Skocz do zawartości

Majron

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E46 320i M52TUB20 Touring
    Jest: E39 520iA M54B22 Sedan

Osiągnięcia Majron

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Dzisiaj rano spotkała mnie niemiła niespodzianka. Podczas jazdy auto straciło zupełnie moc i stanęło. Po próbie ponownego odpalenia gdy trzymam wciśnięty pedał gazu auto pracuje na bardzo niskich obrotach a właściwie na granicy gaśnięcia natomiast gdy puszczę gaz auto gaśnie. Nie mam możliwości podłączyć się pod komputer przez najbliższy tydzień ale może ktoś kojarzy takie objawy i jest w stanie nakierować co może być przyczyna tej sytuacji. I pytanie dodatkowe czy można odholować samochod około 2 km do domu jeśli skrzynia jest automatyczna? Musiałem porzucić bunie w lesie i pojechać taxi do pracy. pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc.
  2. Witam serdecznie, Postanowiłem, że podepnę się pod temat. Zakupiłem 3 tygodnie temu bmw e39 520i m54 i przymierzam się do wymiany ostatniego płynu czyli wspomagania. Wężyk pod zbiorniczkiem cieknie więc zakupiłem nowy oraz 1 litr płynu Pentosin CHF 11S. Widzę, że z doborem płynu jest niemały problem i zastanawiam się czy kupiłem dobry. Wprawdzie jest napisane na korku CHF 11S ONLY ale już zgłupiałem sam. I pytanie czy można przepłukać wcześniej układ jakimś nieoryginalnym płynem CHF? Za ten Pentosin tu w Norwegii gdzie mieszkam dałem 300zł na nasze pieniądze wiec miło by było wypłukać czymś tańszym. Pozdrawiam :]
  3. Dziekuje kolego za odpowiedz. Czy podłączenie do komputera wykaże ze błąd jest po stronie immo? Pol roku temu podłączałem z ciekawości pod kompa i miałem czerwony błąd czujnika (chyba) walka rozrządu : P0369 powertrain camshaft position sensor "B" circuit intermittent(BANK 1). Dodam,że tym błędzie jeździło bardzo dobrze.
  4. Witam. Samochód rzucił palenie :/ Tłumaczę po kolei jak wystąpił problem. Jeździłem normalnie, wszystko było ok i pewnego dnia przestał działać kluczyk (nie działały żadne przyciski) . Otwierałem centralny przez przekręcenie kluczyka w drzwiach, auto odpalało i ponieważ nie był to dla mnie bardzo uciążliwy problem to tak sobie jeździłem przez kilka miesięcy. Teraz zostawiłem auto na dwa tygodnie, moja dziewczyna wróciła pierwsza do domu i dzwoni, że padł akumulator i nie może odpalić. Poprosiłem znajomego, żeby podjechał i podłączył kablami. Auto dostało prądu, wszystkie kontrolki się zaświeciły ale samochód nie odpala! Kręci, kręci, kręci i tyle. Orientuje się ktoś co może być przyczyną? Mieszkam na wsi, nie ma w okolicy nikogo kto miałby jakiekolwiek pojęcie o samochodach. Ja jestem 2000km od domu. :/ Będę wdzięczny za każdą sugestię i pomoc. Mój samochód BMW e39 2001r. m54 2.0 benzyniak. z góry dziękuje i pozdrawiam.
  5. Witam, Mam problem ze skrzynią biegów w BMW e39 model 2001 silnik 2,2l benzyna. Otóż wczoraj wracając do domu, podczas jazdy ok 60km/h skrzynia szarpnęła i przełączyła się w tryb awaryjny. Zaświeciły się kontrolki od ABS oraz żółta zębatka z wykrzyknikiem. Dojechałem ostatnie 3 km do domu, odczekałem kilka chwil i odpaliłem samochód ponownie- ABS dalej się świeci, wykrzyknik zgasł, skrzynia rusza z 1 biegu tak jak trzeba, natomiast przy próbie zmiany na 2 bieg znów przełącza się w tryb awaryjny. I teraz ile razy bym nie odpalał, to dzieje się tak samo. Znalazłem na forum podobny temat, ale opisana była inna sytuacja i nie zostało to do końca wyjaśnione. Dodam tylko, że skrzynia do tej pory zmieniała biegi perfekcyjnie, bez najmniejszych szarpnięć- jak nowa. Nie powiem, trochę jestem zmartwiony tą sytuacją. Czy jest nadzieja, że któryś z czujników ABS tak namieszał? A może centrala ABS? WIem, że była wymieniana przez poprzedniego właściciela. Z góry dziękuje za odpowiedź, Pozdrawiam.
  6. Czy nie uważasz, że 75tys to trochę spory wydatek jak na e46? Ja rozumiem, że aby kupić dobry egzemplarz trzeba trochę położyć, ale 75k :shock: ? Oczywistym jest, że tracisz na niej na dzień dobry połowę wartości.
  7. Spokojnie kolego czarny, sam nie mam zamiaru nic robić. Kanału i garażu brak a pogoda raczej nie pozwala. Podjadę do mechanika w tym tyg i powiem co ma zrobić jak coś będę wiedział to napiszę.
  8. Dzięki za podpowiedzi. A może ktoś miał podobny problem i jest w stanie mi powiedzieć na 100%? Alternator mogę chyba odłączyć na moment czy nie ma takiej opcji?
  9. Witam! Od kilku dni w mojej buni pojawiło się dziwne wycie w całym zakresie obrotów. Może na jałowym nie słychać natomiast wystarczy lekko dodać gazu i dźwięk jest słyszalny. Mechanik stwierdził że według niego odgłos silnika jest prawidłowy. Ale guzik, jeżdżę tym autem już rok i wiem doskonale jak brzmi R6 (toż to balsam na moje uszy) . Nakręciłem filmik, link poniżej. Myślałem że olej mam za gęsty więc wymieniłem na nowy ale nic to nie zmieniło ( zapomniałem się i wymiana dopiero po 16tys) . Mój silnik to 2.0 benzyna podwójny vanos 150km. Proszę o porady. (to stukanie na końcu filmiku to wtryskiwacze od LPG) - chodzi mi o ten dźwięk jakby odkurzacza występujący przez cały filmik. Proszę o porady. Z góry dzięki!
  10. Witam! Chciałem zasięgnąć waszej porady na temat jaki silnik wybrać. Interesuje mnie e39 benzyna. Najbardziej pasowałby mi ten poliftowy 3.0 m54, ale czym on się różni od tych słabszych m52. Oczywiście poza mocą. Jest lepszy, wytrzymalszy? Jak ze spalaniem? Pozdro.
  11. Majron

