Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem, że w miejscu i do 40kmh kierownica chodzi lekko. Na trasie auto jest nie do opanowania. Kierownica chodzi ciężko i trudno jest jechać. Ręce bolą od jazdy i generalnie jest to bardzo niebezpieczne. Co poradzicie ? Zbieżność ok, ciśnienie w kołach ok, opony 205 zimowe. Czy może być coś z kasowaniem luzu ? Płyn od wspomagania ok, lecz nie wymieniłem jeszcze.

Dzięki

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
A pompą wspomagania sprawna? Mi wyglada na walniety pompę.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

a słyszałeś ostatnio charakterystyczne wycie spod maski?

kierownica w miejscu powinna chodzić jedną reką, jak mi padła pompa wspomagania to w miejscu trzeba było obu rąk używać zeby kręcić - pompa byla juz calkowicie zatarta i bez płynu.

jezeli zauwazyles tylko ze ciezej chodzi ale nie ma okrutnej tragedii, moze dolej tylko płynu

 

/a moze to kwestia aktywnego wspomagania, kierownica wtedy chodzi cięzej przy wiekszych predkosciach.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

U mnie chodzi chyba ok, nie jest bardzo lekko (mozna jedna reka choc nie jest to super wygodne ja w pandzie;). Cyztalem ze ten typ tak ma.

 

Natomiast interesuje mnie wycie, o ktorym wspomnial kolega pacyk. U mnie zaczyna wyc kiedy skrece kierownice do oporu (tylko wtedy). Czy to normalne?

Opublikowano

Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
W mojej E91 kierownica chodzi dość ciężko w porównaniu do np A6 którą miałem wcześniej ale na autostradzie jedzie normalnie więc chyba tak ma być. Stawiałbym na pompę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt w audi to wspomaganie jest przesadnie lekkie. W e46 wspomaganie mialem masakra. Trzeba bylo sie napocic zeby w miejscu pokrecic jedna reka. Pewnie pompa zdychala, chociaz nic nie bylo slychac. W e90 jestem zadowolony ale to przez aktywny uklad kierowniczy. Fajnie sie kieruje. Moze nie tak lekko jak w audi ale nie trzeba sie meczyc zeby pokrecic kiera. Ponoc bez aktywnego ukladu juz tak lekko nie chodzi kiera. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie mialem okazji prowadzic e90 bez tej opcji.

🙃🙃

Opublikowano
Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

nic nie powinno wyć :nienie: ...jak wyje to ma mało płynu i tyle, albo pompa już dogorywa

ale płyn nie ucieka sam z siebie - trzeba sprawdzić zawór ciśnienia na pompie czy pod oringiem nie spierdziela albo na maglu no i oczywiście profilatycznie przewody przelecieć. BMW ma wspomaganie jak w Żuku ;)..normalna pompa na pasku, a nie jakieś elektryczne bzdety to to jednym paluszkiem można kręcić i zabić sie jak ci kobita za kiere złapie przy 2 paczkach :wink:

Opublikowano
Do 40km/h kierownica chodzi super. Jak przekroczę ten pułap to ręce bolą. Wygląda to jak by wspomaganie się kompletnie wyłączało i na autostradzie gdy zrobię mały ruch kierownicą auto jedzie prosto, jak zrobię 1/4 obrotu to auto raptownie skręca ,a najgorsze jest to że trzeba walczyć z kierownicą. Pompa nie wyje, płyn w połowie. Na weekendzie zobaczę jak ona tam wygląda. Płyn kupiłem ten co pisze na zbiorniczku i zobaczę czy coś to ta. Co sądzicie o kasowaniu luzu, chodzi mi o tą śrubkę, no ale zobaczę na weekendzie kolumnę i napiszę.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Moze masz uklad zapowietrzony, może jakiś opór jest na maglownicy lub cos z silniczkiem wspomagania

Sprawdz jeszcze czy nie masz servotronic? :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

nic nie powinno wyć :nienie: ...jak wyje to ma mało płynu i tyle, albo pompa już dogorywa

ale płyn nie ucieka sam z siebie - trzeba sprawdzić zawór ciśnienia na pompie czy pod oringiem nie spierdziela albo na maglu no i oczywiście profilatycznie przewody przelecieć. BMW ma wspomaganie jak w Żuku ;)..normalna pompa na pasku, a nie jakieś elektryczne bzdety to to jednym paluszkiem można kręcić i zabić sie jak ci kobita za kiere złapie przy 2 paczkach :wink:

Od 2008r jest elektryczne progresywne wiec nie dziala za lekko przy wiekszych predkosciach

Krzysztof
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.