Skocz do zawartości

BMW 520D 163ps 2005 Manual"Slabe przyspieszenie na starcie"


pawelbolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam od kilku dni BMW 520D 163ps 2005 rok manual i chcialbym sie dowiedziec ;

Czy jest to normalne ,ze na biegu jalowym wciskajac gaz do dechy osiagam tylko 4000 obrotow?

Czy jest to normalne ,ze ruszajac na swiatlach z poczatku nie mam szans z nikim a od 1800/2000 obrotow wciagam smarta i wciska w fotel?

Czy jest to normalne ,ze na wlaczanym DTC nie zapiszcza opony przy "gaz do dechy"? bo po przytrzymaniu DTC dluzsza chwilke mozna "palic gume"

 

Mam tez problemy z otwieraniem i zamykaniem auta pilot dziala tylko z odleglosci 1m ,ale to juz wyszukalem problem ze wzmacnieczem. Jakie koszty wymiany tego elementu obecnie?

Auto po drobnym uderzeniu w tyl ,juz zrobione lecz swieca sie poduchy i pasy.Wymienilem kabel pirotechniczny plus 3 napinacze bylem w serwisie ,probowali skasowac bledy ale ciagle wyskakiwaly .Stwierdzili ,ze uszkodzony "Airbag-Steuergerät" za sam element chca 300euro ;/ czy ten element jest naprawialny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam od kilku dni BMW 520D 163ps 2005 rok manual i chcialbym sie dowiedziec ;

Czy jest to normalne ,ze na biegu jalowym wciskajac gaz do dechy osiagam tylko 4000 obrotow?

Czy jest to normalne ,ze ruszajac na swiatlach z poczatku nie mam szans z nikim a od 1800/2000 obrotow wciagam smarta i wciska w fotel?

Czy jest to normalne ,ze na wlaczanym DTC nie zapiszcza opony przy "gaz do dechy"? bo po przytrzymaniu DTC dluzsza chwilke mozna "palic gume"

 

Mam tez problemy z otwieraniem i zamykaniem auta pilot dziala tylko z odleglosci 1m ,ale to juz wyszukalem problem ze wzmacnieczem. Jakie koszty wymiany tego elementu obecnie?

Auto po drobnym uderzeniu w tyl ,juz zrobione lecz swieca sie poduchy i pasy.Wymienilem kabel pirotechniczny plus 3 napinacze bylem w serwisie ,probowali skasowac bledy ale ciagle wyskakiwaly .Stwierdzili ,ze uszkodzony "Airbag-Steuergerät" za sam element chca 300euro ;/ czy ten element jest naprawialny?

Skoro kupiles auto po wypadku z bledami od poduch itd to powinienes sie liczyc z kosztami jak np Airbag-Steuergerät kosztuje 300eur to 1200zl plus wymiana max 300zl i po problemie-nie pisze po zlosci-)) :norty: ,co do 1 pytania nie wiem bo gdybym to ja kupowal 520d to napewno sprawdzilbym chociaz 2 egzemplaze aby miec jakikolwiek poglad i porownanie to tak jak z kobieta :D ,diesel i do tego turbo musi ciagnac od zera i to lepiej niz beznzyna bo od tego przeciez jest turbina...pozniej benzynka jest przewaznie góra-)na wlaczanym dtc nie zrobisz piska,jak wylaczysz(nie musisz trzymac)mozesz robic koleczka i piski ale nie radze na dluzsza mete rozwalisz opony,felgi,wał itd...

Tylko BMW !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli interesował cię ten samochód przed kupnem do tego stopnia że zadajesz takie pytania , to po co je zadajesz .

Za kilka dni kupisz sobie inną zabawkę .

"Tylko 4tys" - silnik do kap.remontu ! ręce opadają .

Edytowane przez Andrzej62
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto bylo wylicytowane na aukcji z ubzpieczalni ,tylko foty i krotki opis . Wszystko wychodzi teraz podczas doprowadzania auta do pozadku. Wlozylem juz 2tys euro w naprawe z czego polowa w serwisie ,chcialem sie poprostu dowiedziec kilku rzeczy o tym co widze i co opisalem. Chodzi mi o doswiadczenie i wiedze .

Co do Poduch to juz znalazlem firme w Berlinie ,ktora naprawia Airbag-Steuergerät wiec sam odpowiedzialem sobie na te pytanie.

Pozostalo jeszcze te przyspieszenie na satarcie, co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez przed licytacja jest ZAWSZE czas na ogledziny na zywo przed zlozeniem wadium.....kupiels w PL czy za granica?Wogóle nie ogladales auta przed kupnem z fachowcem?w serwisie niezapytales o tym przyspieszeniu i ile obrotow powinien miec jak wcisniesz"do dechy"?
Tylko BMW !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego naprawde chodzi mi tylko o wiedze i doswiadczenie,mam Ci teraz opisywac moja sytuacje i uklad jak ja tu wyrywam te auta ,na czym to wszystko polega prosze naprawde panowie to jest bez znaczenia. Nie zadawajcie takich pytan ,starajcie sie pomoc naprowadzajac na wyjasnienie problemu ,ktory poruszylem w poscie (i bez urazy nie pisze tego zlosliwie) Dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh tajamnica to nie jest (gdybys bardziej skupil sie na tym co pisze ,przeczytalbys to kilka postow wyzej opisalem to czesciowo) tylko nie chce mi sie opisywac sytyuacji ,ktora nie ma nic wspolnego z moimi pytaniami.

