Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! mam probolem. Mianowicie posiadam BMW e39 3.0D 184km w automacie i od pewnego momentu zauważyłem że nie ciągnie na wysokich obrotach. na postoju turbina ciagnie do końca czyli do prawie 5tys. Podczas jazdy nie jestem w stanie stwierdzić czy słychać turbo czy nie, ale przy około 3,5tys obrotów zaczyna tak jakby zamulac i jak przy ponad 4tys zmieni bieg przez chwile ciągnie dobrze i znów przestaje idzie może jak TDI 110koni ... co może być przyczyna ?? czyżby skrzynia biegów ??
Opublikowano
Przyczyn może być dużo ( turbina, przepływomierz, filtr paliwa, pompa paliowa, regulator ciśnienia na szynie CR, skrzynia), podłącz pod kompa i sprawdź czy są błędy.
Opublikowano
Temat stary jak węgiel, padnięta progówka
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
Temat stary jak węgiel, padnięta progówka

nie koniecznie... u mnie jest tai sam objaw a progowa daje dobre ciśnienie... ;)

Opublikowano
..z fusów nikt nie będzie wróżył. :norty: Trzeba zczytac błędy z kompa i wtedy badać sprawę :mrgreen:

no widzisz ja mam tak samo ,ale za to żadnych błędów w silniku. Jedyne błędy jakie mam to od Webasto i tyle. ;)

i jak tu nie wróżyć z fusów? :8)

Opublikowano
Jak dla mnie progówka nawalała (zamiennik) to ciągnał do 3.5 - 4tys. obr/min i dostawał odcięcia jak benzyna, ale przyspieszał w miare normalnie.
Opublikowano
a ja bym najpierw sprawdził przewody podciśnieniowe u mnie było to samo że nie chciała przekroczyć 3,5 tys. obr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.