    e39 520i czy 520ia 97r

    520ia to wersja z silnikiem bezynowym i automatyczną skrzynią biegów.
  12. Niestety nie ma żadnej różnicy. :/ Już zgłupiałem trochę bo zauważyłem że u mnie np przy włączonej klimatyzacji jest jeszcze większe szarpanie. Wydaje mi się że to coś z pracą silnika. :duh:
  13. To super :) W poniedziałek robię to samo. Płyn hamulcowy już zakupiłem, pożyczyłem ze szrotu od kumpla inny wysprzęglik (na wypadek gdyby samo odpowietrzenie nic nie dało, spróbuję podmienić) . Mam nadzieję że też coś pomoże u mnie. Pozdro!
  14. 1,6 czy 1,8 oba te silniki nic specjalnego sobą nie reprezentują- jedynie może to że są ciut mniej awaryjne. Polecam Ci minimum 2.0 w górę żebyś miał 6 cylindrową jednostkę. Po pierwsze piękny dźwięk, po drugie spalanie jest takie samo w 2.0 co 1.8 a nawet nie wiem czy nie mniejsze (r6 mniej się męczy). :cool2:
  15. Arturnmp123 , właśnie wcześniej też pisałem o tym wysprzęgliku. Jakbyś coś robił z nim to daj znać czy się poprawiło . piot5rek a jak było z ruszaniem? Z tego co wiem jak dwumas jest uszkodzony to trzęsie całą budą i na postoju i przy ruszaniu. U mnie tego nie ma, poza szarpaniem przy zmianie biegu żadne nawet drgania nie występują. :x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.