Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przepraszam z góry jeśli gdzieś już był taki temat ale nie mogłem nic znaleźć. Koledzy mam problem z autkiem jak ostro przybutuje żeby spalić gumę przy ruszaniu to na 1 biegu ładnie mi idzie autko ale jak wrzucam 2 bieg to zaczyna mi się ślizgać sprzęgło a jak jeżdżę ruszając mniej energicznie to juz takiego problemu nie mam i w czasie jazdy tez nie. czy to już sprzęgło się kończy czy może docisk tarczy jest za mały??? a i jeszcze jedno pytanie bo nie wiem czy w tym modelu 530i jest koło dwu masowe bo w dieslach wiem że jest a tu nie mogę się nigdzie na ten temat doczytać ?
Opublikowano

Jeździj tak jeszcze trochę to nie tylko sprzęgło będziesz miał do wymiany! O ile już nie masz, tylko nie wiesz.. A potem narzekanie, że dobrych aut nie ma na rynku wtórnym..

A co do sprzęgło czy docisk, to uważam, że przy takich objawach powinno wymieniać się komplet, aby uniknąć powtórnego rozbierania auta w krótkim czasie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz dwumase - możliwe że przy takim traktowaniu też zużytą, i pewnie przypalone/zajechane sprzęgło.

Podpisuję się pod wypowiedzią przedmówcy, jeździj tak dalej, to za chwilę będzie post że silnik zdechł, albo skrzynia sie posypała.

Niech mi ktoś wytłumaczy, jaka jest przyjemność z palenia gumy? Poza tym że katujemy auto i niszczymy opony? :roll:

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi ;)a jeżeli chodzi wam o tę jazdę to raptem może ze 2 albo 3 razy ruszałem z piskiem kół po prostu żeby zobaczyć jak ciągnie bez trakcji przy starcie z miejsca :lol: i wtedy to zauważyłem a autem jeżdżę już prawie rok. więc panowie nie czepiajcie się stylu jazdy bo na pewno każdy na tym forum próbował takiego ruszania z miejsca :8)
Opublikowano

Szczerze? To nie każdy próbował.

 

Poczekaj trochę bo bez sensu wymieniać sprzęgło jeśli przy normalniej jeździe się nie ślizga. Chyba że chcesz upalać itd to zrzucaj skrzynie :duh:

Opublikowano
Wymieniać na razie nie zamierzam chciałem tylko zasięgnąć opini forumowiczów :D kiedyś też czytałem gdzieś że podobno sprzęgło w tym modelu nie wytrzymywało mocy tego silnika a ja chcę żeby wszystko w nim grało na tip top. no i oczywiście lubię nim szybko pośmigać :D ale nie mam serca tyrać go na paleniu gumy :lol:
Opublikowano
kiedyś też czytałem gdzieś że podobno sprzęgło w tym modelu nie wytrzymywało mocy tego silnika

 

Sprzęgło w tym modelu tak jak w każdym BMW jest bardzo mocne.

Tylko sprzęgło i inne podzespoły nie wytrzymują temperamentu młodych kierowców którzy upodobali sobie markę BMW . Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

 

No nie trafiłeś niestety, moja znajoma miała starego accenta i zrobiła 30 000km zanim sprzęgło padło (nie wiem czy kiedyś wcześniej było wymieniane) a ona z reguły jeździ na pół-sprzęgle po mieście... i w trasie też ;)

Opublikowano

Kolego ziemowit pewnie tarcze masz przypaloną,po wymianie można dalej palić gumę. :lol:

Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

 

No nie trafiłeś niestety, moja znajoma miała starego accenta i zrobiła 30 000km zanim sprzęgło padło (nie wiem czy kiedyś wcześniej było wymieniane) a ona z reguły jeździ na pół-sprzęgle po mieście... i w trasie też ;)

Ciekawe czy twoja znajoma paliła gumę? :mrgreen:

 

Znajomy taryfiarz jeździł E39 tds. ponad 400tyś. nic wielkiego w niej nie remontował. Rok temu oddał betke synowi w bardzo dobrym stanie.Chciał mu dać czteroletnią skodę w benzynie ale synek wolał stare BMW..W pierwszej kolejności pękła głowica,potem most,sprzęgło też było robione.Ktoś powie że przypadek a ja wiem że ten znajomy zrobiłby tym tds-em jeszcze z 200tys. bez żadnego remontu. Zresztą jak mój syn siada w moje BMW to też mam duszę na ramieniu. :pray: :doh:

Opublikowano
w tak mocnych silnikach nie trzeba ruszać na półsprzęgle - najpierw się puszcza sprzęgło a potem dodaje gazu- a nie katować sprzęgło które zaraz się zagrzeje i zaczyna ślizgać a następnie palić. kumpel który miał takie cudo jeździł i to niezbyt spokojnie i nic się z autem nie działo , sprzedał i po dwóch tygodniach nowy nabywca zadzwonił że sprzęgło się skończyło ciekawe dlaczego :duh:
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.