Widze ,ze rodacy bardzo "pomocni" posty nie na temat ;/ serdeczne dzieki

Napisalem tez na niemieckim forum ,tam ludzie podsuneli kilka tematow o tej jak to nazwali "Turboloch" czyli "Turbodziurze" lub "Gedenksekunde " ktora nie powinna wystepowac a wystepuje.

Modele ,ktore maja ten problem sa 163 konne i zostaly w wiekszosci wyprodukowane miedzy 10.2005 a 12.2005 kilka osob plus ja, kazdy ma Software o numerze SW: 69.51.01.

Spotkal sie ktos z czyms takim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko mnie to denerwuje jak ruszam,gaz do dechy przez 1,2sek nic i nagle jak rakieta od 1800/2000 obr. naprawde fajnie sie zbiera. Niemcy pisza ,ze probowali roznych sposobow, komputery ,testy,rozmowy w serwisie nikt nic nie wie,nic nie mozna odczytac, zadnych bledow ,wszystko funkcjinuje prawidlowo. W jednym serwisie nawet mistrz powiedzial ,ze tak musi byc. Chlopaki poszli tropem SW oprogramowania i podobno po aktualizacji calego systemu sprawa sie polepsza... Naprawde nie chce mi sie wierzyc ,ze BMW cos takiego dopusciloby do uzytku tym bardziej ,ze nie wszyscy maja tak samo.

 

Ps:Typ opisuje tu ,ze u niego wystepuje tez to opoznienie jak na 3 biegu jedzie 50km/h ma okolo 2000obr. wciska gaz do dechy wskazowka lekko unosi sie do okolo 53km/h i 1max2 sek nic sie nie dzieje a potem torpeda. Zrobil nawet filmik mozna sobie mniej wiecej to przeanalizowac jak to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem ten film wczoraj wieczorem i nie mogłem się doczekać aby sprawdzić czy u mnie jest tak samo.

 

Mam wersję LCI 2007 z tym samym silnikiem. Dziś testowałem ten przypadek u siebie.

 

U mnie od razu ciągnie bez przestojów. Nie wiem czy to za sprawą wersji poliftowej czy nie.

 

Mam nadzieję, że u was działa podobnie.

Who's got the key to my beema ? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Do autora postu. Przeczytaj: [EXX] Spadek mocy w silnikach 2.0d M47 i 3.0d M57. I jescze: [Exx] Przepływomierz Bosch czyszczenie adaptacja . W sumie nic nie kosztuje, oprócz pracy i satysfakcji z poprawy a i zaoszczędzona kasa na diagnozach, mechanikach itp, czasu i nerwów nie liczę. U mnie po tej dziurki w przepływce inny samochód, szybciejszy. Same zaworki, filterki w zaworkach czysciłem ale aż takiego dużego efektu nie zauważam. Powodzenia! Mnie pomogło więc polecam, Gość wie co pisze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest to normalne ,ze na biegu jalowym wciskajac gaz do dechy osiagam tylko 4000 obrotow?
Tak, to jest normalne.
Czy jest to normalne ,ze ruszajac na swiatlach z poczatku nie mam szans z nikim a od 1800/2000 obrotow wciagam smarta i wciska w fotel?
Tak już jest. Apropos - w czym wciska w fotel? W 2.0D 163KM? :D :nienie: Dół nie ciągnie, pojemnością (bo jej nie ma) ani turbiną (bo ta dopiero się rozkręca) więc masz klasyczna turbodziurę. Jeśli potrzebujesz - zrób chipa: niech poprawią dół i dadzą bardziej agresywne nastawy turbo- skrzynia/sprzęgło i turbina krócej pożyją, ale start ze świateł będzie lepszy. Przy okazji zrobią ci diagnostykę i dowiesz się, czy silnik kwalifikuje się do chipa (czy wtryski żyją,turbina pompuje itd.) Jeśli tuner nie zacznie od diagnostyki - uciekaj stamtąd!!
Czy jest to normalne ,ze na wlaczanym DTC nie zapiszcza opony przy "gaz do dechy"? bo po przytrzymaniu DTC dluzsza chwilke mozna "palic gume"
Tak, to jest normalne. Krótkie wciśnięcie DTC wyłącza część układu: DTC (elektronika zezwoli na lekki poślizg kół przy ruszaniu - zalecane w trudnych warunkach i w trakcie jazdy na łańcuchach). Dłuższe wciśnięcie wyłącza całość: włącznie z układem stabilizacji toru jazdy - DSC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.