Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja też u niego kupiłem komplecik za 150 zł :mrgreen:

Wtryski które od niego otrzymalem nie były w nienajlepszym stanie ale w połączeniu z moimi stworzyły sprawny kmplecik

Nowy wtryskiwacz boscha 170 zł w inter czaras

 

 

 

A teraz o remonciku

 

Dzisiaj wreszcie poskładałem silnik do kupy

To jest wymieniłem przewody WN oraz świece (bym był głupi gdybym tego nie zrobił przy ściągniętych kolektorach)

a tak że uszczelniacze zaworowe(naje..... sie przy tym jak świna)stare były wyrażnie zużyte

Jednak najgorsze to było umycie w sierodku kolektorów po odkręceniu przepustnic i tyłu smutny widok w sierodku miejscami nawet pół centymetra piasku i jakiś opiłków coś jakby pokruszony pumeks z olejem

na umycie tego zmarnowałem prawie 8 l benzyny

Uszczelki pod kolektor wyglądały idealnie ale założyłem je na silikonik

Czyszczenie i poskładanie wtryskiwaczy i finał

 

Efekt widoczny odrazu autko odzyskało wigor i sprawność no coś niesamowitego naciśnięcie pedała gazu i autko wyszczela jak z procy do przodu, nie ma żadnego mulenia no pięknie zwłaszcza na niskich obrotach

no i najważniejsze przestało kopcić ciekawe jak teraz będzie z zużyciem oleju

Teraz wbicie na D nie robi żadnej różnicy jak silnik chodzi na wolnych obrotach a wcześniej odnosiłem wrażenie jakbym go katował

 

Odłączyłem jeszcze całoą instalację gazową

 

Będąc tanim mechanikiem za taką robote skasował bym conajmiej 5 stówek+części

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witojcie. Właśnie przyszedł czas i najwyższa pora na wymianę oleju . Od operacji na otwartym sercu minęły już wszystkie kontrolki od oleju i trza go zastąpić nowym , i tu miłe zaskoczenie , ani jednej dolewki do silnika stan na bagnecie troszkę powyżej minimum ale mieści się w normie.

Uszczelnienie silnika nie tylko zlikwidowało poranne zadymianie ale jeszcze drastycznie ograniczyło żarłoczność silnika na olej- i dobrze przecież to nie dwu-sów.

Teraz jestem w 100% zadowolniony z pracy jaką wykonałem i z mojego malutkiego silniczka.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano
Kanap co Ty 10 tys kilometrow zrobiles od 24 lutego do dzisiaj :jawdrop:
Opublikowano

Marcinie niestety ale tak , bumy używam do codziennej pracy i przyjemności , jeżdżę nią na co dzień od świtu do zmierzchu a nie tylko od święta , w niedziele do kościoła , zważywszy że do kościoła mam jakieś 20 metrów.

Paliwa ubywa a kilometry lecą.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano

Blaster moje wtryskiwacze były w dobrym stanie ale różniły się od moich :cry2:

Moje wizualnie wyglądają jakby końcówka miała wokól dysz taki chromowany walec a te które kupiłem przy końcówkach maja takie plastykowe paseczki do szpica.

Autko po odpaleniu chodziło tak równo, że aż miło było słuchać ale nie wkręca się na obroty, zachowuje jakby miało mało paliwa i po paru minutach łapię błędy (201). Podłączone po analizator pokazał, że jest prawie ekologiczne aż mechanik myślał, że analizator nawalił :D

Dzisiaj przełożę moje stare wtryskiwacze tylko muszę conajmniej 2 dokupić bo generalnie wszystkie nie są zbyt cudowne ale 2 to katastrofa (z 3 dziurek wewnątrz zrobiła się 1 duża :( )

Opublikowano
To w takim razie Zomol masz jakieś inne wtryskiwacze lub ktoś je zamienił moje mają takie nakładki plastykowe w kolorze żadkiej kupki :lol:

I nie bardzo wiem o co ci chodziło z tymi 3 dziurkami??

W moich jest tylko jedna na sierodku z taką iglicą

 

Tak dokładnie ty masz Bosh a ja mam niestety Lucas w Twoich jest jedna cieniutka dyszka a moje zakończone są 3 otworami :? Problem w tym, że niestety zamiennie nie podejdą a szkoda bo rozpylaja idealnie i autko pracowało na wolnych jak pszczółka - ale niestety tylko na wolnych :(

 

Dzisiaj kupiłem po 100 zł 2 szt używanych Lucasa :evil: no i wszystko wygląda na to, że powinno pracować a nie chce.

 

Sprężanie OK

Świece nowe NGK

Wtryskiwacze w miarę przyzwoite

Kolektor szczelny

(olej czysty z tą benzyną w oleju to ja spanikowałem :oops: )

 

A objaw jest taki, że np jadę jednakową prędkością (pedał przyspieszenia w jednej pozycji) i nagle zaczyna zamulać :evil: kiedy puszczę pedał i wcisnę z powrotem jest OK

Nie ma znaczenia czy niskie czy wysokie obroty.

