Skocz do zawartości

E46 320i Dziwne wycie z silnika. Film. ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Od kilku dni w mojej buni pojawiło się dziwne wycie w całym zakresie obrotów. Może na jałowym nie słychać natomiast wystarczy lekko dodać gazu i dźwięk jest słyszalny. Mechanik stwierdził że według niego odgłos silnika jest prawidłowy. Ale guzik, jeżdżę tym autem już rok i wiem doskonale jak brzmi R6 (toż to balsam na moje uszy) . Nakręciłem filmik, link poniżej. Myślałem że olej mam za gęsty więc wymieniłem na nowy ale nic to nie zmieniło ( zapomniałem się i wymiana dopiero po 16tys) . Mój silnik to 2.0 benzyna podwójny vanos 150km. Proszę o porady.

 

(to stukanie na końcu filmiku to wtryskiwacze od LPG) - chodzi mi o ten dźwięk jakby odkurzacza występujący przez cały filmik.

 

Proszę o porady. Z góry dzięki!

Opublikowano
Tez bym stawiał na separator oleju. Odkręć korek wlewu oleju i wsłuchaj sie na wolnych obrotach czy słychać takie lekkie wycie, jeżeli tak to odma do wymiany.
WANTED
Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi. A może ktoś miał podobny problem i jest w stanie mi powiedzieć na 100%? Alternator mogę chyba odłączyć na moment czy nie ma takiej opcji?
Opublikowano
Spokojnie kolego czarny, sam nie mam zamiaru nic robić. Kanału i garażu brak a pogoda raczej nie pozwala. Podjadę do mechanika w tym tyg i powiem co ma zrobić jak coś będę wiedział to napiszę.
Opublikowano

Ja tez bym stawial na lozysko alternatora. Po prostu sie wzielo i zuzylo.

Odma to raczej taki delikatny swist chociaz nie wiem jak w benzyniaku bo to tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej jest.

Opublikowano
Tez bym stawiał na separator oleju. Odkręć korek wlewu oleju i wsłuchaj sie na wolnych obrotach czy słychać takie lekkie wycie, jeżeli tak to odma do wymiany.

 

Jak widzisz i bez odkrecania korka slychac wcale nie lekkie wycie kolego.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam i podłączam się pod temat. Mam dokładnie ten sam motor i po wykręceniu korka bądź wyjęcia bagnetu słychać wycie nieustające i obroty spadają poniżej 1000. I jak już spadną utrzymują się w tej granicy, po zakręceniu korka wycie ustaje ale obroty zostają w tym samym miejscu. Po lekkim dogazowaniu słychać wycie do 1000 po czym ustaje. Po przejechaniu parunastu metrów silnik wkręca się na swoje prawidłowe oborty i po ponownym odpaleniu nie słychać żadnych objaów. Dopiero po wykręceniu korka wlewu oleju. Przyczyną może być odma do wymiany ? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.