Skocz do zawartości

Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)


Rekomendowane odpowiedzi

Za 8 w Gliwicach montują zwykły air ale zwykła poducha w stosunku do airrex ma się nijak.. I nie nadaje się do szybkiej jazdy.. Jest jeszcze połączenie gwintu z poducha czyli można się podliftowac przed leżącym policjantem.. A normalnie jeździ się bez powietrza. Zwykły air do takiej mocy bym skreslil na starcie

O to chodzi że zbyt duże ryzyko by kombinować z tanimi elementami, myślałem też o zastąpieniu sprężyny w zawieszeniu gwintowanym poduszką pneumatyczną ale pomimo tego trzeba stworzyć instalację do pompowania tych poduszek, najlepiej jakby ktoś napisał kto już coś takiego posiada i użytkuje jakiś czas.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pneumatyka kompletnie nie pasuje do idei Twojego samochodu... ;)

Dlaczego tak myślisz?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pneumatyka kompletnie nie pasuje do idei Twojego samochodu... ;)

Dlaczego tak myślisz?

Bo to BMW Performance, a pneumatyka kojarzy mi się z hamerykańskim bujańcem....ale to tylko moje odczucia, nigdy nie jeździłem na "airrexie" i może dlatego nie mogę się przekonać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pneumatyka kompletnie nie pasuje do idei Twojego samochodu... ;)

Dlaczego tak myślisz?

Bo to BMW Performance, a pneumatyka kojarzy mi się z hamerykańskim bujańcem....ale to tylko moje odczucia, nigdy nie jeździłem na "airrexie" i może dlatego nie mogę się przekonać ;)

No można tak powiedzieć że pneumatyka kojarzy się z bujańcem ale jest to po części praktyczne, bo jak chcesz miec nisko to masz nisko a jak chcesz wysoko to masz wysoko i to bez problemu, wystarczy nacisnąć guzik :D :wink:

Jak tam po kolacji :?: Bo ja jestem pełny jak zbiornik paliwa w aucie :lol: :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:

Pewnie jak bym się przejechał na takim zawiasie to gadałbym inaczej :mrgreen:

A po kolekcji jestem dokładnie w takim samym stanie jak Ty hehe ;)

Ja też nie miałem okazji się przejechać autem na takim zawiasie, dlatego też nie mam porównania :?

Czyli nie jestem sam :mrgreen:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Pneumatyka kompletnie nie pasuje do idei Twojego samochodu... ;)

Dlaczego tak myślisz?

Bo to BMW Performance, a pneumatyka kojarzy mi się z hamerykańskim bujańcem....ale to tylko moje odczucia, nigdy nie jeździłem na "airrexie" i może dlatego nie mogę się przekonać ;)

 

Uprzedziłeś mnie Vale. Takie samo mam odczucie. IMO idea BMW Performance to auto na co dzień, którym w każdej chwili możesz wyskoczyć np. na trackday. Airride kojarzy mi się ze stance i innym g.o.wnem któro okalecza samochód w taki sposób że nie nadaje się on już do niczego oprócz zdjęć i filmików na YT zmiksowanych z dubstepowymi piosenkami.. To podnoszenie wcale mnie nie rusza bo i tak wiem że nawet jak podniesiesz auto to nie będziesz nim jeździł komfortowo po dziurach ani wdrapywał się na krawężniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że jednak, chyba pozostanę przy wyborze zawieszenia gwintowanego :)

Mam pewnego faworyta a jest nim zawieszenie Bilstein, teraz pytanie bo jest Bilstein B14 które nie posiada regulacji tłumienia i B16 które posiada 10 ustawień tłumienia amortyzatora i tak B14 można wyrwać za 900 euro a za B16 trzeba zapłacić 1700 euro, czy jest sens wydawać prawie 800 euro więcej za regulację tłumienia czy nie warto?

Kolega Damplbe21 ma zawieszenie B16 i dlatego prosiłbym o opinię na temat tego zawieszenia które posiada, może jest ktoś kto ma B14 i się wypowie na temat tego zwieszenia. :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już B16 to mam nadzieje, że z ridecontrol.

Tomku, ridecontrol to znowu ponad dwa tysiące więcej a co zyskujemy, tylko tyle że masz do dyspozycji zmianę zawieszenia na twardy i miękki :? W B16PSS10 możesz sobie ręcznie w zakresie 10 ustawień indywidualnie dostosować tłumienie amortyzatorów, tyle że trzeba to zrobić ręcznie :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzedziłeś mnie Vale. Takie samo mam odczucie. IMO idea BMW Performance to auto na co dzień, którym w każdej chwili możesz wyskoczyć np. na trackday. Airride kojarzy mi się ze stance i innym g.o.wnem któro okalecza samochód w taki sposób że nie nadaje się on już do niczego oprócz zdjęć i filmików na YT zmiksowanych z dubstepowymi piosenkami.. To podnoszenie wcale mnie nie rusza bo i tak wiem że nawet jak podniesiesz auto to nie będziesz nim jeździł komfortowo po dziurach ani wdrapywał się na krawężniki.

