Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zastanawiam sie nad kupnem gołej karoseri e34 i przełożeniu rzeczy ze swojej . Ponieważ kupiłem swoją jakieś 2 miesiące temu 520 24V Vanos 93 rok po pieniądzach od starszego właściciela . Autko zadbane można powiedzieć tylko stało przed blokiem 6 lat i niestety rdza zrobiła swoje do roboty są wszystkie drzwi od dołów , kompletne progi , tylne błotniki od dołu , + troche podłogi . To jest niby nic tylko że kolor ;/ Biały i nie wygląda on najlepiej jest bardzo zniszczony z malowaniem wyniesie mnie to drożej niż kompletna karoseria i przełożenie swoich rzeczy , chciałbym to zrobić ponieważ moja jest też dobrze wyposażona , kompletna elektryka , skórzana tapicerka w dobrym stanie klimatyzacja itp . Z tąd moje pytanie czy wie ktoś gdzie można zdobyć taką karoserie w dobrym stanie chodzi mi tutaj o to żeby nie było rdzy No i może ktos sie wypowie na ten temat czy wgl warto .
Opublikowano

Powiem Ci szczerze, ze ja mojego rupiecia wole reanimowac poki sie da. Po prostu jak cos zostalo tak wypuszczone z fabryki, tak powinno zostac - tak przynajmniej ja uwazam. Poza tym, przekladanie bebechow to ogrom roboty, niekoniecznie wartej zachodu. U mnie tez sytuacja nie wyglada za ciekawie z drzwiami - zezarte od dolu, przy wlewie paliwa tez sie jej puchnie. Ale nadal uwazam, ze warto naprawiac ile sie da. Zawsze to fajnie po vinie sprawdzic co tam siedzi od fabryki :)

Musisz tez zalozyc, ze nie wszystko bedzie sie dalo przelozyc - zwyczajnie to auto i blacha ma juz swoje lata. Graty lubia sie zapiec, o klimatyzacji slyszalem, ze przy przekladaniu/dokladaniu dzieja sie cuda. Oczywiscie z calego serca zycze Ci, zeby bylo wszystko ok, no ale wiadomo, jak to bywa w zyciu ;)

 

Z drugiej strony, jesli Twoja buda sypie sie juz niemilosiernie, to nie ma wyjscia. Co do koloru - moze proba mocnej polerki? Ale warto pojezdzic i popytac jakichs znajomych o lakiernikow, blacharzy. Wiadomo, ze za darmo tego nie zrobia, ale roznica potrafi byc w cenie kolosalna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem to kupno zdrowej budy.Jak ktoś ma bete nawet uszkodzoną ale ze zdrową budą to się niestety ceni.Wiem coś o tym bo sam szukam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
amon87 własnie posiedziałem wczoraj trochę we warsztacie pooglądałem to jeszcze raz dokładnie przemyślałem i w sumie to nie jest aż tak źle no . I postanowiłem porobić bo tak jak mówisz rozchodzi sie o drzwi , wlew , troszkę błotniki z tyłu od dołu no i progi ale nie jest to jeszcze tragedia i tak przemyślałem to posiedzę koło niej i zrobię ją . Mam ją 2 miesiące ale już mam sentyment do tego samochodu i nie chce innego . Tak więc jak będę robił to zrobię zdjęcia przed i po no i ocenicie efekty :) W przyszłym tygodniu będę się za to brał . :) Słuchaj a powiedz mi bo ty masz 2,5 widzę ale nie róznią sie zbytnio . Chodzi mi o odpalanie na benzynie . Raz jest sytuacja że podchodzę i pali od tkz strzała a są sytuacje że po prostu nawet na gorącym silniku trzeba zrobić te pare obrotów silnikiem . Nie wiem czy to jest normalne ponieważ nie mam porównania nikt na okolice takiej nie ma no i dlatego pytam bo zastanawiam sie czy ciśnienie pompa daje ok zawsze czy wtryski też nie są po przypiekane . Nie wiem . Miałem ostatnio sytuacje że nie trzymała obr na zimnym ale okazało się że na krokowym nie było napięcia no i z tym sie uporałem . Ale to odpalanie mnie jeszcze gnębi . Czasami lepiej na gazie odpala niż na benzynie .
Opublikowano

Progi zawsze możesz wspawać nowe.

 

Co do odpalania, to możliwe, że pompa siada.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Pompa wymieniona 2 tyg temu na nową oryginalną BMW ponieważ był włożony jakiś zamiennik który wytrzymał tysiąc kilometrów z tego co mówił poprzedni właściciel więc pompa odpada . A co do progów wiem już mam załatwione drugie wytnę moje pognite i wspawam całość nowych .
Opublikowano
Takie odpalanie może być spowodowane pękniętą uszczelką pod głowicą. Woda zbiera się w cylindrach i może kiepsko palić.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę pojechałeś z tą uszczelką :D .Ja bym sprawdził czujnik wału wałka,czujniki temperatury.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam zastanawiam sie nad kupnem gołej karoseri e34 i przełożeniu rzeczy ze swojej . Ponieważ kupiłem swoją jakieś 2 miesiące temu 520 24V Vanos 93 rok po pieniądzach od starszego właściciela . Autko zadbane można powiedzieć tylko stało przed blokiem 6 lat i niestety rdza zrobiła swoje do roboty są wszystkie drzwi od dołów , kompletne progi , tylne błotniki od dołu , + troche podłogi . To jest niby nic tylko że kolor ;/ Biały i nie wygląda on najlepiej jest bardzo zniszczony z malowaniem wyniesie mnie to drożej niż kompletna karoseria i przełożenie swoich rzeczy , chciałbym to zrobić ponieważ moja jest też dobrze wyposażona , kompletna elektryka , skórzana tapicerka w dobrym stanie klimatyzacja itp . Z tąd moje pytanie czy wie ktoś gdzie można zdobyć taką karoserie w dobrym stanie chodzi mi tutaj o to żeby nie było rdzy No i może ktos sie wypowie na ten temat czy wgl warto .

