Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pytanie 1) : jak w temacie. Dużo szukałem, ale niestety rozmiaru klucza nie znalazłem. Pytam, bo mam utrudniony dostęp do kanału, i jeśli by się okazało że nie mam odpowiedniego klucza, to bym musiał jechać dwa razy po 10km przez miasto. Szukałem w google, ale akurat rozmiaru nie znalazłem. Chodzi o rozmiar klucza, i typ.

 

Pytanie 2): Dla osób, które już wymieniały olej w skrzyni biegów. Czy katalogowe 1.1L Oleju to jest pod sam korek? Czy wystarczy nalać oleju pod sam korek i będzie ok, czy może będe musiał się zaopatrzeć w "strzykawkę" do oleju ? Czy może będe musiał na siłe wlewać PONAD korek aby KONIECZNIE te 1.1L się znalazło? To dla mnie również problem, bo znajac moje warunki, i umiejetności ,to pewnie więcej bym tego oleju na siebie wylał, niż wlał;)

 

dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jutro zobaczę dokładnie . nie jestem pewien.. no w strzykawkę to będziesz musiał się zaopatrzyć tylko jakąś dużą bo masz korek wlewu z boku skrzyni z prawej strony chyba. lejesz do momentu kiedy przez korek wlewowy zacznie wylatywać olej. znaczy wtedy że stan jest prawidłowy. a wiesz jaki olej lać?
Opublikowano
tylko najpierw zanim odkręcisz korek spustowy odkręć korek wlewowy;P żeby nie było sytuacji że zlejesz olej a wlewowego nie będziesz mógł odkręcić xD
Opublikowano

Jeśli masz możliwość zobaczyć to byłbym bardzo wdzięczny :) A jeśli oleju wystarczy nalać tylko do poziomu aż się zacznie wylewać ( a nie pchać go na siłe więcej) to spróbuje ze zwykła rurką która wychodzi z butelki od oleju.

Jeśli chodzi o olej to wg realoem.com mam właśnie ATF, i jak mechanik kiedyś sprawdzał poziom, to podobno był właśnie ATF. Konkretnie to zamierzam kupić Valvoline ATF MaxLife. Z oleju silnikowego jestem bardzo zadowolony, więc myślę że z ATF też będę. A jeśli chodzi o korki, to oczywiście najpierw zaczne od korka wlewowego ;)

Pozdrawiam

Opublikowano
W mojej skrzyni korek wlewowy klycz19 spustowy 17 (lub odwrotnie ale na pewno są dwa rozmiary) olej też ATF valvoline i jestem zadowolony.
Opublikowano

Podsumowywując :

a) aby wymienić olej w skrzyni musimy się zaopatrzyć w klucz 17, oraz 19.

b) wystarczy uzupełnić olej do poziomu na równi z korkiem wlewowym. Nie trzeba na siłę wlewać więcej.

 

 

Tak się dobrze składa że akurat 17 jak i 19 mam na miejscu. Jeśli chodzi o nalepkę, to wiem że takowa się znajduje, i jeszcze dla pewności sprawdzę przed zmianą oleju.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

byłem rano sprawdzić to i niestety warsztat jest zamknięty nie było mechanika. ale chyba tak jak kajjman mówił

b) wystarczy uzupełnić olej do poziomu na równi z korkiem wlewowym. Nie trzeba na siłę wlewać więcej.
zgadza się. zaczyna olej się wylewać korkiem wlewowym no to szybko zakręcasz go :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.