 

Najciekawsze jest to, że na gazie wszystko OK

 

Panowie co jeszcze sprawdzić :?:

Opublikowano

Witaj

Po pierwsze jeśli naprawde masz wszystko szczelne to na wolnych obrotach powinieneś ledwo mieć siłe odkręcić korek oleju a po oderwaniu silnik powinien lellko zamulić

Powinieneś także popatrzeć na przepływki czy przypadkiem ten czujnik przed drucikiem oporu nie jest obklejony syfem lub co gorsz któryś drucik nie jest zerwany jeśli druciki są w niare czyste to nawet ich nie ruszaj bo łatwo je zerwać

Jeśli jezdzisz na lpg to powinieneś także wyczyścić te czujniki co są wkręcone z tyłu do kolektorów

Nie wiem jaką masz instalacje ale jeśli zwykłom to lewe powietrze może ciągnąć przez tą gume gdzie jest klapka antystrzałowa(pojedz do gazowników i kup nowe gumy)

 

To tyle co możesz zrobić nie ponosząc żadnych kosztów, na to że te silniczki nie pracują składa się bardzo wiele czynników a wymiana czego kolwiek liczona jest x12

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Dokładnie tak jest korek w trakcie pracy silnika trzyma mocno.

Klap antywystrzałowych nie mam ale lewe powietrze raczej wykluczam bo jak pisałem na gazie chodzi jak rakieta a problemy są tylko na benzynie :(

Opublikowano
Obserwuje wasza rozmowe i w moim samochodzie(BMW750)tez jest ten objaw.Spaliny smierdzą benzyna.Wymiana sond nie pomogła,ale nie jestem pewien czy dobrze podłaczyłem sondy(jest jakas róznica miedzy prawa a lewa sonda?).Sondy kupione na allegro(cztery kolory przewodów).Bardzo dymi.Czy rzeczywiscie moze byc to wynik zuzytych uszczelniaczy?Poza tym silnik pracuje nie równo(rzuca nim).Chce sie za to zabrac sam ze znajomym.Prosze o podpowiedz jakie narzedzia i czy jakis kontakt z wami tel.w razie "wpadki",lub jakbym gdzies ugrzązł....Jakie sa zawory(regulacja mechaniczna czy hydrauliczna?Reguluje sie zawory czy nie?) :modlitwa: prosze o info.....

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Witaj. Wszystko co będzie Ci potrzebne jest opisane na stronie : http://bmwe32.masscom.net/sean750/ValveStemSealReplacement/ValveStemSealReplacement.htm .Są tam też zdjęcia dość szegółowo pokazane śrubka po śrubce. Gdybyś miał jakieś problem pisz na prv.

Powodzenia i pozdrawiam Kanap

P.S.

naprawdę warto się pomęczyć.

Opublikowano

Też uważam że warto

Moje autko zmieniło się nie do poznania

Na to że ten silniczek nie pracował złożyło się kilka przyczyn

1 Niepraczyjące wtryskiwacze(jeden nawet lał)

2 Zasyfione świece ale tak konkretnie

3 Nieszczel;niści na kolektorach i pełno syfu w sierodku

4 Zasyfione czujniki i przepływki

5 zużyte uszczelniacze (kopcenie i branie oleju)

6 wymieniłem też przewowy WN

 

Po tym autko jest nie do poznania

Zaś torpeda tylko dalej mam wrażenie jakby któryś cylinderek jeszcze szwankował bo spalanie nie chce zejść mi poniżej 15l a spokojnie powinno zejść do 13-14

Puki co przejechałem autkiem 500km oleju na bagnecie ubyło koło2-3mm ale może to być błąd pomiarowy po 2 tysiącach km się przekonam

 

Tak że polecam doprowadzić ten silniczek do porządku i napewno żaden mechanik ci tego nie zrobi do porządku i dokładnie a to tu jest sprawą najważniejszą

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
...spalanie nie chce zejść mi poniżej 15l a spokojnie powinno zejść do 13-14

 

Masz oczywiście na myśli spalanie w trasie.

Ja mam u siebie średnie spalanie z ostatnich 2000 km 17.1 l/100km

z czego 700 to trasa (gdzie da się zejsc do 13 literków /100).

Reszta do gdańskie korki i krótkie trasy (sporo dała wymiana sond

lambda).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
...spalanie nie chce zejść mi poniżej 15l a spokojnie powinno zejść do 13-14

Masz oczywiście na myśli spalanie w trasie.

(sporo dała wymiana sond lambda).

 

Oczywiście że trase ponieważ tylko na trasie idzie obiektywnie ocenić spalanie, pomieście to może wyjść 16 lub 26 a to nie powie nam jaki jest stan silnika

 

A co psuje się w sondach lambda, jeśli prez 2 lata jezdziłem na najgorszej inst.LPG to czy moje sondy to przeżyły czy raczej nie, może idzie je jakoś przeczyścić??

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Sondy lambda lubią paść (szczególnie przy pracy na gazie II gen).

Częste zubożenie mieszanki powoduje zwiększenie temp.

spalin i często powoduje to "wykitowanie" sond.

