Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj udało mi się sprawdzić olej w dyfrze i niestety okazało się że są opiłki w oleju koloru srebrnego czyli to oznacza tylko jedno dyfer kończy swój żywot, takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem bo wiele osób mnie zapewniało że dyfer w BMW jest pancerny ale z tego co widać tak nie jest bo jednak nie wytrzymał mocy i niutonometrów silnika, dobrze że skrzynia i konwerter wytrzymały to obciążenie bo dyfer można kupić tanio ale ciekawe jak długo wytrzyma to wszystko :?

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

 

Auta są robione na 200 tys a potem niech się dzieje co chce ..pamiętasz napewno rozkminkr jak robilem u ciebie koło pasowe

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mariusz to normalna sprawa w BMW dyfer swoje posłużył i się skończył , kup taki jak miałeś (może u tych ludzi co zawieszenie ) i będzie git , potem poszukaj i kup jeszcze jeden na zapas , koszty max 1500,-zł i jesteś zabezpieczony na dłuższy czas :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
mariusz a takie cos??

http://allegro.pl/szpera-as25-lsd-bmw-3-e90-e91-e92-e93-335i-335d-i6068699916.html

 

tu masz link do tego jak to sobie ktos zrobił w garazu.. czego nie polecam

viewtopic.php?f=164&t=218512&start=45

ewentualnie wyslac to do pruszcz gdanskiego gosc jest bardzo polecany...

To ogłoszenie montażu szpery już jakiś czas temu oglądałem nawet dzwoniłem do nich i pytałem o szczegóły ale na dzień dzisiejszy ciężko z kasą, naprawiać nie chcę bo wolę zostawić ten uszkodzony dyfer a później wysłać na montaż szpery.

 

Mariusz , ja bym nie upatrywał przyczyny awarii mostu w dokoksowaniu programem. Zwiększenie parametrów jest zbyt małe i nie sądzę też abyś jeżdił non stop z gazem w podłodze. Przyczyna musi być inna . :?

Ja myślę że przyczyna to prawdopodobnie łożysko na wałku atakującym które miało luzy i przez co wyrobiło się uszczelnienie a dokoksowanie auta przyczyniło się do tego że łożysko wysiadło.

 

http://www.tomson.com.pl/product-699-Szpera-Quaife-QDF15N-do-BMW-E39-E46-E60-E90-E92.html

 

 

Dożywotnia gwarancja powinna załatwić sprawę ;)

Wydaje mi się, że da się znaleźć to poniżej 5k

Dziękuję za link :cool2: niestety na dzień dzisiejszy nie stać mnie na takie wydatki.

 

Tylko to nie ten element sie posypał ;) niby wie ze dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele ;) mariusz wspominał o wczesniejszym wycieku na wałku atakującym a to inne miejsce... mimo ze w tej samej obudowie... najprawdopodobniej posypały sie lozyska na wałku atakującym... bo tam obciazenia są najwieksze.

Tak jak Bartku piszesz łożysko na wałku atakującym jest najprawdopodobniej uszkodzone a o tym się przekonamy po jakimś czasie.

 

A to sorki - nie doczytałem uważnie. ;)

Zostaje poczytanie na forach czy są jakieś łożyska Heavy Duty do tego.

Zasugerowałem się Twoim postem ze szperą. Przypomniałem sobie, że widziałem szperę z dożywotnią gwarancją to wrzuciłem.

Swoją drogą ciekawe czy ktoś ma tą szperę którą Ty wrzuciłeś i jakie są wrażenia.

Rozmawiałem telefonicznie z gościem co montuje te szpery którego link wrzucił wcześniej Bartek i mówił mi że zamontował kilkanaście takich szper w BMW i jak na razie żadnych problemów on daje od siebie roczną gwarancję.

 

Z 40 tys przebiegiem i +25% mocy to niej olej ewidentnie.

 

JA bym do nowego ukladu zastosowal CASTROL SYNTRAX UNIVERSAL PLUS 75W-90 (przy seryjnym dyfru) + XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow. ja na tym jezdze i mosty sprawuja sie dobrze a mam zaraz 285 tys.

