Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie - dzisiaj moja sierotowata żona wjeżdżała BMW do garażu. Jako że mam wjazd trochę pod górkę, poza tym z dachu spadł snieg tworząc lekki garb, żona kilkukrtonie bujała samochodem boksując kołami, nie mogąc pokonac tego wzniesienia.

Po którymś razie - jak twierdzi zapaliła sie na zółto kontrolka silnika .

I teraz pytanie - czy jest to przypadek czy możliwe jest żeby po nieudolnym boksowaniu takowa kontrolka zapaliła się... :duh: :mad2:

Normalnie brak słów z tymi babami. Ja wyszedłem wjechac widząc jej wypociny i bez problemu, bez żadnego boksowania wjechałem do garazu--- ale to tak na marginesie..

 

Dodam że i"drive nie wykazuje żadnego błędu.

Opublikowano
Ja tam żonie Smarta kupiłem i po kłopotach z BMW :mrgreen: Tak poważnie, jak się zaświeciła to błędy są wpisane, niekoniecznie do zobaczenia w garażu czy na śliskim podjeździe. Pojedź do elektryka co ogarnia takie autka lub ASO tamodczytają i pomogą, a na końcu niech żonka przynajmniej pyszny obiadek ugotuje albo zafunduje.
Opublikowano
Nie dawaj żonie tego auta . Kup jej suzuki swift i będziesz miał spokój - tak na 8 marca :lol:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Właśnie jej powiedziałem że kupię jej np 106 za 1000 zł i niech sobie smiga....Wtedy o nic nie będę się martwił...

 

A tak wracając do tematu - kontrolka sama zgasła. Przejechałem się wczoraj na spokojnie, po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu kontrolka zgasła.

Tak z ciekawości w wolnej chwili podskoczę podłączę się gdzieś pod kompa sprawdzę co było powodem jej zapalenia.

Dzięki za rady - zwłaszcza te w sprawie zony... :cool2:

Pozdrawiam...

Opublikowano
swojego czasu w smarcie mialem podobna przypadlosc. nie moglem wyjechac z zaspy bo wlaczalo sie durne ESP. po dluzszym bujaniu komputer chyba zwariowal i odlaczyl ABS oraz ESP. zapalila sie kontrolka (nie wazne jaka), moglem rozbujac smarta i wyjechac ze sniegu :oops:
Opublikowano
jak ja mialem F2 to latałem nim w zime jak szalony :) silnik z tylu wiec lekko dociażony :) nie bylo problemów nigdy :) Trakcje udawalo odlaczyc sie na spinacz ;p

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano

Da się wyłączyć ale metodą hardcorową, robisz zwarcie w złączu obd na pinach 4 i 7, czasem zdechnie lub nie również ABS. Proces jak najbardziej odwracalny, trzeba wyjąc zworę i wyłączyć zapłon :twisted:

Ja jednak nie ryzykuję i latam jak fabryka dała. Jakoś nie podoba mi się pomysł robienia zwarcia w obd.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.