Skocz do zawartości

Sprzęgło e39 530i


ziemowit12

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam z góry jeśli gdzieś już był taki temat ale nie mogłem nic znaleźć. Koledzy mam problem z autkiem jak ostro przybutuje żeby spalić gumę przy ruszaniu to na 1 biegu ładnie mi idzie autko ale jak wrzucam 2 bieg to zaczyna mi się ślizgać sprzęgło a jak jeżdżę ruszając mniej energicznie to juz takiego problemu nie mam i w czasie jazdy tez nie. czy to już sprzęgło się kończy czy może docisk tarczy jest za mały??? a i jeszcze jedno pytanie bo nie wiem czy w tym modelu 530i jest koło dwu masowe bo w dieslach wiem że jest a tu nie mogę się nigdzie na ten temat doczytać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździj tak jeszcze trochę to nie tylko sprzęgło będziesz miał do wymiany! O ile już nie masz, tylko nie wiesz.. A potem narzekanie, że dobrych aut nie ma na rynku wtórnym..

A co do sprzęgło czy docisk, to uważam, że przy takich objawach powinno wymieniać się komplet, aby uniknąć powtórnego rozbierania auta w krótkim czasie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz dwumase - możliwe że przy takim traktowaniu też zużytą, i pewnie przypalone/zajechane sprzęgło.

Podpisuję się pod wypowiedzią przedmówcy, jeździj tak dalej, to za chwilę będzie post że silnik zdechł, albo skrzynia sie posypała.

Niech mi ktoś wytłumaczy, jaka jest przyjemność z palenia gumy? Poza tym że katujemy auto i niszczymy opony? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi ;)a jeżeli chodzi wam o tę jazdę to raptem może ze 2 albo 3 razy ruszałem z piskiem kół po prostu żeby zobaczyć jak ciągnie bez trakcji przy starcie z miejsca :lol: i wtedy to zauważyłem a autem jeżdżę już prawie rok. więc panowie nie czepiajcie się stylu jazdy bo na pewno każdy na tym forum próbował takiego ruszania z miejsca :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniać na razie nie zamierzam chciałem tylko zasięgnąć opini forumowiczów :D kiedyś też czytałem gdzieś że podobno sprzęgło w tym modelu nie wytrzymywało mocy tego silnika a ja chcę żeby wszystko w nim grało na tip top. no i oczywiście lubię nim szybko pośmigać :D ale nie mam serca tyrać go na paleniu gumy :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś też czytałem gdzieś że podobno sprzęgło w tym modelu nie wytrzymywało mocy tego silnika

 

Sprzęgło w tym modelu tak jak w każdym BMW jest bardzo mocne.

Tylko sprzęgło i inne podzespoły nie wytrzymują temperamentu młodych kierowców którzy upodobali sobie markę BMW . Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

 

No nie trafiłeś niestety, moja znajoma miała starego accenta i zrobiła 30 000km zanim sprzęgło padło (nie wiem czy kiedyś wcześniej było wymieniane) a ona z reguły jeździ na pół-sprzęgle po mieście... i w trasie też ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ziemowit pewnie tarcze masz przypaloną,po wymianie można dalej palić gumę. :lol:

Ciekawe jakby upodobali sobie np. Hyundai :mrgreen:

 

No nie trafiłeś niestety, moja znajoma miała starego accenta i zrobiła 30 000km zanim sprzęgło padło (nie wiem czy kiedyś wcześniej było wymieniane) a ona z reguły jeździ na pół-sprzęgle po mieście... i w trasie też ;)

Ciekawe czy twoja znajoma paliła gumę? :mrgreen:

 

Znajomy taryfiarz jeździł E39 tds. ponad 400tyś. nic wielkiego w niej nie remontował. Rok temu oddał betke synowi w bardzo dobrym stanie.Chciał mu dać czteroletnią skodę w benzynie ale synek wolał stare BMW..W pierwszej kolejności pękła głowica,potem most,sprzęgło też było robione.Ktoś powie że przypadek a ja wiem że ten znajomy zrobiłby tym tds-em jeszcze z 200tys. bez żadnego remontu. Zresztą jak mój syn siada w moje BMW to też mam duszę na ramieniu. :pray: :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tak mocnych silnikach nie trzeba ruszać na półsprzęgle - najpierw się puszcza sprzęgło a potem dodaje gazu- a nie katować sprzęgło które zaraz się zagrzeje i zaczyna ślizgać a następnie palić. kumpel który miał takie cudo jeździł i to niezbyt spokojnie i nic się z autem nie działo , sprzedał i po dwóch tygodniach nowy nabywca zadzwonił że sprzęgło się skończyło ciekawe dlaczego :duh:
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.