Też tak myślę Rivasi i zamierzam w następnym dyfrze zastosować się do twoich wskazówek :cool2: :wink:

 

Wczoraj udało mi się sprawdzić olej w dyfrze i niestety okazało się że są opiłki w oleju koloru srebrnego czyli to oznacza tylko jedno dyfer kończy swój żywot, takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem bo wiele osób mnie zapewniało że dyfer w BMW jest pancerny ale z tego co widać tak nie jest bo jednak nie wytrzymał mocy i niutonometrów silnika, dobrze że skrzynia i konwerter wytrzymały to obciążenie bo dyfer można kupić tanio ale ciekawe jak długo wytrzyma to wszystko :?

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

 

Auta są robione na 200 tys a potem niech się dzieje co chce ..pamiętasz napewno rozkminkr jak robilem u ciebie koło pasowe

Tak pamiętam Mariusz, pewne części są przewidziane na konkretny przebieg ale taki dyfer uważany za pancerny powinien wytrzymać zdecydowanie dłużej :duh:

 

Mariusz to normalna sprawa w BMW dyfer swoje posłużył i się skończył , kup taki jak miałeś (może u tych ludzi co zawieszenie ) i będzie git , potem poszukaj i kup jeszcze jeden na zapas , koszty max 1500,-zł i jesteś zabezpieczony na dłuższy czas :D

Tak właśnie mam zamiar zrobić nie kombinować z dyrem z M3 bo to faktycznie są zbyt duże różnice przełożeń, kupić dyfer a ten uszkodzony jak się trochę kaski uskłada wysłać do tej firmy co zaproponował Bartek i zrobić szperę i jak ten co kupię się rozleci to będę miał dyfer ze szperą :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Prawie taki sam zestaw opon (ja mam 18") i moja E90 otrzyma na letni setup.

Udało mi się kupić świeże bo przód 225 DOT 1116, a tył 255 DOT 0716.

Nigdzie nie znalazłem u jednego sprzedawcy całego kompletu i też zamawiałem jedne u innego i drugie u innego :?

Co najciekawsze że często w ogłoszeniach roczniki 2014 lub 2015r.

 

Jak tam boje z deską? obszyta już?

 

Także życzę ci przyczepności :wink:

Opublikowano

standard to 80 tys/2lata, to odpowiada na pytanie, teraz opinie ida od niewymieniac bo swiezy olej szkodzi do wymieniac jak padnie :)

 

najlepiej wymieniac w tym samym momencie olej w automacie, xdrive, dyfer i wspomaganiu i ma sie swiety spokoj na ok 100 tys

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dziękuję Sergiusz za oponki i już nie mogę się doczekać by je założyć, jeszcze raz dzięki :) :wink: :cool2:

 

Prawie taki sam zestaw opon (ja mam 18") i moja E90 otrzyma na letni setup.

Udało mi się kupić świeże bo przód 225 DOT 1116, a tył 255 DOT 0716.

Nigdzie nie znalazłem u jednego sprzedawcy całego kompletu i też zamawiałem jedne u innego i drugie u innego :?

Co najciekawsze że często w ogłoszeniach roczniki 2014 lub 2015r.

 

Jak tam boje z deską? obszyta już?

 

Także życzę ci przyczepności :wink:

Takie oponki miałem założone również na 18-calowych felgach i byłem bardzo zadowolony z tych opon a z opon które zakupiłem dwa lata temu jestem całkowicie rozczarowany ostatni raz dunlop sport maxx rt te opony to istne proszenie się o śmierć, jutro wrzucę zdjecia dlaczego tak sądzę bo podczas demontażu tłumika oraz osłon odkryłem coś co zaprło dech w piersi :shock: :duh:

Natomiast co do obszycia deski to już niedługo przedstawię efekt końcowy :) :wink:

 

Opony są załatwiane u jednego gościa ale tylnie niestety bedą produkowane dopiero w pierwszym tygodniu maja w Niemczech a u nas w sprzedaży tydzień póżniej :)

No i to mnie bardzo martwi :( A dlaczego o tym się dowiesz jutro.

