Skocz do zawartości

rzadki3

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2002

Osiągnięcia rzadki3

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może być to wina czujnika poziomu cieczy. Jest on w zbiorniczku wyrównawczym - zamontowany od spodu zbiorniczka. Sprawdź podłączenie elektryczne, czy się nie wysunęło. Ewentualnie wymiana czujnika - ok. 60 PLN ori.
  2. Dzięki Kolego lucass2. To był trafny trop.
  3. Nie, nie koledzy. Chodzi o dodatkowa pompkę wody - nr 8369807. Rozebrałem silniczek i widać, że zwyczajnie szczotki węglowe się skończyły. Spróbuje kupić takowe lub dorobić. A może Ktoś wie jaki oryginalnie miały rozmiar, symbol lub lepiej gdzie je kupić?
  4. Witam. Jakiś czas temu padła mi dodatkowa pompka wody ( z zaworem) w układzie dogrzewania/chłodzenia silnika. Objawami było długie nagrzewanie silnika i brak wyraźnego strumienia w wężu przy tej pompce. Wymieniłem ją na używaną. Jakiś czas latała ( ze 3 m-ce). Teraz objawy takie same - pewnie znowu padła pompka. Czy wie ktoś czy da się to rozebrać, naprawić ten silniczek, może wymienić szczotki? Może ktoś natknął się w necie na taką instrukcję naprawy? Nie chciałbym w ciemno wymieniać na kolejną używaną pompkę a nowa to kosztuje coś chyba ponad 800 PLN. Podaję nr części: 8369807
  5. Jeszcze dopytanie. Czyli zastosować płukankę (LM -która najlepsza?) a potem np. BMW QUALITY LONGLIFE-04 5W-30? (kolegaberlin? z allegro?) A co ze szczelnością silnika po takiej zmianie - jest ryzyko? Jak duże? No i co ile wtedy wymieniać? Rok produkcji 05.2002r. Są na to konkretne wskazania producenta? Swoja drogą jak zrobiłem na tym oleju ponad 100.000km i silnik z turbo żyją to nie jest chyba tak źle.Wymiany robiłem co 12tyś. km. Pozdrawiam.
  6. Model: E46 Silnik: 320d M47tu (150km) Przebieg: 230 000 km Styl jazdy: zmienny od delikatnego do dynamicznego. Użytkowanie: głównie trasa (70%) Zużycie bieżące na l/1000km: 20 ml (właściwie nie dolewam) Instalacja LPG: nie DPF: nie Dotychczas: BMW High Power Special Oil 10W-40. (odkąd mam to auto. Przejechałem na tym oleju 100.000km) Rocznie około 25-30tyś Chciałbym pozostać przy oryginalnych olejach bmw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.