Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sedecznie .

Panowie czy ktos może wie czy jakaś firma robi takie rzczy. Czy jesteśmy zkazani na wymianę szper a nie są to tanie tematy. Dlaczego pytam , kiedys trudno było zrobic regenerację turbosprężarki natomioast dziś dwa dni 1000 zl i masz nówke sztukę z gwarancją . Może jest juz to samo z mostami a ja o tym nic nie wiem ?????

Opublikowano
No ale no nie za co :mad2: :cry2:

 

Wyryrałeś przekładnię w E30 :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Podłącze sie z tym pytaniem bo póki co jest to jedna z rzeczy której jeszcze nie skatowałem a dodam, że nie zamieniłbym szpery na ASC.

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

Dyfer a sama szpera to dwie różne sprawy.

Nie naprawia nikt bo poprostu części do dyfra są tak drogie że mija się to z celem.

Jeżeli chodzi o samą szperę to trzeba by było zadzwonić do ZF Polska i spytać się czy mają naprzykład tarczki do takiej szpery.Myśle że wystudzi Cię cena.

Ja ostatnio naprawiałem dyfer.Kupiłem od E-32 ze szperą 3.15 i po paru kilometrach rozwaliło się łożysko. Miałem farta że nie uszkodziłem auta bo się poprostu zblokowało.Po rozebraniu okazało się że poleciało jedno łożysko na wałku atakującym ale zmieniłem już dwa.Kupiłem 2 łożyska,uszczelkę pod dekiel,tuleje rozprężną na wałek atakujący,uszczelniacz na wałek i kosztowało mnie to 500 pln.

Także moja naprawa była na skraju opłacalności.Jeżeli chodzi o samą szperę to myśle że ceny będą zaporowe i łatwiej będzie poszukać jakiejś następnej.Fakt że jest ryzyko iż nie wiadomo na co się trafi,bo naprzykład ludzie leją nie taki olej co powinien być do szpery i to ją zabija,ale mimo wszystko wydaje mi się że jest to jedyne rozwiązanie.

Opublikowano
remont mostu można potanić kupując części poza ASO...

 

Ciekaw jestem jakie cześci chcesz kupić po za ASO. Nie kupisz ani uszczelki,uszczelniacza, nie wspominając już naprzykład o wałku czy innych czesciach.

Jedyne co możesz kupić to łożyska.

W moim przypadku w ASO były najtaniej.

Jakiś bubel kosztował tyle co oryginal w BMW.

Opublikowano

z tego co wiem to czesci do szpery typu tarczki itp nie wystepuja - wiec nie da sie jej naprawic .....

 

do dufrow ( tez ze szpera) - lozyska i uszczelki wystepuja - mozna to spokojnie robic ....

 

a elementy ukladu planetarnego sa tak drogie ze lepiej nie pytac :duh:

Opublikowano

 

do dufrow ( tez ze szpera) - lozyska i uszczelki wystepuja - mozna to spokojnie robic ....

 

:duh:

 

 

Oczywiście że można tylko pytanie czy się opłaca. Ja za graty zapłaciłem tyle samo co za cały dyfer.Naprawiłem dlatego że nie chciało mi się już szukać drugiego takiego z takim przełożeniem.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Mozna samemu wymienic łożyska i uszczelnienia, nic więcej nie da się zrobic. Co do części łożyska można dobrac, ale po tulejke rozprężną i tak trzeba jechac do serwisu. Również uszczelnienia warto kupic oryginał. Różnica w cenie jast spora, np. zimaring wałka atakującego, podróba jakieś 5 zł, oryginał 45 zł. Ja założyłem ten za 5 zł, i ciekł po jednej trasie, tak że nie warto oszczędzac. Druga sprawa wątpię, że znajdziecie mechanika który to dobrze zrobi.
Opublikowano
Mozna samemu wymienic łożyska i uszczelnienia, nic więcej nie da się zrobic. Co do części łożyska można dobrac, ale po tulejke rozprężną i tak trzeba jechac do serwisu. Również uszczelnienia warto kupic oryginał. Różnica w cenie jast spora, np. zimaring wałka atakującego, podróba jakieś 5 zł, oryginał 45 zł. Ja założyłem ten za 5 zł, i ciekł po jednej trasie, tak że nie warto oszczędzac. Druga sprawa wątpię, że znajdziecie mechanika który to dobrze zrobi.

 

Nic trudnego naprawić dyfer tylko że jest to nie opłacalne i dlatego nikt ich nie naprawia.

 

Po za tym jedyne cześci które występują do dyfra to łożyska i uszcelnienia.Wiec co masz naprawiać jak nie masz gratów do naprawy???

Opublikowano
(...)w 3 e30 występuje niestety jako całość... nie da się jej rozebrać...

 

i kosztuje pierdylion złotych... jak sprawdziłem cenę, to aż usiadłem!

taniej można kupić jakąś tyningową, niż fabryczną nówkę... :duh:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano
to tak jak ja chcialem kupic sobie nowa skrzynie automatyczna ( zf5hp18 ) - "owszem ... mozemy zamówic w USA ... byłaby u Pana do 3 tygodni... 6 tys... DOLARÓW ..." :nienie: :duh: :cool2: :norty: :jawdrop: :clap: :twisted2: :roll2: :dance: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.