Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Jakiś czas temu padła mi dodatkowa pompka wody ( z zaworem) w układzie dogrzewania/chłodzenia silnika. Objawami było długie nagrzewanie silnika i brak wyraźnego strumienia w wężu przy tej pompce.

Wymieniłem ją na używaną. Jakiś czas latała ( ze 3 m-ce).

 

Teraz objawy takie same - pewnie znowu padła pompka. Czy wie ktoś czy da się to rozebrać, naprawić ten silniczek, może wymienić szczotki?

Może ktoś natknął się w necie na taką instrukcję naprawy?

Nie chciałbym w ciemno wymieniać na kolejną używaną pompkę a nowa to kosztuje coś chyba ponad 800 PLN.

Podaję nr części: 8369807

Opublikowano

Nie, nie koledzy. Chodzi o dodatkowa pompkę wody - nr 8369807.

Rozebrałem silniczek i widać, że zwyczajnie szczotki węglowe się skończyły. Spróbuje kupić takowe lub dorobić. A może Ktoś wie jaki oryginalnie miały rozmiar, symbol lub lepiej gdzie je kupić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.