 

 

Jestem tego samego zdania, gwint to gwint :D Air jest dobry do lansu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O to własnie chodzi ... gwint ustawisz raz i będziesz tak jeździł cały czas, a drugi raz MOŻE zechce Ci się ustawić inaczej na jakiś wyjazd na zlot/track day. A za te "dwa tysiące" masz możliwość regulacji tłumienia w każdej sytuacji. Czytaj pod domem miękko, na autostradzie twardo za dotknięciem przycisku. Dla mnie to super sprawa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Jestem tego samego zdania, gwint to gwint :D Air jest dobry do lansu

Jednak mnie przekonaliście i jednak będzie gwint :D :P

O to własnie chodzi ... gwint ustawisz raz i będziesz tak jeździł cały czas, a drugi raz MOŻE zechce Ci się ustawić inaczej na jakiś wyjazd na zlot/track day. A za te "dwa tysiące" masz możliwość regulacji tłumienia w każdej sytuacji. Czytaj pod domem miękko, na autostradzie twardo za dotknięciem przycisku. Dla mnie to super sprawa.

Właśnie że nie Tomku ten Bilstein B16 PSS10 ma 10 ustawień twardości tłumienia amortyzatora, także możesz go ustawić jak chcesz, natomiast control ride ma tylko dwa rodzaje ustawień tzn. twardo lub miękko, moim zdaniem raz że więcej roboty z montażem bo trzeba ciągnąć instalację itp. dwa cena 2 tysiące wyższa, dla mnie lepiej jak sam sobie ustawię twardość tzn. mam szersze zakres regulacji aniżeli przyciskiem dwa rodzaje :) :P

Pytanie, które mnie najbardziej nurtuje to, czy warto dopłacać trzy tysiące do B16 z regulacją czy kupić B14 która niczym się nie różni od B16 tylko tym że nie ma regulacji siły tłumienia, w tym się zastanawiam :? :?:

Jakiś tydzień temu dzwoniłem do firmy która jest przedstawicielem Bilsteina na Polskę i zajmują się montażem zawieszenia bilstein i szef tej firmy oświadczył mi że nie sprzedaje B16, sprzedaje i montuje wszystkie modele oprócz B16 twierdząc że B16 jest zbyt delikatna na nasze drogi i miał z tym zawieszeniem ciągłe problemy. Oświadczył że B14 jest wystarczającym zawieszeniem i wytrzymałym na nasze piękne polskie drogi, dlatego się waham co do wyboru, może ktoś ma B14 i napisze opinię na temat tego zawieszenia :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem u siebie w E90 KW V3 i jakbym mial jeszcze raz zakladac zawieszenie gwintowane to tylko KW. Auto lezalo na ziemi, a zawias tak pracowal, ze zadnej przycierki kola o nadkole nie bylo, nie mowiac o tym jak swietnie wybieralo nierownosci, mimo ze ustawione bylo na bardzo twarde. W E46 mialem gwint Bilsteina i nigdy wiecej..mega beton, totalnie nie do auta na codzien.
Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem u siebie w E90 KW V3 i jakbym mial jeszcze raz zakladac zawieszenie gwintowane to tylko KW. Auto lezalo na ziemi, a zawias tak pracowal, ze zadnej przycierki kola o nadkole nie bylo, nie mowiac o tym jak swietnie wybieralo nierownosci, mimo ze ustawione bylo na bardzo twarde. W E46 mialem gwint Bilsteina i nigdy wiecej..mega beton, totalnie nie do auta na codzien.

 

Też jestem za KW :cool2:

 

Mariusz coś nie odpisuje.........

 

 

Pewnie już w drodze do Niemiec po zawiechę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem u siebie w E90 KW V3 i jakbym mial jeszcze raz zakladac zawieszenie gwintowane to tylko KW. Auto lezalo na ziemi, a zawias tak pracowal, ze zadnej przycierki kola o nadkole nie bylo, nie mowiac o tym jak swietnie wybieralo nierownosci, mimo ze ustawione bylo na bardzo twarde. W E46 mialem gwint Bilsteina i nigdy wiecej..mega beton, totalnie nie do auta na codzien.

Dziękuję za sugestię :D

KW V3 również biorę pod uwagę, cena jest również podobna jak B16 a poza tym w KW można regulować siłę dobicia i odbicia :o

Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest możliwe w KW :o

Ja mialem u siebie w E90 KW V3 i jakbym mial jeszcze raz zakladac zawieszenie gwintowane to tylko KW. Auto lezalo na ziemi, a zawias tak pracowal, ze zadnej przycierki kola o nadkole nie bylo, nie mowiac o tym jak swietnie wybieralo nierownosci, mimo ze ustawione bylo na bardzo twarde. W E46 mialem gwint Bilsteina i nigdy wiecej..mega beton, totalnie nie do auta na codzien.

 

Też jestem za KW :cool2:

 

Mariusz coś nie odpisuje.........

