Skocz do zawartości

Bmw e36 problem z odkręceniem tylnych wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
próbować nabić jakąś ciasną nasadke .niech zgadne próbowałeś to odkręcać jakimś badziewnym kluczem z marketu?

Tak jak mówisz :) kluczem oczkowym .Mam klucze dobre ale są to nasadki i nie podchodzą za mało miejsca no i próbowałem tym oczkowym i tak jak widać .

Opublikowano
Nasadka + jakaś rurka metrowej długości żeby ruszyć resztę. Inaczej nie byłem w stanie nić ruszyć przy swoim wahaczu. Ta spiłuj pod mniejszą nasadkę.
Opublikowano

Tak się jeszcze zastanawiam ,co tu trzeba będzie wymienić.Na pewno półoś ,felga, dolny wahacz ten taki cienki bo jest pokrzywiony strasznie.Autem uderzyłem bokiem w krawężnik ,raczej dolną częścią koła.ale zastanawiam się czy ten odlewany duży wahacz który jest przykręcany do progu też trzeba będzie wymienić ? na oko nie widać że jest krzywy ,ale mam wątpliwości .

Co do półosi to skąd mam wiedzieć jaką kupić ? wiem że dyfer to mała głowa, auto z abs i asc ,widziałem różne wersje tych półoś i już głupi jestem jaką kupić.

Opublikowano
Młotek i przecinak zrobi z ciebie zawodnika :) powaznie mowie :cool2:
Opublikowano
takie śruby odkręca sie dobra 6 katna nasadka!!! lub dobrym i tez 6katnym kluczem oczkowym, troche wiecej pracy ale lepiej jest odrecic dyfer i wszystkie sruby masz jak na tacy, i do tego pneumatyk i po sprawie:) nie raz to robiłem :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Spoko dałem radę :) dzięki za dobre rady :) poprosiłem sąsiada z garażu i przyspawał mi nakrętkę i poszło :)

rozebrałem to wszystko ,wybiłem półoś itd .

Ale teraz mam problem z tuleją pod progiem ,wyjąłem ta tuleje i próbuje wprasować nową :)

wziąłem takim sposobem ,dwie duże podkładki i pręt gwintowany :) i pręt nie daje rady , urywa się :) nawet śruba niby hartowana też się urwała . połowę jakoś poszło.

No i się zastanawiam czy są jakieś śruby które takie obciążenie wytrzymają ? niby widziałem takie specjalne urządzenia do demontażu i montażu tulei, własnie podobnym sposobem gdzie opiera się to na śrubie czy tam pręcie gwintowanym .Skoro to sprzedają to chyba daje radę ? a u mnie wszystko się rozlatuje .

Macie jakiś patent na to ? są jeszcze jakieś mocniejsze śruby ?

myślałem o wymontowaniu wahacza ale nie wiem jak odpiąć linkę od ręcznego ,bo tylko to mnie dzieli od wzięcia tego wahacza do kogoś kto ma prasę, jak macie jakieś pomysły to prosił bym o pomoc :) pozdro :)

Opublikowano
Wszystko sciągnąłem ,szczęki też. Tylko jest tam linka przymocowana do jak by to powiedzieć rozpieraka .I tu właśnie nie wiem jak to wymontować,pewnie to jakaś drobnostka ale no akurat nie wiem jak to zrobić :)
Opublikowano
Dzięki , książkę mam :) z tuleją dałem sobie już radę :) kurcze okazało się że do nowej(używanej) półosi nie pasuje mi nakrętka ze starej :) tu potrzebna jest jakaś mniejsza :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.