Pomysl bez sensu i nie wart roboty. Zacznijmy od tego czy widziales kiedys zdrowa bude E34? Zdrowe to sa takie, ktore dopiero co byly remontowane.

Opublikowano
Trochę pojechałeś z tą uszczelką :D .Ja bym sprawdził czujnik wału wałka,czujniki temperatury.

 

Pisał, że czujniki podmieniane. Widziałem silniki, w których woda ciekła do cylindrów i przy odpalaniu trzeba było dość sporo kręcić i odpalał tak jakby każdy cylinder osobno po jakimś czasie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Boston0006 ... to jest coś w tym stylu właśnie tak jak by odpalał każdy tłok po kolei czasami nawet przestane kręcić a ona po chwili jak by sama ożyła i złapie obroty bo te 2/3 cylindry wcześniej załapały . Z tym że uszczelka i płyn w tłokach odpadają ponieważ nie ubywa ani kropli płynu i spaliny są idealne
Opublikowano

U mnie jest podobnie z odpalaniem. Wymieniłem pompę paliwa, palec, kopulke, kable, wyregulowane zawory, podcisnieniowka, czujnik temperatury do komputera i dalej to samo. Pozostały wtryski albo lewe powietrze. Jakby nie patrzeć, wtryski mają ponad 20 lat ;) przynajmniej w moim przypadku. Dodatkowo, ja nie mam gazu. Uznaje to za 'ten silnik tak ma'. Rekompensuje mi to dźwiękiem :)

Co do blacharki, u mnie niemal identycznie. Ale wszystko powoli. Cała wiosna i lato jest na to :)

Opublikowano
amoon ja też powoli odpuszczam jak pali tak pali ale jak już zapali to na prawde wynagradza to i też za blache sie biore tylko czekam na ciepłe dni właśnie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy okazji zapytam ile w waszych stronach biorą od wymiany progów bo mnie krzyknęli na gotowo z progami 800 zeta :? .
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Troche duzo. Ale pamietaj o jednej swietej zasadzie. Zapytaj o opinie, pozniej patrz na pieniadze. Jesli wiesz, ze robia dobrze, rzetelnie - mysle, ze warto zainwestowac, jak nie chcesz sie obudzic z progiem w nocniku za jakis czas ;) Ale tez nie ma co popadac w skrajnosci. Popatrz po warsztatach, popytaj znajomych. Ja na szczescie nie mialem tego nieszczescia zmieniac progow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opinie mają dobre tylko pewnie dojdzie coś tam międzyczasie i będzie 1000.Zastanawiam się na kupnem migomatu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wiesz co nie wiem nawet ile bo jak robie to sam . Mojej furki nikt inny nie tyka . Jestem mechanikiem z ojcem od małego uczyłem sie tylko tego i znam dobrych mechaników i tych których wstydze sie znać dlatego boje sie oddawać auto komuś do roboty nawet jak mam szukać usterki , czy się pomęczyć wole sam .
Opublikowano
Popieram pomysł z migiem . Zrobisz nim wszystko i nie raz ci sie przyda a jak zrobisz sam to wiesz ze zrobiłeś dobrze , powoli , zabezpieczysz itp
Opublikowano

Mig dobry pomysl, ale zeby chlopak sobie bidy tylko nie zrobil. Nie mam zamiaru nikogo obrazac, tylko mowie, ze nie kazdy ma zdolnosci. Ja mam srednie ;)

 

Co do roboty samemu, cholernie chcialbym miec czas na to, zeby zrobic cos samemu przy mojej E34. I oczywiscie wiedze + umiejetnosci do tego.

Opublikowano
Zawsze moze poćwiczyć na czymś :D Jakieś stojaki czy coś i zobaczy jak mu idzie :) No tak czas to podstawa . Eee tam wiedza zawsze sie jakaś znajdzie jak coś to pisz na pw z problemami co bd mógł to pomoge a jeszcze nie mieszkamy od siebie daleko z tego co widze to można sie jakos zgadać kiedyś na jakiś wypad , piwko wypić , pogadać :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spawam zwykłą spawarką więc raczej z migomatem dam radę :D ,martwił bym się raczej o kase na niego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
No jak masz dać 1000 za progi to ja za 1300 kupiłem już na prawde dobrego miga 320 A i już 3 rok jest bez awaryjny .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz mi wysłać jakiś link na Twój mig,bo ja niestety w tym nie siedzę i nie mam pojęcia co kupić,i czym się kierować przy wyborze.Czytałem ze te siłowe mają stabilniejszy prąd i ogólnie są lepsze,niestety na dzień dzisiejszy dysponuję tylko 220 :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Przy okazji zapytam ile w waszych stronach biorą od wymiany progów bo mnie krzyknęli na gotowo z progami 800 zeta :? .

 

Za niewiele wiecej stoi u mnie pod blokiem cala 524TD do sprzedania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.