Skocz do zawartości

Inny problem z nawiewem e39 523i pomocy


jacent

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Od elektrozaworów idą do kabiny 2 węże, zobacz czy oba mają taką samą temperaturę w momencie kiedy auto tak grzeje.

Przy założeniu że obie strony na klimatroniku masz ustawione tak samo, węże powinny również być podobnie nagrzane.

Jak nie są, to ostukujemy elektrozawory (po tych metalowych czapkach) ale z wyczuciem, jeśli faktycznie były one zawieszone, to po odwieszeniu powinny zacząć pracować normalnie i za jakiś czas temperatura nawiewu powinna wrócić do normy.

 

http://img850.imageshack.us/img850/9827/bmwm54b25003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to jest tak:

 

http://obrazki.elektroda.pl/1917193000_1419026536_thumb.jpg

 

te ruski są cieple maja podobną temp. jak chytam reką niemal takią samą

 

http://obrazki.elektroda.pl/4874851900_1419026750_thumb.jpg

 

z boku to Wygląda tak , to sa te zaWory

 

http://obrazki.elektroda.pl/2019299000_1419026894_thumb.jpg

 

Sytuacja wygląda tak :

Temperatura na wyświetlaczu 12C na Dworze 11C zmierzone

Ustawione na „auto” i pokrętło miedzy nawiewami ustawione pośrodku na tą białą kreskę

Takim przypadku dmucha gorącym na nogi a nairy pozostałe leci letnie powietrze. Jak dam pokrętło na trzy niebieskie kreski do leci na nogi dalej gorące a nawiewy pozostałe leci zimne. Ręcznie każdy nawiew działa .

 

Test wykonywany po trasie 40km więc temp kabinie około 25C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

W panelu klimatronika sprawdź oporności jakie ma termo rezystor (taki mały (u mnie) niebieski element elektroniczny znajdujący się zaraz za kratką zasysanego powietrza z wnętrza)

W temacie link poniżej masz "prawdopodobne" wartości jakie powinien wskazywać termo rezystor ( pomiar zrób w kilku temperaturach aby sprawdzić czy charakterystyki teoretyczne i rzeczywiste się są zgodne)

viewtopic.php?f=72&t=254783

 

Wiem również że w e39 jest kilka czujników temperatury w układzie wentylacji/ogrzewania. Z tego co pamiętam to jeden jest w parowniku, kolejny czujnik gdzieś w okolicy wentylatora nawiewu i jeden gdzieś schowany w okolicy kanału nawiewu na nogi kierowcy. Może któryś z nich daje jakieś błędne wskazania.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.