Skocz do zawartości

Wiśnia - 320i Coupe - Tieu


Tieu

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy jaki gwint. Ja mam Ta śmietnix i przód jest fajnie twardy, za to tył okropnie miękki. Ja jestem zwolennikiem maksymalnej gleby jaką się da, dlatego przód mam tak ustawiony, że przy podjazdach podczas skrętu ociera mi koło o błotnik. Trzeba uważać ogólnie na dziury, progi robić bokiem i w ogóle. Za to auto się super trzyma drogi no i plastiki zaczynają trzeszczeć :)

 

 

Przejechałbyś się pare razy na takim wnętrzu byś co innego mówił. Skóry pełnej nie chcę, powodzenia latem i zimą. Pomysł na wnętrze mam, ale będzie mnie on sporo kosztował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie miałem beemke z identycznym wnetrzem dlatego sie wypowidziałem.

Dla mnie osobiście się to nie podobało.

A co do skór... jak jest klima to jaki problem? A zimą grzejesz tylek i tyle.

W dodatku nie trzeba skóry prać tylko raz na jakis czas prysnąć jakimś preparatem i przetrzeć.

A jak nie skóry to ładne pół skórki? albo moze alcantara;)

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Za co ja nie mogę stracić dowodu w tym aucie? Ostatnio za felgi straciłem :P

 

Seria totalna w tym aucie nigdy nie zagości. Ma być naciąg, przeciąg, gleba i ogień :D!

 

Kasa mnie ogranicza strasznie, zachciało się komputera nowego :/ Ale od stycznia myślę ruszę z grubej rury. A jak już przy rurach jesteśmy, to po wycięciu strumienicy i wstawieniu rurki, dźwięk auta polepszy się czy pogorszy? Nie chodzi o głośność, tylko samo odczucie :)

 

 

Odnośnie dzisiaj: Troszkę walczyłem ze spasami, ale w tym sezonie nic nie ugram.

http://i.imgur.com/pyXtO07l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już przy rurach jesteśmy, to po wycięciu strumienicy i wstawieniu rurki, dźwięk auta polepszy się czy pogorszy? Nie chodzi o głośność, tylko samo odczucie :)

Będzie ryczała na przelocie jak głupia, w dodatku pewnie straci na mocy i będzie męcząca dla ucha.

 

Spasy spasami.

Jak bieżnik opony nie wystaje za nadkole to nikt Ci dowodu nie może zabrać.

Na Twoim miejscu teraz wziałbym sie za blacharke.. bo na poprzednich zjeciach z daleka nie kuło w oczy.

Jednak na tym ostatnim widać w jakim stanie są tylne nadkola. Komuś nie poszły zaprawki.

Z mojego punktu widzenia: Podstawa to Silnik i Blacha. Wnetrze mozna zawsze przełożyć z innej i bedzie tez dobrze.

A gwinty, koła i inne tuningi na ostatnia chwile.

PS za zenony też niby dowód zabierają... latam na zenonach juz jakis rok i dalej dowód mnie nie ospuścił, dodam ze ze strażą graniczną tez mam kontakt co najmniej raz w tygodniu i też nawet słowem się nie odezwą.

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam robiem te nadkole, jest to prowizorka zrobiona, żeby nie rdzewiało.

W niemczech tak jest, w Polsce nie może wystawać koło - opona + felga.

Chcę wyciągnąć błotniki lekko, żeby upchać szersze koła i posadzić auto niżej :). Blacharka to plan na wiosnę, może tym razem się uda - tak wraz ze zmianą koloru budy :).

 

 

Każdy ma swoje piorytety. Ja swój budżet rozplanowałem - Jazda na gwińcie i szerokim kole sprawia dużo frajdy mi. Blacharka będzie robiona w następnej kolejności, a na końcu silnik - chociaż ten jest w dobrej kondycji i idzie jak zdrowe 2.0. Silnik oczywiście swap. Na co? Jak się uda to może upcham 3.0 z e46.

 

@Cichy525

 

Zwłaszcza, że auto robione będzie w totalnym german stylu, a jakieś bmw z syndykatu jest "calibrą"? Dla mnie seria niczym się nie wyróżnia. Ot zwykłe e36...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Już dziś ludzie nie chcą kupować takich aut,a ładna seria z R6 jest już teraz warta niemałe pieniądze.

Ale to tylko moje zdanie i je wyraziłem.Każdy robi tak jak uważa i to co chce.

Każde auto z przeróbkami jest dla mnie nic nie warte.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma prawo do własnego zdania.

 

Jednak dla mnie jazda na zwykłym zawieszeniu to pomyłka, od kiedy przesiadłem się nawet na tani gwint. Każdy kumpel podziwia mnie, że potrafię tym jeździć, bo zęby idzie sobie wybić. Ja to uwielbiam.