 

Panowie a co ile wymieniać olej w dyfrze ?

 

Mam ok 180 kkm , od 60 w moich rękach i jeszcze nie wymieniałem. (330d+)

Radzę wymienić bo to już będzie syf.

 

standard to 80 tys/2lata, to odpowiada na pytanie, teraz opinie ida od niewymieniac bo swiezy olej szkodzi do wymieniac jak padnie :)

 

najlepiej wymieniac w tym samym momencie olej w automacie, xdrive, dyfer i wspomaganiu i ma sie swiety spokoj na ok 100 tys

Święta prawda i tego należy się trzymać :cool2: :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dziękuję Sergiusz za oponki i już nie mogę się doczekać by je założyć, jeszcze raz dzięki :) :wink: :cool2:

 

 

wczesniej jezdzilem na Contisport contact, teraz jestem na tych Eagle F1 i nie sa zle ale contisportcontact troche lepsze a szczegolnie mniej halasu ktory jest dla mnie wysoki z tymi kolami.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mariusz co zobaczyłeś przy demontażu tłumika hmm? Chodzi o tylnie opony? :(

Sergiusz oto co zobaczyłem co zaparło mi dech w piersi :shock:

 

http://images76.fotosik.pl/502/3d502dd203b27ce5.jpg

 

Opona ma dokładnie trzy lata a ja ją kupiłem dwa lata temu żeby tak wyglądała po dwóch latach eksplaatacji to masakra :duh: Przecież ja mogłem się przez takie coś zabić :duh: Dlatego nigdy więcej Dunlop Sport Maxx RT

Dzisiaj złożyłem reklamację na tą oponę bo Dunlop daje 5 lat gwarancji, zobaczymy czy uznają reklamację :?:

 

Natomiast dzisiaj byłem kupić używany dyfer i sprzedawca przez telefon mówił że dyfer jest w komplecie ze zmontowanym wałem napędowym po przyjeździe na miejsce okazało się że wał jest rozszczepiony w połowie :o

Pytanie brzmi czy ten wał można ponownie złączyć w obojętnie jakim miejscu?

Tak to wygląda:

 

http://images78.fotosik.pl/497/3b123de77aed7a88.jpg

Co myślicie o tym?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

To wola o pomstwe... beuuu az mnie ciarki przeszly. :(

To chyba ewidentna reklamacja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Miejmy nadzieję, że producent uzna reklamację i nie stwierdzi, że użytkowałeś opony niezgodnie z przeznaczeniem (czasami takie akcje mają miejsce).

A tak na poważnie dobrze, że to zauważyłeś w porę i nic się nie stało. Nie ma żartów, zwłaszcza że czasami prędkości są większe.

Opublikowano
Mariusz a jesteś pewien że to dyfer ci tak hałasował podczas jazdy? Może to ta rozerwana opona tak huczała. Ja bym na twoim miejscu wymienił opony najpierw i zobaczył czy dalej huczy
Opublikowano
Mariusz a jesteś pewien że to dyfer ci tak hałasował podczas jazdy? Może to ta rozerwana opona tak huczała. Ja bym na twoim miejscu wymienił opony najpierw i zobaczył czy dalej huczy

 

Kilka postów wcześniej pisał o tym że po rozebraniu okazało się że w oleju są srebrne opiłki metalu :(

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

http://images77.fotosik.pl/533/d53f6e911f48354dmed.jpg

Kurde ukradli kola :D

 

http://images75.fotosik.pl/533/d0d44a6a339926ea.jpg

Mariusz pilnuje pracownika czy dobrze wyważa :D

 

http://images78.fotosik.pl/533/80fc271b9cec7beb.jpg

Po montażu nowych oponek :) Mariusz sorry że moje auto brudne :D

 

http://images76.fotosik.pl/533/386b57e6317e975e.jpg

Zdjęcie na odjazd. Dzięki za odwiedziny :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.