Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Zastanawiam się nad swoim sprzęgłem w E46 320d 98r M47 sedan. Sprzęgło chodzi dobrze, nie ślizga się i nie szarpie. Dwumasa też wygląda na sprawną. Jednak zastanawia mnie fakt łapania sprzęgła dopiero na samej końcówce pedału. Wciskam pedał do końca, a sprzęgło łapie na samej końcówce przy puszczaniu. Co może być przyczyną? Czy mam sprzęgło na lince i wystarczy ją podciągnąć? Czy hydraulicznie i pada mi sprzęgło? Poradzcie coś.. Edytowane przez Shaft28
Opublikowano

Hmmm, ja też mam na końcówce ale mam skrzynię póki co jak w M47 praktycznie.

Jechałem kolegi 2.0d M47N i jemu łapie niżej niż w połowie na nowym komplecie sprzęgła. Rok produkcji 2002r i skrzynia 5-biegowa.

 

Sam już nie wiem jak ma być.

Opublikowano
Sprzęgło ma samoregulator i zawsze powinno "łapać" identycznie nawet mocno zużyte. Można to poprawić...wyciągając skrzynię. Tylko po co?
Opublikowano

Jakub napisał:

Sprzęgło ma samoregulator i zawsze powinno "łapać" identycznie nawet mocno zużyte.

 

versus

 

 

User2046 napisał:

Sprzęgło bierze wyżej jak się kończy. Pomimo samoregulatora.

 

Więc jestem w kropce, sprzęgło działa mi dobrze, ale irytuje mnie to łapanie na końcu. Poprzednio miałem Mercedesa W202 C220D, tam sprzęgło to była bajka :roll:

Opublikowano

Kurde, ja tez nie wiem bo jezdzilem autem z nowym sprzeglem i roznica w braniu sprzegla byla ogromna a nie delikatna.

Ktos sie wypowie, kto wie NA PEWNO?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też to potwierdzam ,że tak ma być :evil: Miesiąc temu dałem auto do wymiany sprzęgła właśnie z powodu ,że wysoko łapało i w ogóle biegi wchodziły tak "twardo" zwłaszcza przy redukcji . Mechanik rozebrał wszystko i stwierdził że zarówno dwumasa jak i sprzęgło są w bardzo dobrym stanie i nie ma sensu ich wymieniać . wszystko poskładał do kupy i jeżdzę dalej , więc chyba w e46 tak ma być :cry:
Opublikowano

Ktos sie wypowie, kto wie NA PEWNO?

 

Podłącz pod komputer, on prawd Ci powie :wink: :twisted: :lol: :norty:

:norty:

 

Napisałem że bierze wyżej jak się kończy ale ogólnie w e46 sprzęgło bierze wysoko nawet jak jest prawie nowe. Koledzy mają rację. Proponuję nie przejmuj się tym w ogóle i ciesz się jazdą. Być może jeszcze wiele tysięcy km ma przed sobą. Będziesz wiedział że się kończy jak kiedyś zacznie się ślizgać. I nie stanie się to z tygodnia na tydzień tylko trwa to trochę czasu także :cool2:

Opublikowano
ja jedyne co odczułem to było po prostu bardziej miekkie sprzegło :D wciskało się lżej. Ale to jak z kazdą modyfikacją, poduszki silnika, chip, nowe sprzegło, brak dławika sprzęgła. Po 2 tygodniach nikt już tego nie czuje i tak :)
szukam
Opublikowano
ja jedyne co odczułem to było po prostu bardziej miekkie sprzegło :D wciskało się lżej. Ale to jak z kazdą modyfikacją, poduszki silnika, chip, nowe sprzegło, brak dławika sprzęgła. Po 2 tygodniach nikt już tego nie czuje i tak :)

:cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja mam takie jeszcze pytanie , czy przy ruszaniu z miejsca dodajecie zawsze gazu czy autko samo rusza??? Bo u mnie często próbuje gasnąć i wpada w takie drgania :roll:
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.