 

Sprawdz czy nie masz błędów sond lambda.

Trzeba się podłączyć do kompa

(albo kupić interfejs za 80 zł + notebook).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Kurcze a mój znowu szwankuje :cry:

Od kilku miesięcy mulił mi na paliwie ale po kilku minutach jazdy mu przechodziło. Czasami nie mulił wogóle. Od kilku dni zaczął w czasie jazdy nie ważne czy zimny czy gorący chwilowo zamulać (w czasie jazdy nagle jakby połowa silnika pracowała) po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu przeważnie mu przechodziło aż do dziś. Dzisiaj do pracy przejechałem bez zarzutu ale wracając mulił przez całą drogę :?

Na LPG chodzi bez zarzutu :!:

Tak sobie głośno myślę może to jedna z pomp paliwa kończy żywot co o tym sądzicie :?:

Opublikowano

Tak sobie głośno myślę może to jedna z pomp paliwa kończy żywot co o tym sądzicie :?:

 

Zakłądając, że jest problem z ukł. paliwowym to może być jeszcze:

 

1. regulator ciśnienia paliwa (nie trzyma ciśnionka i jest kiszka)

2. zapchany filtr paliwa (są 2 sztuki, po 1 na stronę)

3. padają wtryski

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Wczoraj byłem w serwisie i wyszło na kompie, że lewa Lambda padła :?

Najgorsze, że wymieniałem 2 misiące temu ale zauważyłem, że przy montażu mechanik upuścił jedną na beton i myślę, że to jej pomogło :evil: i nawet nie pasuje mi go opierd.... bo to znajomy.

 

Dodatkowo przy sprawdzaniu wyszło, że kiedy na luzie auto przegazuje się tak około 5000 obr/min to skrzynia przełącza się w tryb awaryjny.

Na kompie wyszło "brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów"

Przy normalnej eksploatacji skrzynia chodzi bez uwag.

Opublikowano

Ach te nasze beemki 7 problemów wiecznie z nimi

Chyba taki ich urok

Jest w nich chyba 7 razy więcej części które mogą się popsuć niż w każdych innych autach a czas robi swoje

 

Ja bym na przepływke postawił

Moja nawet bez przepływomierzy na LPG jezdziła normalnie(taka ciekawostka)

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
bo na swoje szczescie nie masz ''królewskiego'' silnika

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Witam panowie po waszych poradach odwazylem sie wymienic uszczelniacze i zrobic uszczelnienie silnika w mojej BECI rozebralem juz silniczek i jestem w trakcie wymiany wymienilaem juz pierwsze dwa uszczelniacze na jednym z cylindrow i zobaczymy co bedzie dalej ale po poczytaniu waszych rozmow i fotkach jak to sie robi nie wiem dlaczego ale uszczelniacze ktore kupilem w inter crsie weszly mi na zawory dosc gladko bez tej teflonowej rurki i zakladalem je reka do czego ten czlowiek uzywal tej metalowej rurki bo ja wlozylem uszczelniaczi dalej sie go wcisnac nie da bynajmniej reka czy nalezy go wbic czy sam sie wcisnie pod wplywem scisniecia zaworu ponownie sprezyna bo reka zapiera sie na tej jakby prowadnicy zaworu i na oko to juz glebiej nie wejdzie czy przypadkiem czegos nie robie zle albo czegos nie uszkodze pozatym cozrobic jak moj silnik chodzil bardzo nie rowno a po zmierzeniu cisnienia na zegarze pokazuje wartosci miedzy 12 a 13 na jednym 14 barow atmosfer poprostu zebym nie dorobil P >>> uszu Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
...weszly mi na zawory dosc gladko bez tej teflonowej rurki i zakladalem je reka...

 

no to musisz jeszcze raz je wymienić... zakładając uszczelniacz,

przez rowki zamka trzonka zaworowego, rozwalasz uszczelniacz...

nie będzie dobrze zbierał oleju (do tego jest ta teflonowa rurka).

Ta część oczywiście wykonywana jest rączkami, lekko idzie.

 

Rurką "dobija" się uszczelniacz do gniazda uszczelniacza. Ręką tylko

lekko dociśniesz, rurką musisz go wbić do momentu usłyszenia

metalicznego dźwięku (oznacza to, że uszczelniacz doszedł do końca).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Potwierdzam

Uszczelniacze trzeba dobić metalową rurką do tego momentu do puki nie zaczną odbijać

Ja swoje smarowałem od sierodka smarem wtedy znacznie łatwiej się je wbijało

Niestety zakładałem je bez teflonowej rurki ponieważ nigdzie takowej nie umiałem dostać ale raczej ich nie poniszczyłem bo robiłem to bardzo delikatnie i na smarku hehe

Kup sobbie jeszcze kilka litrów benzyny i dokładnie umyj uszczelki od kolektorów, uważaj aby ci syfu do zaworów nie naleciało

 

Po całkowitym odkręceniu tych uszczelek poprzyglądaj się wlotom powinno być widać które wtryskiwacze np nie pracowały a które zalewały silnik bo napewno z tym też u ciebie jest problem

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.