Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Tak jak napisałem w temacie moja bunia 525i 24V zaczyna zawodzić.

Jest to moje pierwsze autko tej marki przez pierwsze dwa miesiące zero kłopotów, od wczoraj zaczeła mi się dusić,tak jakby niedostawała paliwa, jak jest zimna jest ok jak złapie tylko trochę temperatury dusi się szarpie.

(Bez wzgędu nato czy jest zimna czy ciepła na wolnych pracuje ok)

Wymieniłem filtr paliwa,świece nic się niezmienia, jade i do 1500ob ok, jak jej tylko wdepne pedał troszke mocniej zaczyna się cyrk.

Instalaci LPG niemam.Z tego co wyczytałem w postach znajdujących się na tym forum przyczyną tego może być:

-przepływka,silniczek krokowy tylko coto takiego i gdzie tego szukać :oops: z mechaniki samochodowej niezabardzo.

za pomoc z góry dzięki pozdrawiam :modlitwa:

Opublikowano

onejrzyj takze filtr powietrza (raczej dla zasady)

 

silnik krokowy to taki silnik ktory obraca sie o iles stopni. A konkretnie taki silnik jest zastosowany do sterowania przepustnica powietrza i jak ktos pisze, ze krokowy to chodzi o silnik przepustnicy ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano

silnika krokowego bym nie podejrzewał, Sprawdź sonde lambda, możliwe ze zawiesiła sie na jednym z krańców. Poprostu odłacz ją i zobacz jak bedzie pracował silnik. Druga sprawa to pompa paliwa, może już ledwo dycha.

A w zasadzie to najlepszym testem bedzie podpięcie sie pod kompa i sprawdzenie błędów. Przy takim zachowaniu powinno coś wyjść. Głowa do góry to pewnie pierdółka

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Silnik krokowy odpowiada za wolne obroty - wiec jak nie kreci powyzej 1500 obr/min to nie jest to silnik krokowy - stawiam na pompe paliwa , za male cisnienie i dlatego nie chce wiecej jechac.
Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))
Opublikowano
Silnik krokowy odpowiada za wolne obroty - wiec jak nie kreci powyzej 1500 obr/min to nie jest to silnik krokowy - stawiam na pompe paliwa , za male cisnienie i dlatego nie chce wiecej jechac.

Wtedy na zimnym byłoby jeszcze gorzej ?

 

W pierwszej kolejności sprawdź lambdę bo sonda zaczyna działać dopiero jak osiągnie odpowiednią temperaturę a to trochę trwa.

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.