Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie ubywa płynu chłodniczego, nie są to ilości duże na 300-400 kilometrów musze dolać około 0,5 litra płynu. Sprawa jest dziwna. Pod samochodem nie ma wycieku - na postoju nie leci, w oleju płynu też nie ma - oleju nie przebywa, w samym płynie nie ma śladów oleju. Znajomy mechanik siedział pod samochodem 3 godziny, szukał wycieku i nie znalazł :!: Powiedział, że troche płynu sie zbierało w miejscu gdzie jest zawór bezpieczeństwa do wylewania nadmiaru płynu. Po tych oględzinach odpowietrzył układ dolał płynu na jedną kreskę ponad norme i po przejechaniu 100 kilometrów już widać ubytek - zeszły 2 kreski poniżej poziomu... Dzisiaj do niego zadzwoniłem to powiedział, że to może być jednak pęknięta głowica gdzieś w okolicach wydechu i płyn paruje razem se spalinami... I tu pojawiają się moje pytania do Was czy ktoś może się spotkał z takim przypadkiem ? Czy jest możliwe i ile kosztuje badanie jednoznacznie stwierdzające czy głowica jest pęknięta, bo nie wiem czy już mam kase szykować :( Jesli jest możliwe takie badanie to byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł polecić warsztat potrafiący to zrobić gdzieś w okolicach Częstochowy lub Wrocławia. Jeśli już gdzieś był podobny temat to przepraszam :8)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
żeby sprawdzić głowice to i tak trzeba ją ściągnąć z silnika , rozebrać i zawieść do sprawdzenia na szczelność inaczej się nieda, a może to tylko wina uszczelki to ściągnięciu głowicy będzie to widać.
Opublikowano

Po sciagnieciu glowicy to i tak mozna dac do planowania i na szczelnosc.

Ogladnij dobrze weze wszystkie czy nie zbiera sie na nich grzyb (polaczenia). Moga sie tam tworzyc mikrowycieki, ktore odparowuja zaraz po wydostaniu sie na powietrze i nie widac tam plynu

Opublikowano

zgadzam się z centrino.

szukaj mikrowycieku ,najlepiej zmień ściski węży bo te fabryczne puszczają starzejącą się gumę---i trudno to wypatrzyć

ja szukałem u siebie od lata,,,znalazłem jak mróz dowalił -25 i węża skurczyło,mocniej zaczęło lecieć i było to widoczne

u mnie ubywało w tym"niewidocznym"miejscu ok.1 cm płynu/2 tyg

teraz jest ok :)

Opublikowano

Jesli faktycznie nie ma wycieku to moze byc powaznie :// Sprawdzic trzeba to 5 razy bo impreza ze zdejmowaniem głowicy to juz grubsza sprawa. Jesli płyn nie uchodzi na zewnątrz moze to oznaczac przedostawanie sie do komory spalania albo do oleju w silniku. Objawy mocno siwe spaliny albo zasyfiony olej w zaleznosci gdzie sie przedostaje. Płyn dostawac moze sie tam z powodu padnietej uszczelki pod głowica albo pekniecia samej głowicy.

Mam nadzieje ze znajdziesz jednak jakis wyciek , uszczelnisz i bedzie po sprawie a głowica pozostanie nietknieta z pozytkiem dla portfela.

 

Pozdro

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
Czy nie czujesz podczas nawiewu wewnętrznego zapachu jakby spalonego płynu?Zdarza sie tak czasami(ja tak miałem),że nagrzewnica jest minimalnie gdzies nieszczelna i płyn sie wysacza odparowując i nie pozostawia nigdzie sladu wycieku.
Opublikowano
Racja - nagrzewnice trzeba sprawdzic , czesto z niej cieknie do wewnątrz kabiny i wsiąka w tapicerke na podłodze .

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.