było najtaniej i do tego zero poślizgów czasowych wszystko mają na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do tego jeśli można wtrącić parę groszy zajmujemy się też wymianami :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Temat tyczy sie 530d, zas ja posiadam 530i z 2004.

I podobny problem - chyba z konwerterem.

Odkad ja mam, na "P" mialem leciutko falujace obroty i nic poza tym. Pomyslalem, ze ten typ tak ma. Ale od jakiegos czasu przy delikatnym przyspiesznaiu, czasem jest wszystko ok, a czasem obroty zaczynaja falowac.. Czasem mniej, czasem az o ok 300-350 obr w gore i w dol. Po wcisnieciu gazu mocniej, obroty sie stabilizuja i auto przyspiesza plynnie.

 

 

Dobrze obstawiam? Konwerter? Czy cos innego?

Ciezko jest samodzielnie wymienic konwerter?

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.