Koła pochowane w nadkolach, z baloniastymi oponami i szparą między oponą a błotnikiem tak dużą, że ciężarówka za wróci mi się w ogóle nie widzi.

 

To się kocha, albo nienawidzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trzeci samochód w rodzinie, który ma zawieszenie na wysokości pionowo postawionej paczce zapałek i jazda tym to istna masakra, przy polskich progach spowalniajacych hacze o 3/4 nich juz podwozie jest nieźle przez nie poobijane no i trzeba uważać przy parkowaniu żeby zderzaka nie urwac, jazda po dziurach tez jest katorga dla mnie, bardzo cenilem sobie kiedyś w124 za tłumienie naszych dróg, w BMW na serii jest z tym akceptywalnie natomiast gwint jest dla najwytrwalszych albo mieszkających gdzie nie ma progow kraweznikow i dziur w drogach :-D

 

Pozdrawiam :-)

Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Na oku nowa rolka. Już kasę odkładam. Także w męskich szerokościach.

Z autem chyba się nic nie dzieje takiego, poza tym, że urwałem półośkę.

Wpadły końcówki drążków kierowniczych, łożyska, półoś i zestaw naprawczy zacisków (uwaga po 2 latach przestały mi heble piszczeć:D) - używana, ale nowe gumy no i zrobiłem zbieżność.

 

 

W dodatku będę starał się o odszkodowanie z PZU, więc jeśli dostanę to w końcu postanowiłem sobie, że zrobię tę blachę :) Myślałem także o zmianie koloru auta na Brillant Rot albo Schwarz II, ale sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Może zdjęć nie mam, ale zalałem auto niedawno olejem Valvoline Max Life 10w40. Polecam. Bardzo ładnie silnik chodzi! Jestem zadowolony w 100%

 

W dodatku przy 140km/h otworzyła mi się maska. Wleciała nowa szyba i udało się dorwać prostą maskę w kolorze. Jestem na etapie odkładania pieniędzy na lakier + m-pakiet.

Kolor jaki wpadnie to prawdopodobnie Imola Red :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza, że auto robione będzie w totalnym german stylu, a jakieś bmw z syndykatu jest "calibrą"? Dla mnie seria niczym się nie wyróżnia. Ot zwykłe e36...

... nie ma jak dżermanstajla...każdy ma swoje priorytety , na szczęście dłużej jeżdżą zadbane cywile na które miło popatrzeć i oby jak najwięcej takich.

iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dach-maska nie zawinęła się na nim?

 

Zawinęła. Szyber do wymiany. Tylko on ucierpiał no i znaczek. Znaczek wpadł Nowy, a szyberdach pofalowany jak polskie drogi - zamówiłem, zapłaciłem - koleś nie wysłał. Telefony nic nie dały i sobie temat odpuściłem jak na razie.

 

Zwłaszcza, że auto robione będzie w totalnym german stylu, a jakieś bmw z syndykatu jest "calibrą"? Dla mnie seria niczym się nie wyróżnia. Ot zwykłe e36...

... nie ma jak dżermanstajla...każdy ma swoje priorytety , na szczęście dłużej jeżdżą zadbane cywile na które miło popatrzeć i oby jak najwięcej takich.

 

Czemu niby auta poobniżane, z szerokim kołem jeżdżą krócej? Bo niby o takie się nie dba? Zdziwiłbyś się, a nagonka na auta obniżane na tym forum jest śmieszna, zamiast się jakoś jednoczyć to dzielicie na pół. Brawa dla administracji.

 

Wolę popatrzeć na takie auto:

http://stancewords.stanceworks.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/08/yoshioka-e36-players-rotiform-sjc.jpg

 

Niż kompletną serię, która niczym się nie rzuca w oczy:

 

BMW_M3_E36_berline.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje za wytrwałość i dążenie do celu, mnie jednak nie przekonasz do twojej wizji tak samo jak ja ciebie do mojej, to proste. Dla jednych palenie gumy to sztuka dla drugich niczym nie zmącona piękna linia nadwozia. Zawsze jest tak i nie.
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód na zdjęciu z listopada 2014 roku wygląda obrzydliwie, brudne wnętrze, wyrwana klamka drzwiczek kierowcy, jakieś blachowkrety w schowku... Lakier aż powoduje odruch wymiotny, ale co z tego, bo fela i gleba jest! :nienie:

 

Szkoda tego E36. Co do niskich zawieszeń, już oryginalne zawieszenie w trójce na długiej trasie to jest katorga, takie twarde. Do tego E36 na mocnej glebie wygląda jak rozdepnięte. Po co chcesz swapować do oryginalnego 320i motor B25? Coraz mniej jest oryginalnych 320i Coupe (wszystko wsioki zaciorali), a szczepanów bardzo, bardzo dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.