 

 

 

Pewnie już w drodze do Niemiec po zawiechę :mrgreen:

Nie odpisuję bo wczoraj miałem pełne ręce roboty :P

Po zwiechę jak będzie taka potrzeba też pojadę :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej skłaniam się ku zakupowi zawieszenia Bilstein B16 bo dostałem dobrą ofertę na to zawieszenie :D

Napisałem jeszcze do firmy która sprzedaje KW v 3 z zapytaniem za ile mogą sprzedać to zawieszenie i jak cena będzie atrakcyjna to kupię KW :D

Natomiast trochę poczytałem recenzji na ten temat i Bilstein B16 to naprawdę wysoka półka porównywalna z KW :)

Bardzo ciężki wybór co wybrać :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak Mariusz już wiesz co kupisz ??

Tak, kolega damp21plbe odpisał mi na priv na nurtujące mnie pytania odnośnie zawieszenia B16 które ma u siebie zamontowane i również wahał się nad KW i B16 i zdecydował sie na B16 po przejechaniu 30 tysięcy kilometrów jak na razie bez najmniejszych problemów sprawuje się mu to zawieszenie, dlatego myślę że również postawię na Bilsteina B16 ale jeszcze jutro zadzwonię do przedstawicielstwa KW na Polskę z zapytaniem za ile mogę dostać KW v3 :)

Jeżeli różnica w cenie pomiędzy KW a B16 będzie minimalna to nadal będę miał wahania co wybrać :? :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem u siebie w e91 kw street comfort i mogę z czystym sumieniem polecić takie zawieszenie na PL drogi , na bbs ch w 19" świetnie sobie radziło. Co do b16 pss10 to jeśli bardzo nie spieszysz się z zakupem to dam znać jak się sprawuje bo na dniach montuję ( co prawda do e46 ale zawsze to jakiś punkt odniesienia bo też będzie użytkowane na nieerównych , polskich drogach)

 

a tak poza wszystkim to piękny touring :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem u siebie w e91 kw street comfort i mogę z czystym sumieniem polecić takie zawieszenie na PL drogi , na bbs ch w 19" świetnie sobie radziło. Co do b16 pss10 to jeśli bardzo nie spieszysz się z zakupem to dam znać jak się sprawuje bo na dniach montuję ( co prawda do e46 ale zawsze to jakiś punkt odniesienia bo też będzie użytkowane na nieerównych , polskich drogach)

 

a tak poza wszystkim to piękny touring :cool2:

Dziękuję :D

Mam pytanie do Ciebie, miałeś street comfort a jakie miałeś zawieszenie u Siebie fabryczne? Bo ja mam zawieszenie M-Pakiet i coraz bardziej jednak po opiniach wśród kolegów i w necie skłaniam się do KW że jednak lepsza jakość wykonania niż Bilstein, ja jeśli zakupię KW to jednak skłaniałbym się do Street Performance variant 3, ponieważ jest większa możliwość regulacji 16 stopniowa i jest możliwość regulacji dobicia i odbicia.

Możesz napisać jak długo używałeś KW Street Comfort i jaki przebieg mniej więcej zrobiłeś na tym zawiasie? Będę wdzięczny za odpowiedź.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :D

Mam pytanie do Ciebie, miałeś street comfort a jakie miałeś zawieszenie u Siebie fabryczne? Bo ja mam zawieszenie M-Pakiet i coraz bardziej jednak po opiniach wśród kolegów i w necie skłaniam się do KW że jednak lepsza jakość wykonania niż Bilstein, ja jeśli zakupię KW to jednak skłaniałbym się do Street Performance variant 3, ponieważ jest większa możliwość regulacji 16 stopniowa i jest możliwość regulacji dobicia i odbicia.

Możesz napisać jak długo używałeś KW Street Comfort i jaki przebieg mniej więcej zrobiłeś na tym zawiasie? Będę wdzięczny za odpowiedź.

street comfort kupiłem używany - zdjęty z auta które przyjechało ze Szwajcarii - więc zawieszenie już było po jakims tam przebiegu. Mimo to spisywało się rewelacyjnie , auto nie przechylało się nadmiernie, "wybierało" nierówności porównywalnie z m-pakietem a przy tym nie było efektu "ping-ponga" i "wybijania plomb w zębach" który zauważyłem na h&r monotube (2 dni miałem założone to zawieszenie) Na street comfort zrobiłem około 4 może 5 tyś km na 19" bbs ch - uważam ,że to idealny zawias na "codzień" :cool2:

Jeśli jednak używasz auta do jeżdżenia po torze, dużo się ścigasz to pewnie b16 będzie lepszym wyborem (min dlatego zdecydowałem się na tego bilsteina do obecnego e46)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, czy zamontowałeś już tego B16 do swojego auta?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nagrałem dwa filmiki z przyspieszenia mojego wozu :D Filmiki nie najlepszej jakości ale coś widać :mrgreen:

Pierwszy 100-200 KM/H

Drugi 100-250 KM/H

Niestety nie posiadam race logic ani nic co mogłoby zmierzyć czas ale poglądowo można to potraktować jak przyspiesza mój wózek, trzeba zrobić filmiki by porównać przyspieszenie bo w planach hybrydowe turbiny i można porównać czy warto było to robić.

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.